تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۶۴۴۳۴
بررسی مشکلات شهر مادوان و روستا‌های اطراف با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شهردار مادوان: مردم این شهر از نبود فاضلاب و فضای سبز رنج می‌برند / انتصاب «روستا» به عنوان معاون عمرانی استانداری موجب خوشحالی همه اهل فن شد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: من شهردار مادوان را فردی پای کار و توانمند می‌دانم / تقابل مدیرکل ورزش و جوانان با شهردار مادوان و تذکر استاندار / خاله‌ای که خانم بود

۱۳
۰
شهردار مادوان: مردم این شهر از نبود فاضلاب و فضای سبز رنج می‌برند / انتصاب «روستا» به عنوان معاون عمرانی استانداری موجب خوشحالی همه اهل فن شد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: من شهردار مادوان را فردی پای کار و توانمند می‌دانم / تقابل مدیرکل ورزش و جوانان با شهردار مادوان و تذکر استاندار / خاله‌ای که خانم بود
کبنا ؛مشکلات شهر مادوان و روستاهای اطراف این شهر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد و احمدزاده، استاندار استان در این جلسه بر رفع مشکلات این شهر تاکید کرد و گفت: هر حمایتی که لازم باشد من انجام می‌دهم.
به گزارش کبنا، عصر امروز (جمعه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲) نشست بررسی مشکلات شهر مادوان و روستا‌های اطراف آن به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_
داریوش جهانبخش_ شهردار شهر مادوان_ در این نشست، به انتصاب «علی محمد روستا» به عنوان معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: انتصاب آقای «روستا» به عنوان معاون عمرانی استانداری موجب خوشحالی همه اهل فن شد.
وی فضای سبز را مهمترین معضل شهر مادوان دانست و گفت: خیلی از صاحب‌نظران فضای سبز را ریه‌های شهر می‌دانند. اما متأسفانه جمعیت ۶۰ هزار نفری از مهریان تا ده برآفتاب از نبود فضای سبز رنج می‌برند و مردم شهر مادوان و روستا‌های اطراف آن مجبور هستند که برای رفع خستگی به پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پناه ببرند و فشار زیادی به مرکز استان به لحاظ ترافیک و... می‌آید.
وی تأکید کرد: شهر ماداون نیاز به فضای سبز دارد. شهرداری مادوان در سال‌های گذشته طرح احداث پارک و فضای سبز ۷۰ هکتاری را به دستگاه‌های متولی ارائه داد که متأسفانه منابع طبیعی با واگذاری زمین مورد نظر موافقت نکرد، در صورتی که این طرح خودش حافظ منابع طبیعی بود.
وی افزود: در حالی منابع طبیعی با این طرح که منافعش برای کل مردم است، مخالفت می‌کند که هزار و دو هزار متر زمین‌های ملی را در اختیار اشخاص می‌دهند.
شهردار مادوان در ادامه زیرساخت‌های درمان و سلامت را شاخص‌های اصلی توسعه دانست و گفت: سرانه درمانی شهر مادوان و روستا‌های اطراف جوابگوی خیل این جمعیت نیست.
وی تأکید کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارگان‌های حیاتی شهر هستند که متأسفانه سرانه درمانی شهر مادوان کمتر از ۳ هزار متر است.
وی گفت: برخی از نهاد‌ها همانند بسیج سازندگی برای احداث درمانگاه در این شهر اعلام آمادگی کرده‌اند، اما مشکل زمین داریم.
جهانبخش نداشتن فاضلاب شهری را بزرگترین معضل شهر مادوان اعلام کرد و گفت: از ۵ سال گذشته دنبال احداث فاضلاب شهری در این شهر بودیم، متأسفانه قرار بود که بودجه برای آن گذاشته شود، اما انجام نگرفت.
وی افزود: سطح آب‌های زیززمینی شهر مادوان بالا است و چاه‌ها در ارتفاع ۲ متر پُر از آب می‌شوند و مردم مجبور هستند که به دنبال تخلیه چاه فاضلاب باشند که هزینه‌های زیادی را مردم متحمل می‌شوند و بعضی از مردم به همین دلیل فاضلاب منازل خود را به جداول شهری ر‌ها می‌کنند که بوی تعفن واقعاً رنج‌آور است.
شهردار مادوان گفت: با تنش آبی شدید مواجه است و متأسفانه پروژه آبرسانی به شهر مادوان از منطقه تنگ کبوتری ر‌ها شده است.
جهانبخش با گلایه از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه ورزشی در شهر مادوان صفر است و در مدت شش سال که شهردار مادوان بودم هر چه تلاش کردم، نتوانستیم زیرساخت‌های ورزشی مورد نیاز جوانان را ایجاد کنیم.
وی افزود: ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، اما یک مکان ورزشی در شهر مادوان احداث نشده است.
شهردار شهر مادوان در ادامه که به شدت از دست دستگاه‌های دولتی که برای خدمات‌رسانی به این شهر که کمبود زمین را بهانه می‌کنند، گلایه داشت، گفت: دستگاه‌های دولتی مرتب بهانه زمین می‌آورند. آقای استاندار من خواهش دارم که زمین‌ها را به شهرداری مادوان واگذار کنند، ما خودمان اماکن مورد نظر شهر را احداث می‌کنیم.
جهانبخش مسیر‌های منتهی به شهر مادوان را متناسب با وضعیت این شهر ندانست و گفت: هر روز تردد در این جاده‌ها افزایش می‌یابد و این مسأله سلامت مردم را به خطر میاندازد که باید مسیر‌های جدیدی را طراحی کنیم که‌امیدوارم با دستور آقای استاندار راه و شهرسازی در این خصوص پای کار بیاید.
وی بیکاری را معضل اساسی شهر مادوان دانست و گفت: در گذشته کارخانه شهدناب در شهر مادوان احداث شد که جمعی از جوانان این منطقه را به کار گرفت و امروز به دلیل بدهی‌های زیاد تعطیل شده که‌امید می‌رود در این باره تصمیم کارسازی گرفته شود.
شهردار مادوان در پایان از صدور احکام سنگین علیه این شهرداری خبر داد و گفت: در یکی از این احکام یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از حساب شهرداری مادوان برداشت شد و همچنین یکی از روزنامه نگاران بابت ۱۰ آگهی ۳۷۰ میلیون تومان از دادگاه رأی گرفت.
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ خطاب به شهردار مادوان گفت: شما را مدیر توانمند و پای کار می‌دانم و وقتی اسم شما برای شهرداری آمد، فوری امضاء کردم و انتظار دارم که مشکلات مادوان را تلاش کنید که سریعتر جمع شود و من به جد از حضرتعالی حمایت می‌کنم.
پاداش نماینده منطقه بلهزار در این نشست از استاندار خواست که بازدید می‌دانی از این روستا داشته باشد.
وی در ادامه گفت: وقتی به مدیران کل مراجعه می‌کنیم از کمبود بودجه و دست خالی صحبت می‌کنند و این در حالی است که منطقه بلهزار مشکلات زیادی دارد.
پاداش گفت: ۳۰ هزار مترمربع این منطقه خاکی است که مردم به دلیل گرد و خاک ناشی از عبور خودرو‌ها به شدت گلایه دارند.
وی روشنایی معابر منطقه بلهزار را نامناسب دانست و گفت: مردم برای عبور از این معابر از چراغ گوشی استفاده می‌کنند.
پاداش در ادامه خاطره‌ای را بیان کرد و گفت: یکی از اهالی وقتی از کوچه‌ای رد می‌شد، چراغ گوشی‌اش را روشن کرد و وقتی به یک خانمی رسید، گفت؛ سلام خاله که آن خانم پاسخ داد من خاله‌ات نیستم بلکه من خانم شما هستم. [خنده حضار]
این فرد در ادامه خواستار نظارت بر بنگاه‌های املاک شد و گفت: کرایه‌ها سر به فلک کشیده شده است.
یکی از اهالی مادوان سفلی گفت: بنیاد مسکن بلایی سرمان آورده که راه به هیچ جا نداریم و اصلاً توجهی به این منطقه ندارد.
وی افزود: فضای خانه بهداشت ما اجاره‌ای است.
شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ نیز در ادامه گفت: بنده هم به عنوان نماینده دولت از بنیاد مسکن انتقاد دارم. اما با این وجود؛ ۴۰ هزار مترمربع در منطقه گوشه آسفالت شده، در مادوان ۱۲ هزار مترمربع آسفالت شده، در بلهزار عن قریب ۱۰ هزار مترمربع آسفالت می‌شود.
در ادامه نوبت به مدیران دستگاه‌های دولتی در این جلسه رسید که صحبت‌های خود را ارائه دهند. عین الله دهقان_ مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد_ حسابی با شهردار مادوان تقابل کرد تا جایی که احمدزاده وسط حرف‌های دهقان آمد و خطاب به شهردار مادوان گفت: من از این بردارم، عذرخواهی می‌کنم.
دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای شهردار شما شش سال شهردار مادوان بودید، نتوانستند کاری برای ورزش این شهر کنید، بعد من که در این دولت آمده‌ام باید پاسخگو باشم.
وی افزود: آقای شهردار، برادر شما قبل از من مدیرکل بود، چرا از‌ایشان مطالبه نکردید و روزنه‌ای برای رفع این مشکل پیدا نکردید.
دهقان گفت: زمین بدهید من در آنجا اقدام به ساخت و ساز می‌کنم.
بعد از این حرف‌ها بود که سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ خطاب به دهقان گفت: برادر تقابلی صحبت نکنید. آقای شهردار حرف مردم را‌زده و در همه دولت‌ها کار شده و یک دولت کمتر و بیشتر کار کرده است.
وی افزود: شما میگوئید، مشکل زمین دارم. آقای شهردار هم مشکل زمین است. لطفاً تکلیف مردم را روشن کنید. یکی از شما‌ها تکلیف زمین را مشخص کنید و دیگری آنجا ساخت و ساز کنید.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی شهر مادوان بررسی مشکلات شهر مادوان و روستا‌های اطراف
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش چهارنفر کنشگر فعال فرهنگی و سیاسی دراین جلسه حضور داشتند تا به این مدیران بفرمایند که چه کارنامه وبرنامه ای دارند
Iran, Islamic Republic of
ورزش استان رو دهقان تعطیل کرده شما میگین مادوان رو آباد کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای شهردار چرا به نجف آباد رسیدگی نمشه؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر دهقان که واقعا انسان شریف و فعالیه تمام شهرداران میگن و کارشون شده فرار به جلو
من از دلبستگی های تو‌ با آینه دانستم .....
Russian Federation
اهل فن یعنی چه؟!
نداشتن سابقه اجرایی وانتخاب‌های طایفه‌ای شد خوشحالی اهل فن ؟!
حرف حساب حرف حساب!!!
استان
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار دوران انقلاب را داشته ایم... و ضعیف ترین مدیران و قوم گرایی و .......
استاندار باید عوض شود
خیابان تحقیقات مهریان
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندارعزیز...ماخونه ای چندسال پیش خریدیم وسه نفر اززاغازواگذاری زمین تا خونه ای که مااماده خریدیم دست به دست شده...چندسال پیش خواستیم برای سنداقدام کنیم جهادکشاورزی به زورخواهان مبلغ بالایی هستند...اصلا شما ببینیدکجابابت سندیک خونه روستایی این مبلغ بالا رااخذکرده اندکه میخوان ازمالکلن فعلی بگیرند؟مالک خیابان تحقیقات مهریان...ببینیدکه ازاول احداث خانه ها چه تعهداتی داده بودندراجع به فضای سبزومدرسه والان ببینیدچه اقدامی گرده اندغیرازخیابان های باریکی که برای ساکنان مشکل ایجادکرده...
Iran, Islamic Republic of
تو لطفا فقط از طرف خودت صحبت کن نه بقیه به همه تعمیم نده.تو چجوری حساب کردی که میگی همه اهل فن خوشحال شدن؟اتفاقا خیلیاش ناراحت شدن از این حجم طایفه گرایی و قوم گرایی..بالای صد تا دکترا عمران تو این شهره با سوابق علمی و اجرایی بهتر.چرا اونا انتخاب نشدن؟
مادوان
Iran, Islamic Republic of
درود برگروه مطالبه گری شهید نواب صفوی که بانی برگزاری این جلسه بودند
و خداقوت به همه‌، مادوان اینده خوبی دارد ان شالله
Iran, Islamic Republic of
زمانی که جهانبخش سرپرست تربیت بدنی بود پسر عموی ایشان اقای جهانبخش سمتی در شهرداری نداشتند که روزنه ای پیدا کنند و در ثانی با ۶ ماه سرپرستی هیچ کاری نمیشد انجام داد. اقای دهقان صورت مسئله را پاک می کند و به حاشیه پرداخته
ورزشکار مادوان
Iran, Islamic Republic of
من بالای ۳۰ سال با ورزش سرکار دارم ضعیفترین مدیر وناکار امد تربن مدیر ورزش ومغرورترین مدیر دهقان است ایشان فقط یه مدرک دارد ودر انتخاب ایشان هیچ شاخصه ای را در نظر نگرفتند مادوان تنها شهری در کشور که حتی یک سانتیمتر فضای ورزشی ندارد
عین الاه
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیرکلی که این دیدگاهش است و نمیداند خودش چه میگوید باید بزاریش مدیر کل یه قشر از جامعه اون هم جوانان که اینده یک کشور را رقم میزنند وبخواهد این تربیتشون کند به یاد ان ضرب المثل افتادم که میگه هرچه بگندد نمکش زنند وای به روزی که بگنند نمک اقای دهقان از عملکرد ت دبگو شما که در مصاحبه هات میگویی من رویکردم مناطق کمتر توسعه یا فته است پس کو چرا فرافکنی میکنی شما جند متری خودت در مناطق مهریان بلهزار مادوان چه کار کردی حتی یک بار تونستی یه جلسه با دهیاران و شهردار بگیری چاره اندیشی کنی
برا یه مدیر کل زشته است تقابلی صحبت کند و........
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختم، ملا خوشه هم اهل فن دونه، لیسانس حسابداری دانشگاه بلهزار، کر ایخاس هاذا وابو معاون استاندار
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1