تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۶۵۱۷۶
کبنا گزارش می دهد؛

56 روز در یکی از بیمارستان های یاسوج / عفونت بعد از زایمان گریبانگیر بیمار شد / وقتی دانشجوی رزیدنت بجای دکتر بالای سر بیمار می رود / آقای وزیر بهداشت در سفر هیئت دولت قابل ندانستی؛ برای رضای خدا به این استان بیایید

۱
56 روز در یکی از بیمارستان های یاسوج / عفونت بعد از زایمان گریبانگیر بیمار شد / وقتی دانشجوی رزیدنت بجای دکتر بالای سر بیمار می رود / آقای وزیر بهداشت در سفر هیئت دولت قابل ندانستی؛ برای رضای خدا به این استان بیایید
کبنا ؛
بیمارستان های یاسوج شاکی های زیادی دارند و خصوصا بخش زایمان که بخش بسیار حساسی است گاها مشکلاتی را برای بیماران ایجاد می کند، خیلی از بیماران از کم کاری ها و ایرادات کار شکایت و شکایت کشی نمی کنند، ولی برخی از مردم نیز بی توجهی های مدیریت بیمارستان گریبانگیرشان می شود و مشکلاتی برای آنان ایجاد می کند.
به گزارش کبنا نیوز، به نظر می آید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درگیر حواشی است و رسیدگی به وضعیت مراکز درمانی در اولویت قرار ندارد. یکی از آشنایان می گفت وقتی در یکی از بیمارستان های یاسوج زایمان کرده، به دلیل بی توجهی کادر درمان دچار عفونت شده و نمی دانست که عفونت دارد، وقتی بخاطر دردهای شدید به دکتر مراجعه کرده، دکتر به او گفت که اگر زودتر مراجعه نمی کردی دچار مشکلات بیشتری می شدی، او می گفت: چندین ماه دارو می خوردم و درد داشتم تا عفونتم برطرف شد. خیلی از مراجعان در برخورد با بیمارستان ها دچار مشکلاتی می شوند.
امروز یکی از مراجعان به بیمارستان امام سجاد یاسوج که تاکنون 56 روز درگیر وضعیت بیمار خود در این بیمارستان و بیمارستان های شیراز بوده است نسبت به بی توجهی بیمارستان و کادر درمان گلایه کرد.
این شهروند یاسوجی گفت:خانم من از طریق کاشت باردار شد و تحت نظر یکی از پزشکان بود، هر ماه سونوگرافی می رفت و دکتر هم اعلام می کرد که هیچ مشکلی ندارد. یک ماه پیش همسرم درد شدید گرفت، چند روز بستری شد، بعد از چند روز مرخص شد، دوباره دچار درد شد، بردیم بیمارستان، گفتند باید عمل شود، کیسه ترکیده است، بنابراین نوزادم 7 ماهه به دنیا آمد، بعد از چند روز همسرم را مرخص کردند.
وی بیان کرد: بعد دوباره دچار عفونت شد، بخاطر اینکه ترشحات اولیه را درست شستشو نداده بودند. دوباره بردیم بیمارستان، و تا الان سه عمل انجام داده است.
این شهروند یاسوجی افزود: با وجود اینکه خود بیمارستان می توانست در فضای مجازی وضعیت همسرم را به پزشک در شیراز انتقال دهد ولی سی دی به من دادند، رفتم شیراز، از صبح تا بعد از ظهر نشستم تا دکتر سی دی را دید. پاسخی که دکتر داد این بود که همسرم عفونت دارد و کار هر کسی نیست که به این وضعیت رسیدگی کند. از من رضایت گرفتند که هر اتفاقی برای بیمار بیفتد عواقبش به خود بیمار برمی گردد و با چند دکتر به مشورت نشستند که چکار کنند.
وی گفت: در شیراز عملی با حضور چند جراح انجام دادند، و بعد از چند روز دوباره تب و لرز و درد داشت، همسرم را بردیم جای دیگری در یاسوج. دکتر دیگری شستشو را انجام داد و بعد از آن تب و لرز همسرم را ول نکرد.
وی گفت: بعد از آن همسرم را با یک آمبولانسی که اصلا استاندارد نبود به شیراز منتقل کردند، شیراز پیش یکی از دکترها رفتیم عملی انجام داد، و بعد از آن همانجا می خواستم همسرم را بستری کردم، گفتند بدون ارجاع نمی شود، بیمارستان یاسوج باید ارجاع کند، مسوولیتش را قبول نکردند، او را برنگرداندیم یاسوج.
این شهروند ادامه کرد: هیچ کدام از دکترهای همسرم که او را عمل کردند، بالای سر او حاضر نشدند، همه اش دانشجوهایشان حاضر می شوند.
او با انتقاد از پزشکان گفت: حتی یک مکانیک بعد از کار شاگردش می آید روی ماشین و چک می کند، ولی این پزشک ها اصلا بالای سر مریض هایشان حاضر نمی شوند!
وی گفت: این بیمارستان هیچ جایی برای همراه بیمار ندارد، حتی جایی نیست که بتوانیم گوشی مان را شارژ کنیم، یک اتاق گرم و بدون تهویه اینجا برای همراه بیمار گذاشته اند، می گویند بروید از خانه تان پنکه بیاورید. 56 روز در این بیمارستان هستم و مشخص نیست که قرار است تا کی اینجا باشیم.
در سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد وزیر بهداشت حضور نداشت، با وجود آنکه این استان از نظر بهداشت و درمانی در وضعیت خوبی نیست. جناب وزیر خواهشاً این نارضایتی ها را بخوانید و ببینید که اینجا در این استان چه خبر است؟! مردم انتظار رسیدگی و بهبود وضعیت بیمارستان ها را دارند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1