کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

فصل داغ اجاره و دبه کردن باربری ها در یاسوج/ چرا هیچ نظارتی نیست؟

3 شهريور 1402 ساعت 12:28

اجاره نشینی مشکلات زیادی دارد، از پیدا کردن خانه مناسب تا قیمت هایی که چند برابر شده، تا باربری وسایل و جابجایی.


اجاره نشینی مشکلات زیادی دارد، از پیدا کردن خانه مناسب تا قیمت هایی که چند برابر شده، تا باربری وسایل و جابجایی.
به گزارش کبنانیوز، شهریورماه فصل آغاز نگرانی برای اجاره نشین ها، فصل جابجایی، فصل خداحافظی با همسایه هاو آشنا با افراد ناشناس است. علاوه بر قیمت های گزاف اجاره خانه ها یکی از دغدغه های اجاره نشینان باربری است. 
این روزها دیگر خبری از خانواده های پر جمعیت و عمو و دایی ها نیست که بخواهند زحمت بارکشی و اسباب آوردن را بکشند، در عوض باربری ها این کار را انجام می دهند‌.
اما لازم است که باربری ها ساماندهی شده باشند تا مردم بتوانند با خیال راحت تر اسباب و وسایلشان را جابجا کنند. 
یکی از شهروندان یاسوجی در انتقاد از باربری های سایت دیوار گفت: ما می خواستیم خانه را جابجا کنیم ولی متاسفانه هیچ حساب و کتابی وجود ندارد، اول گفتند ساعتی ۷۰۰ هزار تومان، وقتی وسایل را داخل ماشین گذاشتیم گفت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، یا اینکه وسایل را خالی می کنیم.
وی افزود: از یک طرف صاحبخانه فشار می آورد، از این طرف این ها حساب و کتابی ندارند. چند جا زنگ زدیم، و همه جا به همین شکل است.
این شهروند یاسوجی اظهار کرد: بار را خالی کردند، جای دیگری زنگ زدیم ولی متاسفانه باز هم به همین شکل بود. حالا شما ببینید ۷۰۰ تومن کجا، ۲۱۰۰ کجا ، دقیقا سه برابر است.
اصناف، واحد صنفی، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت در این خصوص مسوول پاسخگویی هستند، چرا باربری ها هیچ ساماندهی ندارند، اگر باربری ها شناسنامه داشته باشند و مردم آنان را بشناسند، نمی توانند به راحتی چنین وضعیتی را ایجاد کنند و مدقع بارگیری قیمت را سه برابر بالا ببرند.


کد مطلب: 466249

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466249/فصل-داغ-اجاره-دبه-کردن-باربری-یاسوج-چرا-هیچ-نظارتی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1