تاریخ انتشار
شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۶۳۹۳۳
در خصوص تصادف خونین پلیس راه یاسوج شیراز مطرح شد

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: من اصلاً همچنین حرفی نزدم که راهداری مقصر است / اگر مقصری باشد، مقصر بخش ساخت راه است نه بخش راهداری آن / قطعاً همه عوامل به نحوی مقصر هستند

۸
۱
سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: من اصلاً همچنین حرفی نزدم که راهداری مقصر است / اگر مقصری باشد، مقصر بخش ساخت راه است نه بخش راهداری آن /  قطعاً همه عوامل به نحوی مقصر هستند
کبنا ؛عیسی شهامت، سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و. بویراحمد به خبری منتسب به خود واکنش نشان داد و گفت: من اصلاً همچنین حرفی نزدم که مقصر اداره‌کل راهداری می‌باشد. بخش راهداری مقصر نیست چرا که ساخت راه به عهده کسان دیگری است و راهداری فقط نگهداری از راه را برعهده دارد. بنابراین اگر مقصری باشد، مقصر بخش ساخت راه است نه بخش راهداری آن. 
به گزارش کبنا، برخی از رسانه‌ها به نقل از عیسی شهامت_ سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ نوشته بودند که اداره کل راهداری این استان در سانحه تلخ و مرگبار یک دستگاه تریلر که تاکنون منجر به کشته شدن پنج نفر و مصدومیت 25 نفر شده مقصر و قصور این اداره کل در این زمینه محرز است.
همچنین به نقل از شهامت نوشته شد که تقصیرات اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سانحه زنجیره‌ای و مرگبار امروز یاسوج در محدوده پلیس راه این شهر با شیراز محرز است و البته باید سهم سایر دستگاه‌های مقصر را نیز مشخص کنیم.
وی با انتقاد از تجمع زیاد خودرو‌های شخصی و دوره گرد ( فروشنده‌ها) در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز هم اظهار داشت: تجمع این تعداد ماشین جلوی پلیس راه غیرمنطقی است.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفته بود: برخی از نهاد‌های دیگر نیز در این زمینه قصور دارند و در جلسه ستاد بحران به این مسأله رسیدگی خواهیم کرد.
شهامت با بیان اینکه، وضعیت توپوگرافی و جغرافیایی محور‌های ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد باعث شده که این مشکلات همیشه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: با مقصرین این حادثه تلخ برخورد قاطع قانونی کرده و در جلسه فوری ستاد بحران در این زمینه با متخلفین و کم‌کاران برخورد می‌کنیم.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: من اصلاً همچنین حرفی نزدم که راهداری مقصر است / اگر مقصری باشد، مقصر بخش ساخت راه است نه بخش راهداری آن /  قطعاً همه عوامل به نحوی مقصر هستند
به گزارش کبنا، عیسی شهامت_ سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، گفت: من اصلاً همچنین حرفی نزدم که مقصر اداره‌کل راهداری می‌باشد.
وی افزود: من گفتم تا زمانی که نتیجه مشخص نشود، مقصر را نمی‌توانیم اعلام کنیم. قطعاً همه عوامل به نحوی مقصر هستند.
شهامت تاکید کرد: فعلاً نمی‌توان گفت که چه دستگاهی و یا چه کسانی مقصر هستند. راهداری این راه را چندین سال پیش تحویل گرفته و اگر کسی هم تقصیر داشته باشد، وزارت راه است نه بخش راهداری.
وی افزود: بخش راهداری مقصر نیست چرا که ساخت راه به عهده کسان دیگری است و راهداری فقط نگهداری از راه را برعهده دارد. بنابراین اگر مقصری باشد، مقصر بخش ساخت راه است نه بخش راهداری آن. 
حوالی ساعت ۱۱ امروز جمعه دوم تیرماه، به دلیل نقص فنی یک دستگاه تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز، متأسفانه تاکنون 6 نفر کشته، 24 نفر مصدوم و ۲۵ وسیله نقلیه به شدت دچار خسارت شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسئولین مقصر را به اشد مجازات برسانید تا حساب کار دست بقیه مدیران و مسئولین بیفتد.
خون مردم را نریزید.
از یاسیچ
Turkey
جناب شهامت خودت پیمانکار بودی وهستی و میدونی که وضعیت جاده سازی چطوره در چنین مواقعی نظر پلیس راه زا باید در اولویت قرار داد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آخ از بختمون.. وقتی معاون عمرانی پیمانکار باشد چه انتظاری دارید
از یاسوج
Turkey
یعنی شما که معاون عمرانی استاندار هستید و پیمانکار راه هستید نمیدانید که راهداری از وزارت راه جدا نیست بلکه یکی از معاونتهای ان است
شهروند،
Iran, Islamic Republic of
نگهداری و حفظ ایمنی راه بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هست، راه و شهرسازی به عنوان رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی و به دلیل عدم تذکر به راهداری و پیگیری برای آزادسازی حریم که توسط دستفروشان ایجاد شده بود مقصره ، نه به دلیل ساخت جاده!! راهداری و پلیس راه مقصران اصلی حادثه هستند به دلیل عدم محافظت از حریم راه و ایجاد سد معبر، وگرنه نقص فنی ترمزها در همه جای دنیا اتفاق می افتد
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در خصوص مقصر بودن عوامل مقصر باید کارشناسان نظر بدهند. قطعا عومل خودرویی ( نوع خودرو، ایمن بودن آن و عمر خودرو)، انسانی و راه و شهرسازی( بدلیل شیب زیاد جاده) مقصر هستند و باید سهم مقصر بودن هرکدام از این عوامل مشخص گردد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
افرین. کی بود کی بود . من نبودم... کی به کیه
محمدولایی
United Kingdom
خداوکیل کدوم جاده در استان کهگیلویه وبویراحمد:::: به درد بخوره؟؟؟!!! کهنه مال روهایی که برا دویست سال پیشند::::: دولتها مقصرند وپیمانکاران ((() ازهمه بیشتر ناظران ومهندسان وقت::::::
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1