تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۶۴۳۳۱
جعفرزاده ایمن‌آبادی:

جبهه پایداری، دولت آقای رئیسی را گرفته و عین تار عنکبوت به دورش پیچیده‌ است/ این‌ها تمایلی به اجرای فرامین رهبری ندارند

۱
۰
جعفرزاده ایمن‌آبادی: جبهه پایداری، دولت آقای رئیسی را گرفته و عین تار عنکبوت به دورش پیچیده‌ است / این‌ها تمایلی به اجرای فرامین رهبری ندارند
کبنا ؛رویداد۲۴ نوشت: نماینده سابق رشت می‌گوید: جبهه پایداری، دولت را مصادره به مطلوب کرده است. آقای محصولی و تیمش و جبهه پایداری و شاگردان آقای مصباح، دولت آقای رئیسی را گرفته و عین تار عنکبوت به دورش پیچیده‌اند و هیچ راه فراری هم وجود ندارد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده پیشین رشت به رویداد۲۴ می‌گوید: از طرف بعضی دستگاه‌ها با دوستان ما که دارای پایگاه اجتماعی و مردمی هستند و مردم به خاطر آن‌ها پای صندوق‌های رای می‌آیند، تماس گرفته‌اند و قول‌هایی در خصوص تایید صلاحیت به آن‌ها داده شده و حتی با تعداد قابل توجهی از این افراد، جلسه گذاشته شده است اما موضوع چیز دیگری است و خواهش می‌کنم مجموعه‌های منتسب به رهبری این حرف من را به جد پیگیری کنند.
او می‌گوید: جبهه پایداری، دولت را مصادره به مطلوب کرده است. آقای محصولی و تیمش و جبهه پایداری و شاگردان آیت‌الله مصباح یزدی، دولت آقای رئیسی را گرفته و عین تار عنکبوت به دورش پیچیده‌اند و هیچ راه فراری هم وجود ندارد. این افراد در تمام نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها ورود کرده‌اند. از این‌رو جبهه پایداری به شرطی در مجلس بعدی حیات پیدا خواهد کرد که یک انتخابات سرد، کم‌رمق و بی‌جان برگزار شود؛ انتخاباتی که مردم در آن حضور نداشته باشند و پای صندوق‌ها نیایند. یعنی همان اقلیت بسیار کم بیایند رای بدهند و این افراد با حداقل رای وارد مجلس شوند.
جعفرزاده می‌گوید: تا اینجای کار فرمایش‌های رهبری مورد توجه دستگاه‌های ذیربط مثل وزارت کشور و شورای نگهبان قرار نگرفته است. سوال این است که تا الان شورای نگهبان راهبرد چه چیزی را اعلام کرده است؟ جواب هیچ چیز است. ستاد انتخابات وزارت کشور هم که کلاً تعطیل است؛ در حالی که این‌ها باید هفته‌ای بیایند و به مردم بگویند که ما این دغدغه‌های رهبری را رفع کردیم و داریم کاری می‌کنیم که امنیت، سلامت، رقابت و پرشکوه برگزار شدن انتخابات را در آینده شاهد باشیم.
رییس فراکسیون مستقلان مجلس دهم می‌گوید: چه تضمینی وجود دارد که بعضی افراد بیایند و آبروی خود را وسط بگذارند و انتخابات را پرشور کنند و فردا برایشان اتفاقی نیفتد یا داستان‌های دیگری پیش نیاید؟ به باور من، سرد برخورد کردن وزیر کشور و شورای نگهبان، بسیار ناراحت‌کننده است و انتصاباتی که در ستادهای انتخاباتی در استان‌ها و شهرستان‌ها در حال انجام است، بیانگر یک مهندسی انتخابات ویژه برای جبهه پایداری است؛ این یعنی بستر انتخابات را برای جبهه پایداری آماده کرده‌اند.
او می‌گوید: کسانی که آگاه هستند و رصد می‌کنند، هیچ امنیت و آرامش خاطری برای حضور در انتخابات ندارند. این تیم موجود در دولت رئیسی می‌داند با مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رای، به تاریخ خواهند پیوست، بنابراین این‌ها تمایلی به اجرای فرامین رهبری ندارند. چیزی که ما در حال رصد آن هستیم این موضوع را نشان می‌دهد.
جعفرزاده می‌گوید: چرا وقتی رهبر انقلاب گفتند به افرادی در انتخابات ظلم شده است، باز شورای نگهبان سکوت و اقدامی نکرد؟ مشخص است که این سکوت تحت فشار گروه‌هایی است که صداهای کلفتی دارند. تاکید می‌کنم با این بسط و توسعه‌ای که جبهه پایداری دارد و ارکان دولت رئیسی را به کنترل خودش درآورده، ما را ناامید کرده که از طرف مجموعه دولت، انتخابات سالم، رقابتی، پرشکوه و با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود. با صراحت می‌گویم دولت رئیسی تمایلی برای انجام این کار ندارد. ضمن اینکه با صدور بخشنامه اخیر وزارت کشور درباره عدم‌حمایت از نمایندگان فعلی و تقلیل دوره نمایندگی از چهار سال به سه سال نشان داد که برای انتخابات، برنامه مهندسی‌شده ویژه‌ای دارد.
نماینده سابق رشت می‌گوید:‌ ای کاش ادبیات نوع اعتراض نمایندگان پس از بخشنامه وزارت کشور تغییر می‌کرد. نمایندگان نباید برای خودشان حرف می‌زدند. کنار گذاشتن نمایندگان و آوردن چهره‌هایی دیگر نشان می‌دهد که رئیسی می‌خواهد هر صدای مخالفی را در مجلس خفه کند. از این‌رو پیش‌بینی می‌شود که مخالفان آقای رئیسی از جانبازان گرفته تا فرزندان شهید به هیچ عنوان تایید صلاحیت نمی‌شوند و اگر هم بشوند هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهد که این‌ها رای بیاورند؛ یعنی کارشکنی‌های متعددی صورت می‌گیرد و ستادهای این اشخاص قطعاً تعطیل و عوامل این افراد با مشکل مواجه می‌شوند. خلاصه بگویم، مخالفان یا منتقدان دولت رئیسی به شدت مورد آزار قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

راد
Iran, Islamic Republic of
یعنی جنابعالی وحزبت را به کارمی گرفت مشکلات حل بود مردم ازدولت هیچ امیدی ندارند فقط زنده اند توای وانفسای بدبختی
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1