تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۵
کد مطلب : ۴۶۶۱۴۵
رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو خبر داد

بازرسی‌های املاک در یاسوج ادامه دارد / صدور کارت شناسایی برای مشاورین املاک

۰
بازرسی‌های املاک در یاسوج ادامه دارد / صدور کارت شناسایی برای مشاورین املاک
کبنا ؛رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو اظهار داشت: ۵۱۱ واحد صنفی فعال در رسته مشاورین املاک و خودرو در شهرستان بویراحمد داریم که پرونده ۲۳۹ واحد صنفی مشاورین املاک و خودرو در حال بررسی هستند.
به گزارش کبنا، در نشست خبری هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه در یاسوج، رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو از فعالیت ۷۵۰ واحد صنفی مشاورین املاک و خودرو در یاسوج خبر داد و افزود: ۵۱۱ واحد صنفی فعال در رسته مشاورین املاک و خودرو در شهرستان بویراحمد داریم که پرونده ۲۳۹ واحد صنفی مشاورین املاک و خودرو در حال بررسی هستند.
روح اله بختیاری با اشاره به فعالیت‌های اتحادیه مشاورین املاک و خودرو بیان داشت: تعداد ۴۰ واحد صنفی در رسته مشاورین املاک و خودرو در شهرستان بویراحمد فاقد‌شناسه صنفی و پروانه کسب هستند که تمامی این واحد‌ها شناسایی و در حال بررسی می‌باشد.
وی با بیان اینکه در بحث مسکن دو مقوله مورد نظر است اظهار کرد: یکی تولید مسکن است که از وظایف ذاتی دولت و سرمایه‌گذاران خصوصی می‌باشد که در بخش مسکن سرمایه‌گذاری می‌کنند و دیگری توزیع عادلانه مسکن در جامعه را داریم.
نایب رئیس اتاق اصناف یاسوج با اشاره به فعالیت مشاورین املاک در شهرستان بویراحمد افزود: مشاورین املاک یکی از اجرا‌کنندگان توزیع املاک می‌باشند که روزانه در معرفی و توزیع مسکن فعالیت دارند.
وی ادامه داد: علاوه بر گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی هفته‌ای ۳۰ مورد از واحد‌های صنفی اتحادیه مشاورین املاک و خودرو از سوی بازرسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این مسول صنفی با اشاره به ساماندهی فعالان املاک در یاسوج ابراز داشت: بر اساس تبصره یک ماده ۱۷ قانون نظام صنفی برای اولین بار در استان برای مشاورین فعال در رسته املاک کارت شناسایی صادر می‌شود.
بختیاری با اشاره به گشت مشترک و همکاری راه و شهرسازی اظهار کرد: گشت مشترک به دبیری مسکن و راه شهر‌سازی که از برنامه‌های طرح نهضت ملی مسکن می‌باشد با هماهنگی اتحادیه مشاورین املاک در حال اجراست و هفته دو روز با همکاری دستگاه‌های نظارتی بازرسی‌ها به صورت مشترک صورت می‌گیرد.
وی بیان اینکه افزایش اجاره بها بطور کامل در دست مشاورین نیست، خاطر نشان کرد: اینگونه افزایش‌ها در اختیار موجرین است و هر گونه افزایش نیز بستگی به تورم نیز دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
1