کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای اداری شهرستان؛

انتقاد شدید بخشدار مرکزی بویراحمد از راهداری و بنیاد مسکن/ هزینه تغییر کاربری ها کجا می رود؟

3 تير 1402 ساعت 17:13

بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد با انتقاد از ادارات خدمات رسان به ویژه راهداری و بنیاد مسکن گفت: ۱۵ پروژه راه در روستاهای بخش مرکزی داریم که با وجود پیگیری هیچ کاری انجام نگرفته است.


بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد با انتقاد از ادارات خدمات رسان به ویژه راهداری و بنیاد مسکن گفت: ۱۵ پروژه راه در روستاهای بخش مرکزی داریم که با وجود پیگیری هیچ کاری انجام نگرفته است.
به گزارش کبنانیوز، امروز شنبه (۳ تیرماه ۱۴۰۲) اکبری تبار در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: سومین شهر مهاجرپذیر در سطح کشور هستیم، انتظار هست مدیران با قدرت چانه زنی خود برای توسعه شهرستان تلاش کنند.
اکبری تبار بیان کرد: در حوزه بنیاد مسکن هیچ تعاملی وجود ندارد، در حالی که بنیاد مسکن باید با بخشداری و روستاها ارتباط و تعامل داشته باشند. 
وی با انتقاد از تعرفه های تغییر کاربری در مناطق گفت: چرا در مهریان یک میلیارد تومان هزینه تغییر کاربری جمع شده، ولی مشخص نیست این پول کجا هزینه می شود؟ 
وی بیان کرد: عوارض و تعرفه های تغییر کاربری هر ساله بر چه اساسی تغییر می کند؟ باید این هزینه ها در همان منطقه ای هزینه شود که پول اخذ شده است.
اکبری تبار افزود: در حوزه راهداری ۱۵ پروژه در روستاهای بخش مرکزی داریم که هیچ کاری انجام نگرفته است. 
وی با اشاره به اینکه در حوزه راهداری آسیب زیاد داریم، گفت: ۴ ماه است که پیگیر پروژه های راه هستیم ولی تازه اداره راهداری پروژه را به مناقصه می برند، و بعد می گویند قیر نداریم.
وی گفت: بیش از ۶۰ هزار متر مربع با کمک دهیاری ها جاده سازی شده و بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع جدول کشی کرده ایم، ۴۰۰ سطل زباله نصب کردیم، و انتظار داریم راهداری و بنیاد مسکن همکاری بیشتری داشته باشند. 


کد مطلب: 463946

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463946/انتقاد-شدید-بخشدار-مرکزی-بویراحمد-راهداری-بنیاد-مسکن-هزینه-تغییر-کاربری-کجا-می-رود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1