تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۶۴۱۹۹
مسئول برگزاری کنسرت گرشا رضایی در سیرجان:

مهاجمان به کنسرت دو نفر با چهره‌های پوشیده بودند / آن‌ها قمه و سلاح سرد داشتند

۰
جزییات حمله به کنسرت «گرشا رضایی»
کبنا ؛از سیرجان خبر می‌رسد افراد ناشناس، شامگاه جمعه با حمله به کنسرت گرشا رضایی ضمن ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارت، ۲ نفر را مجروح کرده‌اند.
به گزارش کبنا به نقل از ایرنا، گفته شده تعدادی از افراد ناشناس با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت گرشا رضایی در آنجا در حال برگزاری بود، حمله کردند و ضمن ایجاد رعب و وحشت، شیشه‌های سالن کنسرت را شکستند.
گزارش شده این افراد که قصد ورود به سالن کنسرت را داشتند با ممانعت عوامل حراست قادر به ورود به سالن کنسرت نشدند و ۲ نفر از عوامل اجرایی را مضروب و مجروح شدند.
منابع محلی گفته اند، گرشا رضایی و گروهش با اتوبوس و به سلامت از محل کنسرت خارج شدند.
در این زمینه مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری آوای آرشه کرمان به عنوان متولی برگزاری کنسرت توضیح داد: حین اجرای سانس دوم کنسرت که حدود ساعت ۲۳ شب گذشته در سیرجان در حال برگزاری بود ۲ نفر با چهره‌های پوشیده و حمل قمه و سلاح سرد، قصد ورود به سالن برگزاری کنسرت را داشتند که از ورودشان جلوگیری می‌شود.
امیرحسین حمیدی ادامه داد: این افراد بدو ورود، اقدام به شکستن شیشه‌های محل برگزاری کنسرت و سالن ورودی می‌کنند که پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و پرسنل موسسه آوای آرشه مانع ورود این افراد به سالن برگزاری کنسرت شدند.
وی اظهار داشت: در حین مقابله با مهاجمان، یک نفر از پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و یک نفر از پرسنل این موسسه به دلیل مقابله با این افراد از ناحیه کمر زخمی شدند.
مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری آوای آرشه کرمان گفت: افراد مهاجم بعد از ناامید شدن از ورود به سالن کنسرت با یک خودرو بدون پلاک که توسط یک راننده در بیرون از محل برگزاری کنسرت متوقف بوده، متواری شدند.
وی با بیان اینکه به دلیل مداخله پرسنل ارشاد اسلامی و این موسسه، شرکت کنندگان و خواننده متوجه درگیری‌های خارج سالن برگزاری نشدند، کنسرت ادامه پیدا کرد و خللی در اجرای این برنامه ایجاد نشده است.
حمیدی با بیان اینکه جراحت این ۲ نفر جدی نیست گفت: این افراد بعد از پایان ماجرا به بیمارستان مراجعه کردند و به دلیل سطحی بودن جراحات از بیمارستان مرخص شدند.
وی با بیان اینکه هنوز چرایی هجوم این ۲ فرد ناشناس به محل برگزاری کنسرت گرشا رضایی مشخص نیست گفت: آنچه واضح است این افراد اراذل و اوباش بوده اند و نمی‌توان در مورد چرایی این ماجرا فعلا و تا بررسی متولیان گمانه دقیقی داشت.
مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری آوای آرشه کرمان اظهار داشت: پلیس در حال پیگیری ماجرا و دستگیری این افراد است و با توجه به دوربین‌هایی که در محل و اطراف منطقه برگزاری کنسرت وجود داشته بزودی این افراد شناسایی و دستگیر خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
1