تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۶۶۰۸۵
نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت دولت؛

آنان که روز دوشنبه استقبال وصف ناپذیری از رئیس جمهور انجام دادند، دقیقاً از حاشیه‌ها و روستا‌های بی‌جاده و از‌ ایستگاه‌های آخر و شهرک‌های بی‌آب و از کوچه‌های پر دست انداز یاسوج آمده بودند /نامشان در هیچ لیستی از شورا‌های وحدت و ائتلاف و جبهه‌های فرهنگی و گروه‌های پرطمطراق به ظاهر فرهنگی و در باطن سیاسی نبود / آنان که با ساز و دهل و ترکه بازی آمده بودند، جز جمهوری اسلامی و صداقت برایشان معنا نداشت / آن‌هایی که در ورزشگاه تختی کل و لرکه سر می‌دادند سر در هیچ آبشخور سیاسی اصول گرا و اصلاح طلبی و یا انقلابی نمای پر مدعی نداشتند

۴۵
۳
آنان که روز دوشنبه استقبال وصف ناپذیری از  رئیس جمهور انجام دادند، دقیقاً از حاشیه‌ها و روستا‌های بی‌جاده و از‌ ایستگاه‌های آخر و شهرک‌های بی‌آب و از کوچه‌های پر دست انداز یاسوج آمده بودند /نامشان در هیچ لیستی از شورا‌های وحدت و ائتلاف و جبهه‌های فرهنگی و گروه‌های پرطمطراق به ظاهر فرهنگی و در باطن سیاسی نبود / آنان که با ساز و دهل و ترکه بازی آمده بودند، جز جمهوری اسلامی و صداقت برایشان معنا نداشت / آن‌هایی که در ورزشگاه تختی کل و لرکه سر می‌دادند سر در هیچ آبشخور سیاسی اصول گرا و اصلاح طلبی و یا انقلابی نمای پر مدعی نداشتند
کبنا ؛جمعی از اعضای ستاد‌های مردمی استقبال از سفر دوم رئیس جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای سرگشاده خطاب به استاندار استان که نسخه‌ای از آن را در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار دادند، نوشتند که جناب استاندار محترم آن همه آبروداری مردم بویراحمد در میدان هفت تیر یاسوج و عشایری که آن روز صبح وارد دشت سقاوه شد و در گرمای ۴۰درجه در بهمئی جمع شدند؛ برای این بود که صادقانه عهد بستند که حامی یک دولت صادق و استاندار مقتدر باشند تا مقابل عده‌ای قلیل پر مدعی تمامیت خواه بایستد و از حقوق مستضعفین به پا خواسته دفاع کنند.
به گزارش کبنا، این نامه‌ی به شرح زیر است.
جناب دکتر احمد‌زاده:
طعم شیرین سفر و خشنودی رهبر عزیز از حماسه مردم مستضعف را با مشاوره عدیده‌ای قلیل و تمامیت خواه تلخ نکنید.
تا قبل از سفر ریاست محترم جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، تمام دغدغه هیئت دولت و گروه‌های اعزامی از نهاد ریاست جمهوری، استقبال مردم از سفر بود.
استاندار محترم هم با یک دغدغه‌ی جدی کمیت و کیفیت استقبال مردم را دنبال می‌کرد در میان این دغدغه هم عده‌ای بودند که فرصت را غنیمت شمرده بودند تا از دولت سیزدهم؛ هم در سطح ملی و هم در سطح استانی و حتی شهرستانی به بهانه‌های واهی از جمله، ناکارآمدی مدیران، غیر انقلابی بودن دولت و برخی دولتمردان در استان و شهرستان‌ها، طایفه گرایی و دخالت نمایندگان در دولت و... انتقام بگیرند.
دو گروه همزمان پروژه انتقام را به جد پیگیر بودند و در فضای رسانه‌ای و نشست‌های محفلی به عنوان یک طرح پیگیر بودند و تمام تلاش خود را برای عدم استقبال مردم از دولت بکار می‌گرفتند و البته عده‌ای هم از درون خود دولت در استان و استانداری نیز از دور و نزدیک دستی بر این طرح و پروژه داشتند تا از آب کل آلود ماهی بگیرند و در یک فضای غبار آلود شاید بر تخت استانداری جلوسی داشته باشند.
گروه اول جریان مخالف دولت سیزدهم و گروه دیگر هم موافقانی که به نوعی یا با نمایندگان فعلی مجلس رقابت سیاسی داشتند و یا سودای نمایندگی در آینده داشتند، بودند. هر دو گروه یک مخرج مشترک داشتند و دارند و آن هم تضعیف دولت مستقر در استان و کشور و غیر مردمی نشان دادن دولت و ناکارآمد جلوه دادن اکثر دولت مردان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها از بخشداران تا فرمانداران و استاندار بود نوک پیکان هم مستقیماً استاندار را نشانه رفته بود و حوزه سیاسی را.
این دو گروه با بزرگ‌نمایی مشکلات ساختاری و امثالهم مردم را وادار به تجمعات متعدد می‌کردند و پلاکارد‌هایی را نوشته بودند که علیه دولت و دولتمردان به میدان بیاورند. آن‌ها شبانه روز در تلاش بودند تا مردم به استقبال دولت نیایند و بعد ماهی بگیرند و...
نمونه بارز این کارشکنی‌های؛ مشورت‌های خارج از شبکه در جریان جشن عشایر مارگون برای عدم برگزاری یا دیگر تحریک بازار یاسوج مبنی بر عدم همکاری در برگزاری جشن استقبال در ورزشگاه تختی و یا حضور افراد خاص در کارخانه قند و دادن گزارش علیه مدیران و یا کارشکنی‌های متعدد برای لغو سفر بهمئی و یا ترتیب یک تجمع در شهرستان کهگیلویه و یا گچساران و از جمله فعالیت این دو گروه بود.
این‌ها تنها نمونه‌ای از تلاش عده‌ای مخالف دولت و عده‌ای به ظاهر موافق دولت ولی تمامیت خواه در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که تلاش داشتند تا سفر دولت تلخ شود. همین دو گروه خصوصاً جریان تمامیت خواه به استاندار و نمایندگان وزراء و گروه بازرسی نهاد ریاست جمهوری فشار می‌آوردند که اگر چند مدیر و فرماندار و معاون استاندار عزل شوند، استقبال چنین و چنان می‌شود. گروه تمامیت خواه حتی‌ به تهران پیام داده بودند که اگر در جریان قبل از سفر حتی استاندار تغییر کند؛ استقبال بی‌نظری را خواهیم داشت و گفته بودند به هر میزان مدیر عزل شود استقبال بیشتر هست.
از طرف دیگر دولت هم تجربه ناموفق در عزل مدیران در خوزستان را داشت که نه تنها تحولی انجام نشد بلکه سرمایه اجتماعی نظام هم به شدت کاهش پیدا نمود و از طرفی خود معاون اجرایی رئیس جمهور از قبل در استان حضور یافته بودند و عملاً و رسما کل استان را مورد ارزیابی قرار داد و خودشان به نتیجه رسیده بودند که جابه جایی مدیران در استان به شکل استان‌های دیگر نخواهد بود و در اینجا هم به نتیجه قطعی رسیدند که برخی گزارشات هیچ مبنای دقیقی ندارند و معدل مدیران استان و شهرستان‌ها هم بسیار جلوتر از استان‌های دیگر و مطلوب بود.
لذا خرد جمعی ستاد سفر بر عدم تغییر مدیرانی بود که از قبل پیشنهاد شده بود تا اگر احیاناً هم تغییری لزوم داشت در فرایند عادی و با هماهنگی وزارت و تعامل با نمایندگان انجام بشود.
وقتی آحاد مردم مستضعف بی‌جاده و بی‌آب و روستا و حاشیه نشین متوجه صداقت دولت مردان و عدم همراهی هیئت دولت با تمامیت خواهان شدند و ترکیب اقشار مردم را در تشریفات ریاست جمهوری در فرودگاه دیدند؛ با هم عهد کردند که همه محرومیت‌ها را فراموش کنند و با بهترین شیوه ممکن به استقبال دولت بیایند و آمدند. جناب آقای احمد‌زاده و جناب هیئت دولت سیزدهم آنان که روز دوشنبه از میدان ساعت تا استادیوم تختی استقبال وصف ناپذیری را از آقای رئیسی انجام دادند دقیقاً از حاشیه‌ها و روستا‌های بی‌جاده و از‌ ایستگاه‌های آخر و شهرک‌های بی‌آب و از کوچه‌های پر دست انداز یاسوج آمده بودند، آنان نامشان در هیچ لیستی از شورا‌های وحدت و ائتلاف و جبهه‌های فرهنگی و گروه‌های پرطمطراق به ظاهر فرهنگی و در باطن سیاسی نبود. آنان که با ساز و دهل و ترکه بازی آمده بودند، جز جمهوری اسلامی و صداقت برایشان معنا نداشت و هیچگاه شناسنامه‌های خود را به پول‌های بادآورده برای رأی و یا به تمامیت خواهان اصول گرا و اصلاح طلب برای پست نفروخته بودند. آن‌هایی که در ورزشگاه تختی کل و لرکه سر می‌دادند سر در هیچ آبشخور سیاسی اصول گرا و اصلاح طلبی و یا انقلابی نمای پر مدعی نداشتند، آن‌ها به خاطر اعتقاداتشان و به خاطر حمایت از این دولت مظلوم آمده بودند تا قاطعیت دولت منتخبشان در برابر زیاده خواهان و تمامیت خواهان پاسخ مثبت داده باشید که راه همین است که آمده‌اید و نباید برگردید.
جناب استاندار محترم آن همه آبروداری مردم بویراحمد در میدان هفت تیر یاسوج و عشایری که آن روز صبح وارد دشت سقاوه شد و در گرمای ۴۰درجه در بهمئی جمع شدند؛ برای این بود که صادقانه عهد بستند که حامی یک دولت صادق و استاندار مقتدر باشند تا مقابل عده‌ای قلیل پر مدعی تمامیت خواه بایستد و از حقوق مستضعفین به پا خواسته دفاع کنند.
اخیراً شنیده می‌شود همان گروه فشار با هدف قرار دادن برخی از مدیران خدوم و مردمی در صدد انتقام از آن استقبال تاریخی مردم هستند و انگشت شماری از همراهان آقای استاندار نیز بر طبل تغییراتی می‌کوبند که جز انتقام از مردم در استقبال آورده‌ی دیگری ندارد.
حال مخلص کلام این است جناب آقای استاندار و جناب آقای منصوری معاون اول محترم که تغییرات سفارشی را به نام و پشتوانه‌ی شما دارند مهر می‌کنند، هوشیار باشید که طعم شیرینی سفر دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور را با مشاوره عده‌ای قلیل و تمامیت خواه و مطرود مردمی تلخ نکنید که این مردم هستند و صحنه‌های دیگری در پیش رو. هر کس با مردم مؤمن به انقلاب با برچسب سیاست درأفتاد، ور افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Dena
Romania
مشکل مملکت همین افراد هستن که هیچ ترکی از شرایط ندارن و هر چی سر این ملت میاد حقشونه
حسین
Iran, Islamic Republic of
تغیرمدیریتی دراموزش پرورش راسریعااقدام کنید چالش ها شروع شده وای براموزش....
Iran, Islamic Republic of
همچنان گرسنه اند باید گرسنه تر شوند چون مخ تشخیص ندارند
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده این متن زیبا...خدا قوت
United States
سلام آقای استاندار
آقای استاندار مواظب پیوند باش
آقای استاندار در خود استانداری نیاز به دگردیسی واصلاح خیلی ضرورت دارد
Iran, Islamic Republic of
پیوند تنها نیروی اصیل جریان انقلاب است که در حال حاضر در مجموعه ی استانداری خدمت می کند
Iran, Islamic Republic of
پیوند یه تنه پیوند میان تمام جریانات اصیل انقلاب را با کارهای خارج از رویه اش از هم گسسته و با تفکرات خودش استان را داره به قهقرا میبره.
حمید
دلیل نمیشه چون ما به استقبال رئیس جمهورامدیم حتما از استاندارراضی بودیم.کاملا بالعکس.من وخانواده ام کاملا با عملکرداستاندارمخالفم.ولی بر خودم واجب میدیدم ازرئیس محترم جمهوراستقبال کنم.متن رو کاملا مشخص است چه کسانی نوشتن ...
سیاست یعنی همین.
ملت را محتاج نگه داشتن !!!!!
Iran, Islamic Republic of
نویسنده چنان سردرگم و هوایی هسو که دقیقا عکس واقعیت رو درک کرده!
استاندار مقتدر!!!
/نمیفهمی جریان سیاسی از اقشار همین ملت هستن نه از کره ماه اومدن!!
/به خدا اگر به منافعت رسیده بودی اینقد نسوخته بود
البته مشخصه دنبال چی هستی که بهش نرسیدی
مثل تو به هیچ جایی نمیرسن
Iran, Islamic Republic of
آب بریز رو خودت بوی سوزت دنیا رو گرفته
Iran, Islamic Republic of
مدیران خدوم و استاندار مقتدر؟!!!
متن رو هم براشون بفرست
ستاد مردمی رو آدمای باشرف شکل میدن و ادعایی هم ندارن ولی تو ادعای گرداننده ستاد مردمی داری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مردم فهیم و باشعور استقبال کننده از هیبت دولت امیدوارم که همچنان اسب فقیری و نداری و چه کنم چه کنم همه استقبال کنندگان بتازد و هر روز از روز قبل فقیرتر وندارتر بشن که لیاقت شما همچین مسولین باعرضع و عزیز هست ...دم همه شما ملت در صف گرم
Iran, Islamic Republic of
این مطلب از طرف ستاد مردمی نیست!
با توجه به اطلاعات دقیق از جلسات و حتی مضمون و موضوع جلسات ستاد استقبال و ... این مطالب به نوعی عقده گشایی از درون خود تشکیلات مدیریت استان نشر داده شده
ناگفته نماند کسانی که سر در آبشخور دآرند کسانی اند که از دور خود را به همه چی رسانده و بر همه چی چنبره زده اند
نشر بده لطفا و بازیچه عده ای چپاولگر و بداندیش نباشید و صدای مردمی باشید که از مسئولان بی لیاقت لطمه میخورند
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دم خروس زده بیرون که این نامه از طرف روشنفکر نماهای تاریک راه نوشته شده. اما باید بدونند که نفس های آخر رو می کشن. عزت خواه و تیم اون در اداره کل و شهرستان بویراحمد باید کاسه و کوزه ها رو جمع کنند ان شاءالله به لطف خدا
Germany
تازه معاون آموزش بویراحمد که عزل شده بود از بستگان جناب مدیر کل هست میخان بذارند معاون طرح برنامه اداره کل مصیبت تازه شروع میشه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمام نخواهد شد مطمئن باش .اتفاقا دیگران تمام شدند
Iran, Islamic Republic of
کمایی جان، برادر بزرگوار لطفا هر متنی رو در سایت وزینت منتشر نکن و به اعتبار رسانه وزین کبنا لطمه نزن.برادر، صدای عالم و آدم از پارتی بازی، طایفه گرایی، قوم و خویش بازی ، ناکارآمدی مدیران بلند شده اونوقت یکی که احتمالا لیدر نماینده هست و به هر چی خواسته رسیده یه متن سرتا پا خلاف واقعیتی نوشته و اینجور وانمود کرده انگار کهگیلویه بویراحمد گلستان شده و هیچ مشکلی نداره و هیچ کس نباید عوض بشه و خلاصه اینکه گفته چقدر خوبیم ما....و تو هم این متنو منتشر میکنی؟ناامیدمون نکن کمایی بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
برادر من عقده ای رفتار نکن استان کهگیلویه و بویراحمد تو این دو سال آسمان تا زمین فرق کرده در مسیر پیشرفت قرار گرفته
Iran, Islamic Republic of
یا واقعا توی که مطالعه نوشتی از هیچ هم بی خبرتری یا واقعا ...
دهیار
Iran, Islamic Republic of
//قدرت تصمیم گیری ندارد
خدا لعنت کنه بانیانی که باعث شدند ای فرد در مسئولیت خود بماند
Iran, Islamic Republic of
انصافا حقیقت را نوشته است
.کیست که نداند جمعیت استقبال کننده همان مستضعفان وپاپرهنگانی بودند که حامی اصلی انقلاب هستند و در حاشیه شهر یاسوج و روستاها ساکن هستند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار آنهایی که اومدن استقبال را همه می شناسند .فقرا ومحرومین وطرفدران اصلی نظام و انقلاب بودند وهمه‌هم میداند از کدام جغرافیا بودند
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم باید بداند که اگر دام افتاد برای همیشه خودش را نابود کرده
Iran, Islamic Republic of
تنها خواسته ای که از استاندار داریم عبور از تمامیت خواهانی است که چهل واندی سال هست خون به دل مردم کرده اند
درخور
Iran, Islamic Republic of
خود استاندار یک مدیر نالایق است اونوقت تو شکایت قاضی رو به نزد خود قاضی میبری؟؟؟
شما دیگه کی هستی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
آنان
آنان..
آنان...
خلاصه بگو آنان که آمدن ....
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش سیاست کار است وناتوان خداییش مدرسه ابتدایی را هم نمیتونه اداره کنن
صمد
Iran, Islamic Republic of
کو مسکن ملی.....
کو زمین هایی میگفتن مسکن ملی...
میگفتن مالک زمینهای واگذاری به مسکن ملی در نجف اباد بدلیل عدم پرداخت پول؟ معامله رو فسخ کرد.....
الیکی وزیر اومد کلنگی زد و رفت....
کو مدیریت استانی
Iran, Islamic Republic of
هست ولی تو کوری نمیبینی
قلعه
Iran, Islamic Republic of
اگه. این استان تو این چهل سال یه استاندار مردمی دلسوز و پای کار داشته مرد جهادی بومی این استان بوده (دکتر احمدزاده) نمیدونم با این متن های که میزاری چیه دنبال چه هستی برادر کمایی.
رضایی طلب
United States
جناب آقای احمدزاده استاندار محترم لطفا در دام عده ای منفعت طلب نیفتید عده ای خواص که حس خودبرتربینی سراسر وجودشان را فرا گرفته عده ای که طی یکسال گذشته سعی در تخریب شما و سودای رسیدن به صندلی شما را در سر داشتند
Iran, Islamic Republic of
درو بر استاندار مردمی و محبوب .چیزی از شایستگیهات کم نمیکنه .خدا پشت پناهت هست .اگه همه عالم دنبالت باشند .با این صداقت و پاکی که داری کاری از پیش نمی برند
Iran, Islamic Republic of
استقبال گسترده مردم درپی وعده استاندار مبنی برتغییربرخی مدیران صورت گرفت درغیراینصورت برخلاف ادعای شما استقبال کمرنگ می شد
Iran, Islamic Republic of
همه آمده بودند تا باحضور پرشورخود بگویند پشت استاندارهستند واستاندار هم باید به همان وعده های داده شده عمل کند .خواسته مردم تغییر به نفع مردم بود ومنفعت مردم تغییر مدیران فامیل باز وضعیف الاراده بوده وهست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اقلیت نماینده بویراحمد شایعه می کردن که استاندار تغییر می کنه ومنبع شایعات هم اتاق کار سب///
دبیر ریاضی
Netherlands
ما به امید تغییر مدیران ضعیفی همچون مدیران آموزش و پرورش رفتیم اونجا وگرنه حضور پیدا نمیکردیم
Iran, Islamic Republic of
آبروداری!!!!
Netherlands
پشت نظام مقدس و دولت انقلابی و استاندار عزیز هستیم و حضور پیدا کردیم تا شاهد تحول در استان باشیم مدیران ناکارامد آموزش پرورش جو این استان را بسیار ملتهب کرده اند این سازملن جای سیاسی بازی و طایفه گرایی نیست تغییر مدیران این اداره به صلاح استان است
عجب
Netherlands
آیا مردم به اقای رئیسی رای دادند و استقبال کردند تا اصلاح طلبان دولت روحانی بر آموزش و پرورش بویراحمد مدیریت کنند؟؟؟؟
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
استاندار خودش در حد استاندار نیست
Iran, Islamic Republic of
آنهایی ک آمده بودند خدا زده بودند.
کبنا بچاپ
Iran, Islamic Republic of
رئیسی شایسته ی این استقبال نبود قربون خدابرم گوشت باید وابو سه میلیون
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مردمی که به یاسوج رفته بودند با وعده ناهار رفتند یعنی بردنشون . تو شهر چرام 6 اتوبوس آوردند که مردم روستاها را ببرند یاسوج با وعده ناهار ... کاری ندارم ولی مردمی که بخاطر یه وعده غذایی حاضرن زندگیشونو ول کنن چه معنایی دارد بجز بدبختی ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
1