تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۴۶۳۹۹۱
با رای اکثریت اعضای جبهه اصلاحات ایران؛

«آذر منصوری» رئیس جبهه اصلاحات شد

۰
«آذر منصوری» رئیس جبهه اصلاحات شد
کبنا ؛«آذر منصوری» دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با رای اکثریت اعضای جبهه اصلاحات ایران به عنوان رئیس دوره‌ای این تشکل سیاسی انتخاب شد.
احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در این باره به ایرنا گفت: اعضای جبهه اصلاحات ایران در جلسه عصر امروز «آذر منصوری» را به عنوان رئیس جبهه اصلاحات ایران انتخاب کردند.
بهزاد نبوی که ششم اسفند ۱۳۹۹ از سوی مجمع عمومی نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان رئیس جبهه اصلاحات ایران انتخاب شده بود، پس از شکست جریان اصلاحات در انتخابات، اسفند ۱۴۰۱ از این سمت کناره گرفت.
او اخیرا گفته بود که همچنان عضو جبهه اصلاحات ایران هستم و «عدم آمادگی خود» را برای ریاست دوره جدید این سازوکار اجماعی که به‌زودی آغاز می‌شود، اعلام کرده است.
به تازگی کمال‌الدین پیرموذن نماینده ادوار مجلس با معرفی ۱۵ عضو حقیقی جدید جبهه اصلاحات، در گفتگو با رسانه‌ها مدعی شده بود که بهزاد نبوی، فخرالسادات محتشمی‌پور، محسن امین‌زاده، محمدرضا جلایی‌پور، عماد بهاور، بدرالسادات مفیدی، سیدحسن رسولی، معروف صمدی، اسماعیل گرامی‌مقدم، فاطمه سعیدی، محسن هاشمی، غلامرضا ظریفیان، محمد مقدم، آذر منصوری و محسن آرمین اعضای حقیقی جدید جبهه اصلاحات را تشکیل خواهند داد.
دوره جدید فعالیت جبهه اصلاحات با برگزاری جلسات اعضای منتخب آغاز شده است و به نظر می‌رسد موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهمترین دستور کار آن باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1