تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۶۵۰۲۵
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

گروهک انحرافی امروز همه جای دولت هستند / آمار‌های دروغ کمر مردم را بیشتر می‌شکند

۳
۰
گروهک انحرافی امروز همه جای دولت هستند / آمار‌های دروغ کمر مردم را بیشتر می‌شکند
کبنا ؛مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: چرا باید یک جریانی خاص، موضوع پرحاشیه ماشین‌های شاسی‌بلند را توسط یکی از نمایندگان مطرح کند و چرا در همان زمان، یکی از روسای جمهور سابق در جریان انحراف، لفظ شیطان را برای جمهوری اسلامی به کار می‌برد و همین شخص مصاحبه‌های متعددی برای براندازی می‌کند.
به گزارش کبنا به نقل از رویداد 24، مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص شرایط نامساعد حاکم بر اقتصاد ایران و دفاع دولت سیزدهم از کارنامه کاری‌اش می‌گوید: همیشه در همه دوره‌ها، دولت‌ها ارزیابی‌های مثبتی از فعالیت‌های خودشان ارائه می‌دهند، اما حقیقت امر، کف خیابان و حرف مردم مظلوم است. ما باید به خاطر خدا هم که شده بین مردم برویم. الان ببینید چه اشخاصی از نظر قانونی، عرفی و شرعی بین مردم هستند؟ فقط همین نماینده‌ها. من ِ نماینده به عنوان خدمتگزار مردم می‌گویم اوج مصیبت و تنگنا‌های معیشتی و اوج فشار‌های کمرشکن اقتصادی در حال بردن مردم به قهقرا است. سند این حرف این است که بین مردم هستم و میدانی و به عینه این را می‌بینم و اگر پشت تریبون فریاد می‌زنم از سر درد‌های بی‌شمار است. 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: اینکه برخی دولتمردان می‌گویند مشکلات را حل کرده و همه موانع را برداشته‌ایم و شرایط تحت کنترل است، این از دیدگاه خودشان است. شاید هم امور به نوعی تحت کنترل جریان انحراف و برانداز است؛ گروهک انحرافی که من بار‌ها گفته‌ام، امروز همه جای دولت هستند. چرا باید جریانی که رسماً برای براندازی جمهوری اسلامی قد علم کرده است و رسماً علیه جموری اسلامی موضع می‌گیرد در برخی قسمت‌های تصمیم‌گیری باشند.
یک جریان خاص، موضوع پرحاشیه ماشین‌های شاسی‌بلند را توسط یکی از نمایندگان مطرح کرد
نماینده خرم‌آباد می‌گوید: چرا باید یک جریانی خاص، موضوع پرحاشیه ماشین‌های شاسی‌بلند را توسط یکی از نمایندگان مطرح کند و چرا در همان زمان، یکی از روسای جمهور سابق در جریان انحراف، لفظ شیطان را برای جمهوری اسلامی به کار می‌برد و همین شخص مصاحبه‌های متعددی برای براندازی می‌کند. این اتفاقات نه رده اول این جریان، بلکه تفاله‌های این جریان کثیف و برانداز انحراف همه در دل این دولت هستند، پس چرا به خودمان دروغ بگوییم؟ 
شرایط کنونی به دلیل اقدامات آدم‌های نفوذی است
محمودوند می‌گوید: غیرواقعی جلوه‌دادن شرایط کنونی به دلیل نفوذ همین افراد است. ما تعارف نداریم و با نام و نشان می‌گوییم این آدم‌ها، نفوذی هستند و شرایط کنونی به دلیل اقدامات آدم‌های نفوذی است. چرا زمانی که یک نماینده طبق حق قانونی خودش به همین رییس‌جمهور پرخاش‌گر، خاطی، ضدانقلاب و برانداز تذکر می‌دهد، عده‌ای نماینده خودفروخته این جریان، در صحن علنی به این نماینده حمله می‌کنند؟ امروز همین افراد، در همین دولت هستند و آگاهانه آمار دروغ و کذب را خبیثانه و هدفمند به رییس‌جمهور می‌دهند و رییس‌جمهور هم از سر ناآگاهی این آمار را اعلام می‌کند. مثلاً در یکی از آمار‌ها گفتند که در استان لرستان، ۲۵ هزار شغل ایجاد کرده‌ایم. در ادامه، امام جمعه محترم خرم‌آباد که نماینده رهبری هستند، پرسیدند کدام شغل را ایجاد کرده‌اید؟ من هم به رییس‌جمهور گفتم نام، فامیل، کدملی و نشانی افراد را اعلام کنید تا ثابت شود و ما هم به مردم لرستان بگوییم که آهای مردم این تعداد شغل ایجاد شده و دیگر اعتراض نکنید.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: آمار‌های دروغ و سمی، کمر مردم را بیشتر می‌شکند و امیدواریم عقلایی که عقل در کله دارند بیشتر توجه کنند و من اعلام می‌کنم در این مدت باقی‌مانده از مجلس، باز هم به خاطر قسمی که با ملت برای حفظ خون شهدا یاد کردیم، به آن‌ها وفادار می‌مانیم. ما قسم خوردیم که هر چه باید به اطلاع مردم برسد را پیگیری کرده و اعتراض کنیم و محکم با انحرافات مقابله خواهیم کرد و در این راه، با کسی هم تعارف نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
وقتیکه یک نماینده از اوضاع شهر ش با اطلاع هستند که باید در خانه ملت بیان کنه چرا یک سری نماینده نما زیر چکمه‌های خودشون به قول خودشون لهش می‌کنند ای کاش همه نمایندگان محترم مجلس دغدغه‌های مردم براشون اولویت قرار دهند نه برای شهرت ومقام باهم درگیر باشند به آقای محمودوند به خاطر مردمت دفاع میکنید کمال تشکر را دارم
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود برشما جناب آقای محمود وند الحق که تمام آمارهای دولت سیزدهم دروغ است
Iran, Islamic Republic of
واقعا این نطام نیاز مبرم به بازسازی و خانه تکانی دارد
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1