تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۶۵۴۹۸
یونس حاتمی‌پور، رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح کرد

آیا زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج کشتارگاه است؟ / نیرو‌های سیاسی در بیمارستان امام سجاد یاسوج چپانده شده‌اند / بیمارستان امام سجاد را نجات دهید / دلیل مرگ ۲ مادر باردار چه بود؟

۲۴
۵
آیا زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج کشتارگاه است؟ / نیرو‌های سیاسی در بیمارستان امام سجاد یاسوج چپانده شده‌اند / بیمارستان امام سجاد را نجات دهید / دلیل مرگ ۲ مادر باردار چه بود؟
کبنا ؛بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، سال‌ها است که یکی از مراکز درمانی مهم استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود و خدمات زیادی را هم به مردم ارائه داده است. از سال‌های گذشته تاکنون بدعت بدی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مراکز درمانی این استان شکل گرفته که رفته رفته آتش این رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیرقانونی دامن سلامت و درمان مردم را گرفته و شاید این آتش هم گسترده‌‌‌تر شود. متأسفانه مراکز درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بیمارستان امام سجاد(ع) به دلیل دخالت و فشار سیاسیون گاهی انگیزه را از متخصصین و پزشکان شناخته شده و حرفه‌ای می‌گیرد. تاجایی که سیاسیون افراد ناکارآمد و کار نابلد را در این بیمارستان گمارده‌اند و همین افراد سدی شدن در مسیر توسعه و ارتقاء بیمارستان و وجود آنها جزء حواشی هیچ عایدی برای بیمارستان‌ها ندارند. هیچ وقت یادمان نمی‌رود که چقدر نیرو بدون حساب و کتاب بر گرده بیمارستان شهید جلیل تحمیل کرده بودند و اکنون این بیمارستان شدیداً در برخی از حوزه‌ها با کمبود نیرو مواجه است. بعضی وقت‌ها پیمانکاران تصمیم گیرنده هستند و بعضی هم نورچشمی نمایندگان همه‌کار می‌شوند و فرمان کار را از دست پزشکان و نخبگان می‌گیرند و آن اتفاقی که نباید بیفتد، می‌افتد.
به گزارش کبنا، بعد از سال‌ها که رئیس بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان امام سجاد (ع) از کانال سیاسی و نماینده مجلس انتخاب می‌شد، این بار قرعه ریاست بیمارستان به متخصص قلب افتاد که قدم‌های اساسی برای مجهز کردن بیمارستان برداشته است. اگر سیاسیون و منفعت طلبان چوب لای چرخ او نکنند، بیمارستان مسیر درستی را خواهد رفت.
یونس حاتمی‌پور، رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنا نیوز می‌گوید: در این بیمارستان تلاش کردم تا بخش قلب این بیمارستان را راه‌اندازی کنم. اگر کسی در این استان سکته کند باید به کجا پناه بیاورد. هیچ جایی نمی‌بینی که مرکز استانی مرکز قلب نداشته باشد.
حاتمی‌پور افزود: این استان مرکز قلب مجهزی ندارد و بنده متخصص قلب‌ام و درد مردم را می‌دانم.
وی ادامه داد: ۳۰ پزشک در خانواده حاتمی وجود دارد و حتی یک نفر از آن‌ها پستی ندارند زیرا به دنبال پست نیستیم و هدف فقط کار کردن برای مردم است.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: نیرو‌های سیاسی در دوره‌های مختلف انتخابات در این بیمارستان چپانده شده‌اند.
در حوزه اورژانس به درستی سی پی آر را بلد نیستند و برای نمونه نگهبان هم سرش در گوشی و نمی‌توان به او گوشزد کرد و سریع تهدید می‌کنند.
دستگاه‌های بیمارستان فرسوده است و دستگاه‌های آزمایشگاه این بیمارستان مربوط به چند سال پیش است و تعویض نشده‌اند.
اورژانس قلب این بیمارستان وضعیت خوبی ندارد؛ چنانچه پدرم سکته کند به اورژانس قلب یاسوج ارجاعش نمی‌دهم و ترجیح می‌دهم در خانه بماند تا در این اورژانس بدون امکانات بستری شود.
کمبود نیروی شدید به ویژه خدماتی داریم. نیروی خدماتی کت و شلوار پوشیده و با پارتی و سیاسی بازی و مسخره بازی مشغول به کار شده و حاضر به جارو کشیدن و شستن ظروف آزمایشگاه نیستند.
بیمارستان مشکلات عدیده‌ای دارد و از شما به عنوان یک رسانه می‌خواهم واقعاً کمک کنید بیمارستان امام سجاد را نجات دهید.
در جریان سفر رئیس جمهور با هر زحمتی بود، خودم را به رئیس جمهور رساندم و ایشان صحبت کردم و‌ ایشان گفتند باید با مراجعه به وزیر موضوع را پیگیر باشید تا رفع شود.
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: بیمارستان مشکلات عدیده‌ای دارد و برخی به زور اصرار دارند افراد غیر متخصص در بخش‌های مختلف ما همچون اطفال و زنان مشغول به کار شوند.
یونس حاتمی‌پور، رئیس بیمارستان امام سجاد (ع)
تنها استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فکر بوده و یک دستگاه اکو خریداری کرده است.
وی تاکید کرد: برخی تلاش می‌کنند مردم را به بیمارستان بدبین کنند اما پناهگاه مردم تنها همین بیمارستان است.
حاتمی‌پور، رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) در ادامه با اشاره به مرگ ۲ مادر بارداری که اخیراً به وقوع پیوسته، افزود: یکی از مادران در بارداری اولی خود دچار عارضه قلبی می‌شود اما به هر حال زایمان وی انجام گرفت.
در بارداری دوم‌اش سکته مغزی می‌کند در حالی که پیش از این پزشک‌اش گفته بود که این خانم نمی‌تواند باردار شود و جزء بیماران‌های ریسک پذیر بوده است اما نپذیرفته بود. جفت پایین داشته و کندگی جفت پیدا می‌کند و خونریزی داشته است.
این خانم به بیمارستان انتقال پیدا می‌کند و عمل می‌شود و در ریکاوری‌ ایست قلبی و تنفسی می‌گیرد و متأسفانه از بین می‌رود.
خانم دوم ۳۴ ساله بود که ۳ روز درد شکم داشته با درد شدید شکم به بیمارستان مراجعه می‌کند و به زور حرف می‌زد و با ۱۱۵ به اینجا انتقال یافته بود.
سونوگرافی نکرده بود و در رادیولوژی متوجه شدند که بچه در لوله رحم بوده و لوله هم ترکیده است.
لوله بزرگ شده و ترکیده بود و پر شکمش خون بود و حداقل ۲ لیتر خونریزی داشته است.
مریض دچار شک می‌شود و عمل شد و زیر عمل دیگر توانی نداشت زیرا خون زیادی از وی رفته بود و از بین رفت.
ماجرای مادر باردار سوم این بوده که سابقه تشنج داشته و حالت تشنج به او دست داده و به بیمارستان شهدای گمنام مراجعه می‌کند.
سریع به این بیمارستان انتقال می‌یابد و این بیمار‌ ایست قلبی داد و احیا شد، بعد از احیا، بچه‌اش را به سلامت سر تخت به دنیا آوردیم
وی افزود: سه شبانه روز نخوابیدم و بالای سرش بودم تا این مریض به خوبی درمان شد.
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در پایان از رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خواست کمک کنند تا این بیمارستان سامان یابد. به دنبال هیچ گونه امتیازی نیستم و نیت‌ام تنها سامان دادن و درست کردن این بیمارستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
نیروهای کت شلواری خدماتی رو خوب اومدی🤣🤣🤣تو شهرستان دنا یکی از همین کت شلواریها رو جدیدا یزدانپناه گذاشته مشاور اعظم🤣🤣🤣
Romania
نیروهای کت شلواری نیروهایی هستند که پس از انتخابات اسفند ۹۸ در بدنه دانشگاه تحت عنوان خدماتی چپانده شده و هیچ کاری نمی‌کنند و وقتی بهشون میگی چرا کارتو انجام نمیدی میگن حاجی قول پست وم دایه سیم زشته کار خدماتی کنم🤣🤣🤣حالا حاجی کیه؟نماینده مجلس
مُنصف
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو مرد بزرگ و شجاع
صادقانه خدمت میکنی و شجاعانه کمبودها را عنوان می کنی!
احسنت👏👏👏
لوداب
Iran, Islamic Republic of
یک مسئول پیدا شد که صادقانه حرف دل مردم را بزند!
احسنت🌹
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به جناب دکتر سختکوش وباتعهد وتخصص
سید
Romania
وقتی روشنفکر بشه نماینده همیم ن اتفاق هم خواهد افتاد باعث بدبختی بویراحمد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در خصوص مورد دوم لطفا عین واقعیت رو بیان بفرمایید، ایشون ساعت 10 یا یازده شب مراجعه میکنن ولی به دلیل عدم حضور پزشکان متخصص (بیهوشی و زنان) ساعت 3 شب میره اتاق عمل که متاسفانه به دلیل از دست دادن زمان طلایی فوت میکنن. اگه این موضوع خوب مدیریت میشد این اتفاق نمیفتاد. البته دلیل این اتفاقات مربوط به فشارهای سیاسیون برای استخدام افراد غیر متخصص در بیمارستانه که دکتر حاتمی هم به خوبی به این موضوع اشاره کردن و در واقع خشت اول گر معمار کج نهد میرود تا ثریا دیوار کج، بدعتی که در استان هست و تا زمانی که نمایندگان استان شانی برای نمایندگی قاءل نیستن و در همه امور استان دخالت میکنن همیشه همین خواهد شد.
سرچنار
Iran, Islamic Republic of
قوت و بارت نی
بی نام
Iran, Islamic Republic of
خداشاهده خودم دیدم و تجربه کردم/خدا قسم داشتم میمردم تا علت فوت برام ننوشتن و تا خود مرگ نرسیدم عملم نکردن خدا خداست زنده بمونم
حقگو
United States
تا وقتی پست تو دست نماینده های مجلس باشه همینه استفاده از نیروهای غیر متخصص وبا روابط نمونش رئیس امور آزمایشگاه استان ... و رئیس بعضی از شبکه های بهداشت و...
Iran, Islamic Republic of
برادر تو خودت با رانت برادر خانومت اومدی،خودت هم میدونی کاری ازت ساخته نیست
در این کشور هستم ودرکت میکنم
Iran, Islamic Republic of
خدایا به کی پناه ببریم مشت نشانه خروار است، دوام نمی آوری دوام هم بیاوری آنها کله ات میکنن
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر مگه خودتون بواسطه سیاسیون ، رئیس بیمارستان نشدین ؟؟؟
ماشا الله خوب بلدی حاشا کنید !!!
اگه مادر باردار از اول مشکل داشت، چرا توی دوران مراقبت بارداری ، جنین سقط نشد ؟؟؟
دکتر شما که یه زمانی پزشک مرکز لیشتر بودین ، و خوب میدونید بارداری و زایمان یک شبه نیست !!!
بنابراین اگه مادر باردار، مشکل داشت ، جانش مهم تر از جنینش بود و میتونستید توی دوران بارداری دستور سقط بدین !!!
مشکل ، سوء مدیریت هست که توی دانشگاه ما بیداد میکنه !!!!!
حالا هم بمنظور فرار و شانه خالی کردن از مسولیت مرگ ۲ مادر باردار ، از انتصابات سیاسی در بیمارستان سخن میگویید !!!!!!
واقعا که ..... !!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام،بیمارخودش مشکل داشت وچندین بار در دوره بارداری پزشکان زنان همه چیزو رو بهش گفته بودن ولی ایشون زیر بارسقط نرفت،همه ی مدارکش و پزشک معالج دوران بارداریش هم حاضرن،
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام،بیمارخودش مشکل داشت وچندین بار در دوره بارداری پزشکان زنان همه چیزو رو بهش گفته بودن ولی ایشون زیر بارسقط نرفت،همه ی مدارکش و پزشک معالج دوران بارداریش هم حاضرن،
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات درمان
تغییر مدیریتی در
دانشگاه علوم پزشکی
و شخص ریاست دانشگاه میباشد
Iran, Islamic Republic of
درود بر جنابعالی
بهروزی دهنو
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی انتخاب حاتمی اشتباه محض بود. کسی که نمیتواند مجموعه اش رو اداره و مدیریت کنه و بعد اینهمه مدت با حرفهای توپ ناکارامدی خودشو به میدان دیگران میندازه.. از اول هم معلوم بود که شما مرد مدیریت بیمارستان نیستید
بویراحمد
United Kingdom
واقعا دکتر حاتمی همه ناگفته ها رو گفتی
استان ما شده سبابه دست نمایندگاه
خدا ان شاله ازتون نگذره که به خاطر چهار روز پست سیاسی دانشگاه و مردم رو به پرتگاه برده اید
بیمار بی مار
Iran, Islamic Republic of
خودت با سیاسی کاری مدیر این بیمارستان شدی و اقدام به قلع وقمع پرسنل خدوم این بیمارستان نمودی
پرستار
Iran, Islamic Republic of
دکتر از روزی که مدیرشده فقط بیمارستان شده حاشیه مگه همین بیمارستان با زحمات پرسنل درجه یک اعتبار بخشی کشوری شد چرا شما زحمات پرسنل را زیر سوال میبری وهر روزی با یکی درگیری جناب دکتر جاودان سیرت خواهشن جلوی این مشکلات را بگیرید چرا این چندسال خبری از رسانه نبود واز روزی شده ریس بیمارستان روزی یه خبر برعلیه بیمارستان میزنند مشخصه مشکل بیمارستان از عدم مدیریت حاتمی است خواهشن نسبت به عزل ایشان اقدام شود جناب کمایی لطف بفرمایید نظر بنده را ثبت کنید ممنون میشوم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکترحاتمی که واقعا ازته دل داره خدمت میکنه،به والله قسم نیرو شرکتی نماینده با کت وشلوار مانور ایره که حاضر نیست برا اداره کار کنه چون ازلحاظ سیاسی پشتش پره،،،تمام حرفای دکتر رو میتونید بیایید حضورا ببینیدبعد اظهارنظر کنید.
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اگه نیروی اورژانس، سی پی ار بلد نیست چرا شما ک رییسشون هستید اموزششون نمیدید مگه سوپروایزر اموزشی ندارین؟

مادران باردار در اورژانس فوت کردن؟
....
Iran, Islamic Republic of
بنظرم الان بیمارستان شهید جزء بیمارستانای خوب شده و خیلی شرایطش بهتر شده...
نباید مردم رو به همه چی بدبین کرد
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1