تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۴۶۵۸۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

از تختی تا تختی؛ مهدی روشنفکر ثبت‌نام کرد / روشنفکر: تلاش کرده‌ام صدای مردم در مجلس باشم / اخلاق مداری از حلقه‌های مفقوده‌ی گرو‌ه‌ها، جریانات و شخصیت‌های سیاسی است / نامزد‌های عزیز در وعده و وعید‌های خود به مردم بزرگنمایی نکنند / با رعایت اصل صداقت با مردم گفتگو کنید

۱۸۳
۷
از تختی تا تختی؛ مهدی روشنفکر ثبت‌نام کرد / روشنفکر: تلاش کرده‌ام صدای مردم در مجلس باشم /  اخلاق مداری از حلقه‌های مفقوده‌ی گرو‌ه‌ها، جریانات و شخصیت‌های سیاسی است / نامزد‌های عزیز در وعده و وعید‌های خود به مردم بزرگنمایی نکنند / با رعایت اصل صداقت با مردم گفتگو کنید
کبنا ؛مهدی روشنفکر_ نماینده فعلی مجلس_ با حضور معنادار خود در آرامگاه جهان پهلوان «تختی» ورزشکار معروف ایران در رشته کشتی در شهر ری از ثبت نام خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. 
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر ضمن تشکر از لطف و محبت مردم شریف بویراحمد و دنا که در تمامی عرصه‌ها، حضور حداکثری دارند و وفاداری خود به نظام و انقلاب را به بهترین شکل ممکن با مشارکت‌های اجتماعی نشان داده‌اند تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: تصمیم‌گرفتم در کنار آرامگاه پهلوان غلامرضا تختی اعلام حضور کنم.
وی افزود: مردم آگاه بویراحمد، دنا و مارگون قطعاً از فهم و سواد سیاسی بالایی برخوردارند و به درستی می‌دانند عملکرد مسئولین در راستای خدمت به مردم و برای آرامش و آسایش آنان است و تا چه اندازه عملکرد و مشی سیاسی ما مسئولین به اهداف انقلاب نزدیک است.
انتخابات نمادِ مردم سالاری است، یکی از مهمترین ابزارهاییست که به لطف انقلابی که دستاورد بزرگ همین مردم است در خدمت مردم قرار گرفته است تا به وسیله آن وفاداری خود به انقلاب و همچنین رضایت و عدم رضایت خود نسبت به تصمیم‌گیران و سیاست‌ها را با رای دادن یا ندادن به آن‌ها اعلام کنند.
به عنوان خادم ملت و به عنوان نامزد انتخابات ۱۴۰۲، مردم و به ویژه مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و‌ایستادن در کنار نظام دعوت می‌کنم و خطاب به ملت عزیز اعلام می‌کنم هیچ شخصی نمی‌تواند منکر مشکلات موجود باشد همانگونه که بنده در این سال‌ها چه بیرون از مجلس و چه از طریق تریبون مجلس تلاش کرده‌ام صدای مردم در مجلس باشم و بار‌ها به مشکلات و آسیب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به ویژه دهن‌کجی‌ها به نخبگان، محرومین و تولید‌کنندگان کشور در بخش‌های مختلف به طرق گوناگون اشاره کرده‌ام و‌امیدوارم مسئولان و به ویژه وکلای ملت همیشه به این موضوعات توجه خاص داشته باشند.

مهدی روشنفکر در ادامه افزود: اخلاق مداری یکی از حلقه‌های مفقوده‌ی برخی گرو‌ه‌ها و جریانات و شخصیت‌های سیاسی در کشور است و در حقیقت بی‌اخلاقی مهمترین آفت امروزِ سیاست است که سلامت و شکوفایی فضای سیاسی را تهدید می‌کند. لذا مردم، مسئولان و نامزد‌های انتخاباتی باید تلاش کنیم اخلاق مداری را سر لوحه قرار دهیم و از مردم شریف و همچنین رسانه‌ها که چشمان بیدار جامعه هستند تقاضامندم اخلاق مداری و پایبندی به اخلاق و‌شان اسلامی و انسانی از جانب مسئولین و نامزد‌های انتخاباتی را مورد دقت نظر و توجه ویژه‌ی خود قرار دهند و این اصل مهم را به عنوان یکی از معیار‌های اصلی در انتخاب خود مد نظر داشته باشند. زیرا بی‌اخلاقی و بی‌اخلاقان مانند علف‌های هرزی هستند که می‌توانند هر مزرعه آبادی را تا مرز نابودی بکشانند و انسان بی‌اخلاق، خاصه اگر از جرگه‌ی رجال سیاسی باشد، حتی اگر حائز ویژگی‌های فردی و توانایی‌های مثبت باشد، باز هم نمی‌تواند برای جامعه مفید واقع شود و در واقع اخلاق مداری شرط اساسی فعالیت سیاسی سالم برای هر شخصیت فعال سیاسی به حساب می‌آید. و ماندگاری جهان پهلوان تختی در تاریخ ایران‌زمین، بیش از هر چیزی به دلیل خصوصیات اخلاقی و شخیصت منحصر به فرد‌ایشان بود پس بیاید تا جایی امکان دارد از‌ ایشان الگو‌برداری کنیم.
از نامزد‌های عزیز درخواست دارم در وعده و وعید‌های خود به مردم بزرگنمایی نکنید و مدبرانه و آگانه و با رعایت اصل صداقت با مردم گفتگو کنید. و بدانیم فقدان صداقت و بزرگنمایی باعث ایجاد بدبینی و بی‌اعتمادی خواهد شد. باید همه نامزد‌ها ضمن قانون مداری و اخلاق مداری، متوجه محدودیت‌ها و معذورات کشور و جایگاه نمایندگی باشیم.
از مردم عزیز درخواست دارم نسبت به برنامه‌ها و کارنامه همه نامزد‌ها با آگاهی کامل قضاوت کنند و انصاف و آگاهی را دو رکن اصلی قضاوت‌های خود قرار دهند. مطیع بی‌چون و چرای امر قانون باشیم و همزمان خدا را ناظر بر اعمال خویش بدانیم تا سعادت دنیا و آخرت را برای خود تضمین کنیم.
در پایان آرزوی سربلندی برای مردم و ایران عزیز دارم. انشالله ملت نجیب و شریف ایران با وحدت و همدلی و به پشتوانه آگاهی و اخلاق مداری و تمکین به قانون، از این برهه‌ی حساس تاریخ و موانع پیش رو با موفقیت و سربلندی عبور کنند.

لازم به ذکر است که دفتر مردمی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در خیابان تختی یاسوج واقع شده است. به نظر می‌رسد که روشنفکر به این اقدام خود می‌خواست به رقبایش بگوید که من با مرام پهلوانی با شماها رقابت می‌کنم و از تخریب همدیگر دست برداریم. تا ببینم که در آینده روشنفکر و سایر رقبایش تا چه اندازه به مرام پهلوانی و اخلاق ورزشکاری جهان پهلوان تختی پایبند خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ب امید پیروزی مجدد
من
Iran, Islamic Republic of
عملکرد تیم آقای روشنفکر را در مصاحبه اخیر آموزش و پرورش فراموش نخواهیم کرد
اگر راس ایگی بیو سی رأی
Iran, Islamic Republic of
بازم خودشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چه تخته گاز از روی بخت مردم رد شدی
از اخلاق نگویید که بدترین بداخلاقی را در حق مردم روا داشته اید
Netherlands
انگار تقدیر الهی است که نتیجه انتخابات زیباتر از دور گذشته باشد ، با کمترین هزینه ؛ فرصت ها . استقبال ها و پیوستن های ارزشمندی برای جناب نماینده محترم پیش میا ، خدمات هم با همه اینکه در بوق و کرنا نمی شود متفاوت از گذشته است ، لطفا انتظار هست اگر گلایه یا انتقاد موردی هست عظمت جریان مورد احترام باشد ، مطمئن باشیم بعضی از این رقبا هم خودشون متوجه نتیجه از هم اکنون شده اند اما چون دور بعد بویراحمد دو نماینده دارد فرد مجبور است هر چه هم هزینه کند و براش حیثیتی شود موجودیت خود را حفظ که در آینده یکی از آن دو نماینده باشد نه صحنه را مجانی رها نماید .
Netherlands
تمومه تمومه انشالله یلمهدی
Netherlands
_ویژگی‌های منحصر به فردی همچون، عدم وجود کوچکترین اثری از فساد اخلاقی و فساد مالی در زندگی جناب روشنفکر و خانواده ایشان، پشتکار و پیگیری‌های کم نظیر، صداقت و ثبات شخصیت سیاسی ایشان در این آشفته بازار اخلاقی و مالی بسیاری از سیاسیون و وجود جوانان مستعد و جویای نام نیک اما گمنام در بویراحمد و دنا که در آینده‌ای نزدیک با درخواست دکتر روشنفکر به کمک ایشان خواهند شتافت.کار تمام روشنفکر پیروز قطعی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
از تختی تا تختی
درود بر دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر معمولا متفاوت از سایر کاندیدها حرکت می‌کند
حرکت شایسته ای بود در عین حال قابل تقدیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خیلی زرنگتر از این حرفاست
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا این در ۱۰۰ هزار رای میشه
Iran, Islamic Republic of
یکی هست فقط تخم نفاق میپاشه .
یکی دیگه هم با این حرکت با ارزش دعوت به اخلاق مداری میکنه
Iran, Islamic Republic of
کمایی جان روشنفکر تازه افتاده رو غلطک
Iran, Islamic Republic of
بمیروم‌سیت
چقدر هم پهلوان و منش پهلوانی دارد ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر شعار ندای وحدت را تیم مدیریتی جنابعالی به ضد وحدت تبدیل کردند ، قوم گرایی شما زبان زد عام و خاص است ..با چه شعاری دوبار ورود خواهید کرد، خسته نباشی برادر ..
Netherlands
تحلیل فضای موجود و رویش اردوگاه مردمی نماینده فعلی بوی احمد و دنا نشان می‌دهد که در این دور انتخابات مجلس، تنها رقیب جدی روشنفکر، عملکرد اوست و دیگر مدعیان کسب کرسی مجلس، هیچ‌کدام از امتیازات به ویژه پایگاه مردمی او را را ندارند.

باید اذعان کرد با توجه به شرایط فعلی کشور و در مدت اندک کمتر از سه سال ، پیگیری و سماجت روشنفکر در موضوعات مختلف و پاسخ به مطالبات مردم، راضی کننده بوده و توانسته است در مجلس و سطح ملی مدافع خوبی برای حقوق موکلانش باشد .


.
Netherlands
نماینده فعلی بویراحمد و دنا به ستونی تکیه داده که می‌تواند به راحتی تا سال‌ها به پشتوانه آن در کسوت نمایندگی خدمت کند/تکیه گاهی به نام مردم
دنا
Iran, Islamic Republic of
یعنی رفتارهای پهلوانی پهلوان تختی چه نسبتی با قبیله گرایی ، طایفه گرایی ، جذب و استخدامهای فله ای فامیلی ، انتصابات خاله خرزویی و ..... دارد ؟؟!!
یعنی اگه پهلوان تختی امروز می آمد در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و فرمانداری دنا و اداره کار شهرستان بویراحمد .... و اینهمه وامهای فامیل بازی وپست بندیهای ککاگری و مدیران و معاونین امروز مدارس که تا دیروز سرایدار بوده اند را می دید آیا به فردی که امروز بعنوان نماینده و کاندیدای آتی این مردم در کنار قبرش مانور پهلوان بازی میداد ، هورا میکشید و احسن ، احسن میگفت ؟؟!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
نگاهی به نقش حضرات گماشته ی ایشان در اداره کل آموزش و پرورش در مصاحبه آزمون آموزش و پرورش بیاندازد که چه کردند. آیا نهادهای نظارتی خوابند ؟
نادری
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر انسانی اخلاق مدار و نجیب هستند
انشاله به امید پیروزی مجدد ایشان
فروزان
Iran, Islamic Republic of
انصافا عملکرد ایشان قابل ستایش است
Netherlands
اتحاد نخبگان علمی و سیاسی ندای وحدت و پیوستن نخبگانی از دیگر جریانات به ندای وحدت، برای حرکتی شتابدار به سمت هدف بزرگ
محسن احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتظریان
Netherlands
از دید اکثریت کارشناسان سیاسی بویراحمد، فقدان حضور نخبگان سیاسی و علمی دلسوز در اتاق فکر رقبای ندای وحدت و خودخواهی برخی اعضای اتاق‌فکر این جریانات، عامل اصلی شکست این جریانات بوده و خواهد بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
چقد این شعار زیباست ندایوحدت اقای روشنفکر نمی دانم حودت هم از این شعار خندت نمیگیره شما کل شهرستان فدای چنذ حانواده از یک جغرافیای خاص نمودی نه همه این جغرافیا حرف از اخلاق زدی کدوم اخلاق اگه اخلاق این که حتی خدمتگزار یک مدرسه از لطف شما بی نصیب نشد چقد این کلمات براحتی ورد زبان ما شده شما براحتی نزدیک به 150هزار جمعیت این شهرستان نادیده گرفتید عملکرد شما در ادارات شهرستان خصوصا دستگاه علوم پزشکی و اموزش پرورش نشان از منش جوانمردی واخلاق مذاری است
Netherlands
درود بر این اقتدار
United States
منش پلهوانی که داشته باشی اخلاق پهلوانی هم چاشنیش میشه
آزاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفگر پیروز قطعی انتخابات
Iran, Islamic Republic of
یامهدی، حاج مهدی
Netherlands
پویش مردمی ۷۰هزار+۱

این دفعه رکورد رای بالای ۷۰ هزار
سیلارستون
Iran, Islamic Republic of
پ خش چش، بازهم خشه
دانش پایه
Iran, Islamic Republic of
سلام
دکتر روشنفکر قدرت نفوذ و لابی قدرتمندی در مجلس و بدنه دولت دارد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سی ایشا سرکهکیل نه بده
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
روشن انقلابی، صدردرصد انتخابی
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدی این همه کامنت را پشت سر هم گذاشتی؟
Netherlands
ندای وحدت دوباره پیروز میدانه .بقیه فقط واسه حواشی خوبن
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد با صداقت ، درود دکتر روشنفکر و حاج زارعی
مردان اخلاق
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خش برنده انتخابات کی جرات و هوادارالش ایکنه بگه حاج مهدی بالای چشم ابرو ، بنازمت که ایقد محبوبی
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
خوابش ببینه دیگه مجلس را نمی‌بینه
United States
دوران بزن در رو تمومه برادر ۰کار روشن فکر هم تمومه۰بخداوندی خدا که بویراحمد داغون کرد با خاله خرزویی ۰
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه مدیران ضعیف وبی خاصیت استان نماینده از ضعیف ترین مدیران کسی که نطق صحبت کردن ندارد باید خودش بر کنار واقعا متاسفم نمایند ضعیف
آذرپندار
Iran, Islamic Republic of
نطق شما در رابطه با ساختارهای معیوب و فرهنگ سیاسی کورش کبیر از نطق های بیادماندنی مجلس بود
درود بر شما
پیام
Germany
یا مهدی،حاج مهدی
Netherlands
اسلام/ روشنفکر در بویراحمد ، تاج گردون در گچساران و بزرگواری در کهگیلویه بزرگ مجمع نمایندگان دوازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی را تشکیل خواهند داد/ امروز تهم تیرماه ۱۴۰۲ و هشت ماه دیگر و تقریبا یک هفته وقت باقیست ان شاالله و آنوقت این کامنت را بگذارید سر ایتر اخبارهای تان/ ضمن اینگونه و ناجوانمردانه بر مهدی روشنفکر نتازید، یادتان نرود او برادر شهید والامقام است/ تردید نکنید پاسخگوی تازیانه های ناجوانمردانه بر آبروی آنانی ک بدنبال آبرو بردن چنین انسان هایی هستند در همین دنیا خواهند بود/ مراقب آخرت خود باشید
Iran, Islamic Republic of
ا تاجگردون رفتار ،اخلاق و منشش با روشنفکر از زمین تا آسمون تفاوت داره
United States
شتر در خواب بیند پنبه دانه ۰اینقدر از شهید والا مقام سو استفاده اسمی نکنید شهید عزیز اهدافی داشت که خداوند مهربان اجرس را با شهادتش داد۰مهدی روشنفکر چه عملکرد مثبتی به غیر از باندبازی داشت ضعیفترین نماینده
مدیری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر از نمایندگان خستگی ناپذیر مجلس بودند یکی از فعالترین نمایندگان مجلس
تختی
Iran, Islamic Republic of
درود دکترروشنفکرعزیز هستیم برآن عهدی که بستیم
خسروی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر باتوجه به مطالبات سنگین شخصی کارنامه قابل قبولی دارد
رستگار
Iran, Islamic Republic of
دیروز مظلوم اما مقتدر امروز مملو از دلسوزی و احساس مسئولیت
و فردا با افتخار و غرور پیروز میشوی
ما به شانه هایت برای تکیه دادن دل بسته ام مرد خدا ❤️
احسانی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر با توحه به حضور همزمان بهرامی متتظریان و زارعی و حتی حضور خرامین پیروز قطعی است
Netherlands
درود بر نماینده محترم مردمی و پُر تلاش جناب دکتر حاج روشنفکر
اصول اولیه و راهبرد اقتصادی .
مولفه های تاثیرگذار اشتغالزایی 
توسعه منابع انسانی
روش های  جذب وتامین سرمایه.
روابط عمومی
و تعاملات اصولی
با مراکزبرتر
استفاده ازدانش و فرصت های منابع انسانی.

اینها را اگر جریان ندای وحدت به همین منوال ادامه بدهند به امیدخدا با آرای بیش از ۸۰ هزار پیروز انتخابات است ان شاءالله.

احسنت و درود🌹🌹🌹🌹
Netherlands
مهدی روشنفکر زبان گویای مردم بود

زبان گویای مردم بودن یعنی اخذ تمامی مجوزات سد سقاوه در کمتر از صد روز و اخذ بودجه ۴۸۶ میلیاردی برای اون توسط دکتر روشنفکر
قاسم
Iran, Islamic Republic of
باعث افتخار مایی ، همچنان هستیم و پیروز میشویم
دولفقاری
Iran, Islamic Republic of
انتخابات نزدیکی است اما روشنفکر پیروز حتمی می باشد
Netherlands
بنده به عنوان‌ یک سی سختی ، زحمات دکتر روشنفکر را در زمان زلزله برای شهرستان دنا فراموش نخواهم کرد
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت. تو سی سختی هستی تو راست میگی..
بخت
Iran, Islamic Republic of
زر گلش بی .....راستی بودجه توالت ها چی شد .هههههه
Iran, Islamic Republic of
حتما و آسمون نازل وابی ..یک شهر دوباره باز سازی وابی....نمک نشناسی خوب نیست....رای نیی نیه ولی تلاش روشنفکر واقعا بی نظیر بی...
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نخبه کش ..ان شاالله منتظریان منتظریم
Netherlands
مردم بویراحمد ، دنا و مارگون بدانند ، روشنفکر از میکروفون مجلس به عنوان چراغ قوه ای برای تاباندن نور بر گره های کور و معضلات کهنه و خاک خورده ی حوزه انتخابیه خود و البته مشکلات ریشه ای کشور استفاده میکند و بعد از نمایاندن این مشکلات و محرومیتها که موجب یک مقدمه چینی و ذهنیت سازی برای مسئولین عالی رتبه میشود،با روحیه ی جنگنده و خستگی ناپذیری که همه از وی سراغ دارند، در جهت رسیدن به اهدافش در تخصیص اعتبارات و عینی سازی معضلات برای مسئولین،نهایت بهره را میبرد، جناب بهرامی کو تا روشنفکر بشناسی
Netherlands
مهدی روشنفکر عین صدای مردم بودن هست و ملی‌سازی مشکلات و بحران‌های حوزه انتخابیه، استراتژیی هست که مهدی روشنفکر را به یک ‌نماینده خاص تبدیل کرده است و بارهای بار دردهای استان را فریاد زده
Netherlands
تا دوره ای دوریه فقط دکتر روشنفکر، بقیه بجنگند واسه رده های بعدی
فاضلی
Iran, Islamic Republic of
در طول این چند دور اخیر سنگین ترین تخریب ها و هجمه ها برعلیه دکتر روشنفکر بود این حجم از جوسازی و بی اخلاقی نسبت به ایشان بی سابقه بود
Netherlands
روشنفکر شخصیت بی نظیری است که باید سالیان سال بگذرد تا ماهیت وجوهره عظیمش را بشناسید برادر عزیز
Netherlands
به امید خدا و همت جوانان خوش فکر بویراحمد و دنا جناب دکتر روشنفکر عزیز امسال بازهم پیروز قطعی انتخابات می باشند و راهی بهارستان خواهند شد . تازه اول کاره، گره ها باید باز کنیم
بهدادفر
Iran, Islamic Republic of
عجیب است این همه تخریب و تهمت نسبت به دکتر روشنفکر
Netherlands
دکتر روشنفکر سیاستمداری دوراندیش
Netherlands
چرخ باید بچرخه تا نماینده ای مثل دکتر روشنفکر بیاد برا استان
Iran, Islamic Republic of
واویلا
خادمی
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند برای مردم هیج گونه کوتاهی نکردند از مظلوم ترین سیاسیون استان هستند
مسلمی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه انتخابات نزدیک است اما روشنفکر پیروز خواهد شد
پرویز
United States
درود.جوانمرد همچون تختی دکتر روشنفکر
خادمی چور
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفگر دوست داشتنی
United States
از تختی تا خیابان تختی
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
رای نمیدهم
محسن
United States
دکتر روشنفکر مرد روز های سخت،،،کسی که معادلات سیاسی را بهم زد و دهه ی جدیدی را آعاز نمود،،،بدون شک مردم طعم واقعی خدمت را با حضور ایشان لمس خواهند نمود.
Iran, Islamic Republic of
درود انشالله حماسه ای دیگر
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد بی نظیر دکتر روشنفکر در زلزله سی سخت اوج کار ایشان بود
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
زابلی
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند در زلزله سی سخت کوتاهی نکردی و اوردن دسته جمعی مسئولین کشوری به سی سخت
بویر احمد
United States
درود بر سردار ندای وحدت
صدای مردم در مجلس
مردم دار و با منش
حامی مظلومان
خخخ دوباره هم به امید خدا شیونشو راسه
ستایشی
Iran, Islamic Republic of
ابر پروژه گاز مختار
سد سقاوه
سد پراشکفت بویراحمد
بزرگترین پروژه گازرسانی روستایی به منطقه زیلایی
عملکرد زلزله سی سخت
بزرگترین طرح گردشگری جنوب کشور
پل کلو سی سخت
و دیگر طرح ها اوج کار ایشان بود در این سه سال
تاجمیری
Iran, Islamic Republic of
پروژه گازرسانی متعلق به دکتر بهادر هستند که جد اندر جد خدمتگزار مردم بودن به روشنفکر نچسبنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجمیری ...آقای بهادر واقعا انسان شریف و مردم‌داری هستند ...خانواده بهادر اتاق فکر دکتر روشنفکر بودند ...آن شاالله باز هم پیروزی صداقت بر سیاست نادرست را شاهد خواهیم بود...
حاتمی
Iran, Islamic Republic of
شهرستان دنا در زمان روشنفکر گارگاه عمرانی شد
محسن علیزاده
Iran, Islamic Republic of
واقعا در این سال خواب نداشتند و فعالیت شبانه روزی برای مردم داشتند
بهزادی
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت پیروز انتخابات
آذرفر
Iran, Islamic Republic of
هرچه تهمت زدند دکتر روشنفکر مردم اخلاق مدار فایده نداشت
موسویان
Iran, Islamic Republic of
انصاف و وجدان را بخواهیم قاضی کنیم روشنفکر را در سیاه نمایی بیش از حد تخریب میکنند تجربه نشون داده تخریب نتیجه عکس دارد
کر غوچی
United States
درود بر دکتر روشنفکر واقعا تلاش و زحمات ایشان ستودنی است هر کس دنبال حاشیه باشد در روز قیامت باید جوابگو باشد
هاشمی پور
Iran, Islamic Republic of
نطق های بی نظیر ایشان در راستای تمجید از مردم جلیل و بابکان و همچین حمایت از مردم سادات محمودی و بحث زلزله سی سخت و همچنین تمجید از فرهنگ سیاسی کورش کبیر و نقد برخی ساختار ها قابل ستایش است.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نیاز به ی بازنگری فوری در نگرش و حمایت فوری از جوانان داره که بتونه دل بخش زیادی از جوانانی که نقش عمده ای در پیروزی دوره قبلش داشتن را مجدد به دست بیاره، اگر با این فرمان بره جلو و دست به کار نشه نتیجه ای نخواهد گرفت. باید ی تکانی بخوره که نمودش را جوانان ببینند و به وجد بیان مث دفعه قبل
در واقع این دوره توپ تو میدان روشنفکره و وقت کمی برای گل زدن داره
عادلی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت مرد اخلاق
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دکتر روشنفکر
همانند تختی اخلاق مداری کردین نه برچسبی زدی نه پرونده ساختی برای کسی
عدالت
United States
درود بر سردار کبیر ندای وحدت
حقانی
Iran, Islamic Republic of
همین که پرونده نساختی برای جوونی خودش خیلی کاره
نیکبخت دشت روم
United States
آرزوی سلامتی تندرستی و موفقیت برا جناب دکتر روشنفکر مرد با صداقت ومردمی
دانشی
Iran, Islamic Republic of
هزار شرف داری بر پرونده سازان
حسین
Iran, Islamic Republic of
حواستو جم کن...الگوی اخلاق...
Iran, Islamic Republic of
سربلندی مجدد ، انشالله با همدلی و وحدت اسفند ۴۰۲ حماسه ای دیگر خواهیم افرید
یزدان دوست
Iran, Islamic Republic of
باز هم خودشه و پیروز است روشنفکر
محمود انصاری
United States
والا ایطو که ایبینم بازهم روشنفکر خودش برنده انتخابات هستش چند روز پیش در مراسم اینقد جمعیت همراهش بی والا از جمعیت تختی بیشتر بی
نظری
Iran, Islamic Republic of
زارعی و روشنفکر همیشه اخلاق مدار بودند
اردشیری
Iran, Islamic Republic of
خدا خوش دونه کم نزاشت برای بویراحمد
رضا علیپور
United States
عملکرد درخشان در زمان کوتاه نماینده بودن ایشان باعث شده محبوبیت بیشتری کسب کند اللخصوص اینو مطمعن باشین وقتی سایت ها برعلیه ایشان قلم زدن یعنی کارش درسته
پردل
Iran, Islamic Republic of
جونوم من نفست که پرونده سازله ناک اوت کردی
آبدار
Iran, Islamic Republic of
هم یکه اصولگرایل سنتی حذف کردی ممنونتیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
حواست باشه...بفهمم چه میگی؟...
ترسه
Iran, Islamic Republic of
غول مبارزه با پرونده سازان
براتی
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت که روشنفکر من دولت رئیسی نهلشت باند حسینی منتظریان نفس بکشه
فلسفی
Iran, Islamic Republic of
صدای مردم
Iran, Islamic Republic of
هستیم بر آن عهدی که بستیم
شریفی
Iran, Islamic Republic of
بابت زلزله سی سخت و عملکرد خوبت ممنون
احمدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نشون دا قدرت عجیبی من دولت و مجلس داره نفوذش خیلی خوبه
رستمی
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی مجدد ✌
دارابی
Iran, Islamic Republic of
کر غوچی هم بکه غلام نژاده حذف کردی دستت درد نکنه
درفش
Iran, Islamic Republic of
ختونه خهسه نکنیت بازم خوش قبوله از بس تخریبش کردنه نتیجه عکس دایه تا الان
United Kingdom
حضور حاج زارعی باعث تضمین پیروزی ندای وحدت شده تست
من با دکتر بهرامی بودم ولی از این به بعد با زارعی هستم
خندان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد محبوب
دلشاد
Iran, Islamic Republic of
محبوب من
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰٪ حاج مهدی روشنفکر
لوداب حماسه ساز
Iran, Islamic Republic of
حاجی و حاجیه
اخ سی روشن
پیروزی باشکوه تر
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
بی خاتونین سقاوه، حاجی و دست تو دایه
حاج مهدیه و حاج مهدیه
شیرعلی
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی انقلابی
صددرصد انتخابی
سرکوهکی
Iran, Islamic Republic of
از سیلارستان تا بهارستان
مجدد روشنه
حسین
Iran, Islamic Republic of
انشاالا۱۰۰هزارتا دکترروشنفکر
سامان
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام درود فراوان
درود بر سردار ندای وحدت
درو د بر بنیانگذار بویراحمد واحد
درو بر مرد خستگی ناپذیر
درود بر نماینده مردمی خستگی ناپذیر
خدا قوت پهلون خدا قوت قهرمان
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی روشنفکر مرد عرصه سیاست
وعده ی ما اسفند ۱۴۰۲
حاج مهدی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
صدای مردم اخلاق مداری خخخخخخ
صدای طایفه بودی
رضا خان میرپنج
United States
من برای خودم شاخص هایی تعریف کرده ام .
و خوشحالم که تصمیم رای به دکتر محمد بهرامی هست
تاجدار
United States
علمی و عملگرا فقط محمد بهرامی
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
یکپارچه دکتر روشنفکر
عشق بی شب
United States
روشنفکر عزیز جمع کن ......
گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا ببینید کی دم از مرام پهلوانی و اخلاق مداری و ... میزنه؟
هم بویراحمد رو نابود کردی و هم طایفه بزرگ تامرادی را بدنام.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
شک نکن شکت خورده انتخابات ۱۴۰۲ هستی.رقابت بین بهرامی و حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
با اومدن مقدم قطعا مقدم مقبولیت بیشتری از روشنفکر داره
Iran, Islamic Republic of
نه به طایفه گری
با
کمپین « نه به روشنفکر»
United Kingdom
دقیقا عملکرد دکتر روشنفکر در چهار سال گذشته چی بوده ؟یکی هم باشه قابل قبوله برای مردم
همشهری
آقای روشنفکر با پیگیری و کلنگ زنی طرحهای مهمی مثل میدان گازی مختار ، سد سقاوه، کارخانه قند ،پل مهریان و پل کلو سی سخت پایه گذار اقتصاد ورونق اشتغال گردیده و به امید خدا این بار خودش نیز راهی بهارستان خواهد شد تا کارهای نیمه تمامش را تکمیل نماید.
United States
بی اطلاعی ۰بنده خدا میدان گازی و بقیه مال زمان حاج زارعی!عزیز است
United States
بی اطلاعی ۰بنده خدا میدان گازی و بقیه مال زمان حاج زارعی!عزیز است
تنگ سرخ متحد
Singapore
په خش چشه بازم خشه
امین صفت
Singapore
حماسه ای دیگر در راه است ...ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
اگر به اخلاق مداری و منش پهلوانی معتقد بودی که درخشان نباید فرماندار دنا می شد تا داد خیلی ها بلند بشه . رواج طایفه گری چنان ضربه ای به این استان وارد کرده که نه به زودی ترمیم میشود و نه از خاطر مردم می رود.
ر.ح
Germany
تلاش جانانه ی شما در این شرایط بحرانی اقتصادی هرگز در ذهن افراد بی غرض و واقع بین فراموش نمی شود. چه تلاش ها به خرج دادی و اکثر وزرا و حتی رئیس مجلس را به دیار آوردید و واقعاً بی انصافی است که این خدمات نادیده گرفته شود
اصول گرا
Germany
تا الان با صداقت و تلاش شبانه روزی سعی در گره‌گشایی از حوزه و حتی استان داشتید ، انشاءالله خداوند حافظتون باشد
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر عاقل باشن از گذشته پند میگیرن
F.k
United Kingdom
درود بر سردار ندای وحدت، ♥️♥️🌹🌹
Netherlands
🔺 حضور معنا دار مهدی روشنفکر بر آرامگاه پهلوان نامی جهان (تختی)


🔹 قطعا حضور ایشان در آغازین ثبت نام انتخابات پیامی روشن و واضح برای همه کاندیدا در ماراتن ۱۴۰۲ است .

🔹 تختی نماد شکوه و مردانگی است ، سرمشق ایثار و جوانمردیست ، الگوییست در شجاعت و شرافت ، محبوبییست بی انتها ، حامی مظلومان بود و سرمایه ای برای وطن از وطن پرستی وطن دوستی ، نامیست به بلندای تاریخ برای نامداران ایران زمین .

🔹 پیام مهدی روشنفکر اینگونه بود که در میدان رقابت تختی گونه عمل کنیم ، اخلاق‌مداری را سرلوحه گفتار و مردانگی را در عملکرد نشان دهیم ، نگذاریم بویراحمد واحد از پس تخریب ها تضعیف گردد ، از دشنام و دشمنی دوری و دوستی و برادری را ترویج دهیم ، رقابت را با رفاقت پیش ببریم و دوستدار ایلات وطوایف با عشق و مهربانی باشیم ، اجازه ندهیم گلایه ها به کنایه ها و کنایه ها به کینه ها مبدل گردد ، نگاهمان به رقیب از سر دشمنی نباشد و اندیشه یمان اسیر تخریب ها نشود ، به خاک بویراحمد با مهر بوسه زنیم و دست رنج کشیده مردمانش را با عطوفت به آغوش فشاریم .

🔹 مهدی روشنفکر با تمام دردها و رنج ها از پس همه ی سختی ها و مشکلات پای تمام مسائل و مصائب با پاک دستی ، شجاعت و شرافت از حقوق این مردم با دل و جان دفاع نمود و نشان داد برای خدمت به مردمش نه جغرافیا می شناسد و نه شخص دیگری و آنچه در نگاه او مهم است ؛
بویراحمد واحد
خدمت به مردم
رفاقت در رقابت
است .
Kavosi
United Kingdom
درود بر دکتر روشنفکر نماینده دلسوز و مردمی ، قطعا پیروز انتخابات هست، نه خوش چه باز هم خوشه🤩♥️😍
فریدون
United Kingdom
حاج مهدی نماینده محبوب و‌مردمی ، خدا پشت پناهت
حمید پیرایش
Netherlands
دکتر روشنفکر سیاستمداری بی رقیب است .
دکتر روشنفکر امسال قطعا پیروز انتخاباته
دور های آینده هم پای ثابت یکی از دو کرسی بهارستان است.
Iran, Islamic Republic of
اصلا میدونی بی رقیب یعنی چه؟ خودت خندت نمیگیره؟
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که باید در مرکز استان حضور فعال داشته باشد
همیشه یا ساوه بود یا سرمقاله
جون اغو د رنگ مجلس نیبینه
وسلام
احمد
United States
والا این هیچش به نمایندگی نیخره
جمع کن بساطت را
Iran, Islamic Republic of
[د،شهید رجایی را یاد داری که چگونه محبوب دلها شد،روشنفکر هم الگو گرفته از شهید رجایی است،حسودی وحسادت طلب در همه ادیان مزموم است،، توهین پژواک است وما هم کریم که ناچار بودیم عکس العمل نشان دهیم،باعذرخواهی از همه
Romania
متاسفانه هر کسی که شعاری میده خودش به ان شعار پایبند نیست
مثلا شما گفتید صداقت ولی ...
مثال
شفافیت ارا نمایندگان
عدم حمایت از تاج و سایر زاگرس نشینان
United States
تنها عملکردی که داشت ضربه زدن به تاجگردون بود مردمرفرتموش نخواهند کرد۰از اسم تاجگردون ترسیدید به خدا براتون روشن بود اگه تاجگردون بموند شما چیزی برای گفتن نداشتید
شیر محمد
Iran, Islamic Republic of
. راه و شهرسازی در غصب عمال شماست . ببین اقای راستا - فقط به کسی بها داده است که فرمانبر اوباشد .تیم ضعیف ترین تیم تاریخ است
منتقد
Iran, Islamic Republic of
خواهشا دم از اخلاق و صداقت نزنید...
نشان با آن نشان که نگاهی به عدم رعایت این دو ویژگی در مدیران منتصب خود داشته باشید...
کپ
Iran, Islamic Republic of
الانه ۱۵ نفر از منطقه سپیدار مسئولیت دارند.
شورای تامین هم در جریان.همچنین مردم اسرسخت شاهدن
صمد تی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر زاده دهدشت است....
پس برود همون دیارش....
حاضریم رای به زارع بدم. ــاما به روشنفکر نه
پاتاوه سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی ۱۰۰٪
پارسا
Iran, Islamic Republic of
بلاشک تخت زمین خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
جم کن بساطت را
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر افتاده روی غلطک که بیشتر این شهرستانو نابود کنه مردم دیگر گول شعارهای الکی را نمی خورند
Iran, Islamic Republic of
بهترین نماینده ایران وجهان
حسن
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه بخندی ولعن ونفرین کنی اونایی درای دادن
Iran, Islamic Republic of
واقها خدمتگزار خوبی هستی
Iran, Islamic Republic of
مردم بالاترین قضاوت کنندگان هستند و دل خون از طایفه گری
شعارهای بدون پشتوانه
وحدت؟
Iran, Islamic Republic of
یارب چقدر فاصله دست وزبان است
خنده ام می گیرد از اخلاق
اگر راستی آزمایی کردید ایشون دراخلاق مثل بیانش تجدید می شود
دردمند
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی چقد حرفهایی که میزنید در عمل به اون پایبند بودی دکتر جان همش تناقض شما با شعار بویراحمد واحد در انتخابات وارد شدین عین جمله شما سیلارستان با چنارستان و جهان آباد برام فرقی نداره ولی در عمل تا الان بالغ بر 30 نفر از برادران حوزه های مارگون ، پاتاوه ، لوداب گذاشتین مدیر و معاونت های مهم من جوان جویای عدالت‌چطور دوباره بهتون اعتماد کنم؟
ایل دشمن زیاری
Romania
آن مرد آمد. ۱۰۰٪
محمد
Lithuania
درود بر دکتر روشنفکر و این حرکت زیبا
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم با هوشمندی و انتخاب آگاهانه مردم در این دور از انتخابات، بساط بداخلاقی و دروغگویی و ... جمع و شخصی روانه مجلس خواهد شد که بتواند آبرو و عظمت بر باد رفته بویراحمد را دوباره برگرداند.
Iran, Islamic Republic of
همون نماینده ای نیست که تا میرفت توی دانشگاهها همراهانش دانشجوها رو کتک میزدن؟
چرا حتی یک بار عذرخواهی نکرد؟!
بیژن
Iran, Islamic Republic of
آخی و بخت بویراحمد ودنا
Iran, Islamic Republic of
در ادارات اخلاق مداری رو به طرفدارنت و افراد بیسوادی که گذاشته ای یاد بده جناب
Iran, Islamic Republic of
روده بر شدم ازخنده

یکی بگه بهش بگه پهلوانو توصیف کن تا سیربخندیم
خاردم
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان خادم مردم فقط تامرایی
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1