تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۶۶۲۵۱
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد؛

مدیرکل تعزیرات حکومتی: قیمت مرغ کاهش می‌یابد

۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی: قیمت مرغ کاهش می‌یابد
کبنا ؛لقمانی: بیشترین هم و غم ما در حال حاضر همزمان با بازگشایی مدارس، نرخ لباس مدارس، لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه است و قصد داریم به شهریه مدارس غیرانتفاعی نیز ورود کنیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا اظهار داشت: ما زمانی که ورود کردیم، اولین کاری که به عنوان شاخص قرار دادیم، قیمت‌گذاری کالاها و خدمات بود.
حمزه لقمانی گفت: بعد از آزادسازی یارانه‌ها، برای این‌که مردم متضرر نشوند، قیمت‌گذاری را شروع کردیم و مواردی از جمله نرخ خدمات مکانیکی، آرایشگاه‌ها و آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی را نیز در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: به بنگاه‌ها املاک نیز ورود کردیم؛ در حال پیگیری هزینه مسکن نیز هستیم. به دنبال این هستیم سقفی مشخص کنیم که هر چقدر هم رهن بالا برود حق بنگاه افزایش نیابد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد: قیمت مرغ نیز روندی صعودی داشت. اما روزانه ما آن را رصد می‌کنیم. مرغ تا 95 هزار تومان رفته بود، اما ما هر روز برای آن نرخ می‌زنیم. دیروز و امروز 83 بود و فردا هم تا 77 و یا 78 هزار تومان کاهش می‌یابد.
وی گفت: با نظارتی که داریم، قیمت مرغ پایین می‌آید.
وی عنوان کرد: در ایام عید نیز ورود کردیم و کشتارگاه یاسوج را یک میلیارد و 50 میلیون تومان جریمه کردیم که پزرونده آن در حال اجراست.
وی ادامه داد: بیشترین هم و غم ما در حال حاضر همزمان با بازگشایی مدارس، نرخ لباس مدارس، لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه است و قصد داریم به شهریه مدارس غیرانتفاعی نیز ورود کنیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را به صورت حضوری در ساعات اداری و یا از طریق سامانه‌های 124 و 135 اطلاع دهند.
لقمانی تأکید کرد: ما بدون اغماض و چشمداشت عمل می‌کنیم و حداکثر تلاشمان را خواهیم کرد که کالا ارزان به دست مردم برسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
1