تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۶۶۵۹۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال 1401 را تا پایان شهریور جذب کنند

۱
۱
مدیران اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال 1401 را تا پایان شهریور جذب کنند
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال 1401 تا پایان شهریور ماه هستند.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین استاندار، اعضای شورای برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان (چهارشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۲)، در سالن دولت برگزار شد.
جهانگیر شاهینی_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد_ با اشاره به لزوم جذب كامل اعتبارات تملك دارایی سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱، گفت: لازم است كلیه دستگاه‌های اجرایی ضمن جذب كامل اعتبارات تملك دارایی سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه سالجاری نسبت به هزینه كرد بهینه، اولویت‌بندی هزینه كرد با توجه به پروژه‌های اولویت دار و با درصد پیشرفت فیزیكی بالا و در نتیجه استفاده بهینه از منابع اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد انضباط مالی، آماده‌سازی كلیه فرآیند‌های قانونی از جمله آماده‌سازی اسناد، برگزاری مناقصات و انتخاب پیمانكار در بازه زمانی مشخص و تعیین شده را از جمله راهكار‌های اساسی در راستای جذب كامل اعتبارات در مهلت قانونی ذكر كرد و گفت: كلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح استان موظف هستند نسبت به جذب كامل و بهینه اعتبارات تملك دارایی سرمایه حداكثر تا پایان شهریور ماه اقدام نمایند و این سازمان بنا بر وظیقه ذاتی خود اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی سطح استان را به صورت هفتگی رصد و مورد پایش قرار خواهد داد.
شاهینی تعامل بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، ذیحسابان، اداره كل امور اقتصادی و دارایی و دیوان محاسبات را لازمه دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده دولت برشمرد و افزود: در همین راستا رایزنی‌های لازم با كلیه ذیحسابان و اداره كل امور اقتصادی و دارایی استان در جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی با رعایت كلیه قوانین و مقررات می‌پذیرد.
ارائه گزارش عملكرد دستگاه‌های اجرایی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و هزینه كرد اعتبارات تملك دارایی و همچنین مانده وجوه مصرف نشده اعتبارات تملك دارایی سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ و ارائه راهكارجهت جذب این مانده اعتبارات از دیگر بخش‌های این جلسه بود.
در ادامه جلسه مصوبات كارگروه امور زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست به رای گذاشته شد و با تعدادی از طرح‌ها موافقت شد برخی طرحه‌ها نیز جهت بررسی بیشتر ارجاع مجدد شد.

همچنین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان موضوع زنجیره‌های ارزش راهبردی توسعه اقتصادی استان در چهار موضوع گیاهان دارویی، آبزی پروری، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و گردشگری را مورد بررسی و تصویب نمود و مقرر گردید شورای راهبردی و دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هر زنجیره در محدوده زمانی یک ماهه تعیین و معرفی گردند تا وزارت کشور نسبت به تهیه اطلاعات براساس چارچوب عملیاتی توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی کشور اقدام نماید و پس ازحصول نتیجه در بخش‌های فوق الذکر بخش‌های دیگر نیز اضافه گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خبر
Netherlands
به اطلاع می رساند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان متاسفانه نویسندگان و اصحاب فرهنگ و هنر بومی استان را بصورت سلیقه ای و گزینشی مورد حمایت میدهند که متاسفانه این رویه در سالهای اخیر و مدیریت جدید ادامه داشته است
۱- کمیته خرید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد که می بایست جهت حمایت مالی از نویسندگان بومی استان حمایت مالی نماید عملا نویسندگان مورد نظر خود و یا بعضاً از کارکنان ادارات دولتی را مورد حمایت جهت نشر کتاب حمایت می نماید
۲- صندوق اعتباری هنر این اداره که می بایست جهت تسهیلات مالی و.... اصحاب فرهنگ و هنر را مورد حمایت قرار دهند نیز افراد مدنظر خود را مورد حمایت قرار می دهند
از رسانه ها تقاضای پیگیری داریم
جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر بومی استان
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1