تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۶۶۰۳۵
در خطبه های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

امام جمعه چیتاب: همه واقفیم، گرانی و تورم هست، اما هیچ ملتی کشورش را دست هیچ بیگانه‌ای نخواهد داد

۲
۱
امام جمعه چیتاب: همه واقفیم، گرانی و تورم هست، اما هیچ ملتی کشورش را دست هیچ بیگانه‌ای نخواهد داد
کبنا ؛امام جمعه چیتاب گفت: همه واقفیم، گرانی هست، تورم هست، اما هیچ ملتی تحت هر شرایط کشورش را دست هیچ بیگانه‌ای نخواهد داد.  
به گزارش کبنا از چیتاب،  حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نمازجمعه( ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ ) چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به عمل خالص در شاخصه‌های دینداری خطاب به حاضرین گفت: انسان باید همه کار‌هایش را جهت رضای خدا انجام دهد فلذا هر عملی غیر از رضای خداباشد ریا حساب شد و قابل قبول نیست.  
وی پرهیز از خوشحالیِ منجر به باطل، فرار از قضاوت ناحق، را از شاخصه‌های دیگرِ دینداری برشمرد و گفت: مُؤمِـن کسی است که حضور و غیاب انسان بودنش در همه لحاظ برای رضای خداباشد.  
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خُطبِه هایِ این هفته با اشاره به فرا رسیدن ماه سفر صدقه دادن و قربانی (خون ریختن)را از اهَمِ اقدامات ورود به این ماه برشمرد و گفت: این ماه همزمان با ورود اسرا به شام بود که، شهادت حضرت رقیه (س)، خطبه غَـرّایِ حضرتِ زینب، و امام سجاد، از مهمترین رویداد‌های این ضیافت اجباری نابرابر بود.  
سید فرج الله پژمان عزت زینبیه در تکریم شرأفت حجاب مبتنی بر ایثار برنیزه کردن سر‌های عزیزانشان را نمونه شاخص دفاع آن بانوی شریفه از مسأله حجاب برشمرد و گفت: وقتی حضرت زینب برای حفظ حجب و حیاء کاروان مجبور شد به فرماندهان خصم بگوید سر‌ها را برنیزه کنید تا مردم در توجه به سر‌ها به مانگاه نکنند باید به منزلت بی‌بدیل حجب و حیا پی ببریم و در یک خودآزمائی به خود بیائیم وبدانیم کجای کار قرارداریم و چرا اینقدر در این زمینه بی‌تفاوت هستیم.  
امام جمعه کبگیان در ادامه فراز دوم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت نیز گفت: هفته دولت را به دولتمردان واقعی جهادگران زحمتکشی که همدرد مردمند و مردم را درک می‌کنند تبریک عرض می‌کنم. وی تصریح کرد: دولت باید به مثابه دولت رجائی باشد که در آن دوره بحرانی، بیشترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جانش را سر آن از دست داد فلذا مردم بدنبال استیلای مسئول و دولت اینچنینی هستند.  
حجت الاسلام پژمان، خدشه دار کردن ارتباطات موفق جمهوری اسلامی با لینک کردن تروریست‌ها بنام کشور‌های شریک، تفرقه قومیتی کشور‌های مسلمان در قالب(افغانی، ازبک و... ) با محوریت بدنامی دین و تزریق یاس و گرانی با برنامه‌ریزی مدون جهت خالی کردن مردم از صحنه انتخابات را از مهمترین برنامه‌های ملتهب کردن جو حاکم بر جامعه توسط دشمن در ناهنجاری‌های اخیر برشمرد.  
وی خاطرنشان کرد: همه واقفیم، گرانی هست، تورم هست، اما هیچ ملتی تحت هر شرایط کشورش را دست هیچ بیگانه‌ای نخواهد داد.  
امام جمعه چیتاب با اشاره به نزدیک شدن به همایش جهانی پیاده روی اربعین حسینی نیز گفت: همه عزیزان توجه داشته باشند، قبل از رفتن به کشور عراق حتماً با خود ارز کشور میزبان را به همراه داشته باشند.  
وی با تشکر از مسئول پست بانک چیتاب در فراهم‌آوری ارز جهت رفتن به اربعین حسینی نیز افزود: در این زمینه از پست بانک شهر چیتاب جهت فراهم کردن ارز برای خدمت دهی به زائرین اربعین حسینی تشکر می‌کنم.  
لازم به ذکر است دکتر مهدی منتظری از آزادگان جبهه جنگ دفاع مقدس، مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به وطن بعنوان سخنران بین الصلاتین سخنرانی کردند.


-------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود برامام جمعه صادق وبی ریای شهرچیتاب .
Romania
کشوری که این همه منابع دارد چرا مردمش زور به روز فقیر تر می شوند شمایی که تربیون در اختیار دارید بگویید چرا قدرت خرید مردم فوق العاده ضعیف شده چرا بی عدالتی و تبعیض زیاد شده چرا بعضی ها حقوق نجومی می گیرند چرا بعضی از مسئولین چند شغله اند
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1