تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۶۴۲۹۱
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

تصحیح الکترونیکی آزمونهای نهایی خرداد در مراحل پایانی است

۱
۰
تصحیح الکترونیکی آزمونهای نهایی خرداد در مراحل پایانی است
کبنا ؛
رئیس اداره سنجش وپایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:تصحیح الکترونیکی آزمونهای نهایی خرداد۱۴۰۲ در مراحل پایانی است.
به گزارش کبنا نیوز، یونس محمود زاده گفت: تصحیح الکترونیکی پاسخ برگ‌های آزمون نهایی خرداد ۱۴۰۲ به صورت کشوری و بر اساس راهنمای تصحیح مورد تایید دبیرخانه راهبری کشوری دروس و گروههای آموزشی در حال انجام است. وی افزود: با تاکید مدیرکل محترم وتلاش روسای شهرستانها ومناطق آموزش وپرورش استان و روسای حوزه های تصحیح اوراق گزارش‌های ارائه شده نشانگر پیشرفت کار و تصحیح نزدیک به ۹۰ درصد از کل پاسخ برگ‌های شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال جاری است.
محمود زاده با بیان اینکه در روش تصحیح الکترونیکی، پاسخ برگ‌ها بدون مشخصات دانش آموزان توسط دو مصحح کشوری و به صورت کاملا مستقل تصحیح می‌شوند گفت: هویت پاسخ دهندگان برای مصححان کشوری قابل شناسایی نیست. وی خاطرنشان کرد: پس از ثبت نمرات توسط مصححان اول و دوم اگر اختلاف نتیجه کمتر از یک نمره باشد، سامانه به صورت خودکار میانیگین نمرات اعلام شده توسط مصحح اول و دوم را با گرد کردن به نفع شرکت کننده(رو به بالا) به عنوان نمره نهایی ثبت می‌کند و اگر این اختلاف بیش از یک نمره باشد، سئوالات مورد اختلاف نظر با نمایش نمرات ثبت شده توسط دو مصحح قبلی به مصحح سوم کشوری ارجاع می‌شود. رئیس اداره سنجش وپایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: اگر این اختلاف بیش از سه نمره باشد برای بازبینی به گروههای آموزشی ارجاع داده می‌شود و در صورت تایید، یکی از نمرات در سامانه ثبت می‌شود و در صورت عدم تایید، نمره اعلام شده توسط سه مصحح کشوری قبلی حذف و پاسخ برگ بار دیگر به چرخه تصحیح باز می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط متاسفیم
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1