تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۴۶۳۵۴۴
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در کلاغ‌نشین گچساران

۱
۰
قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در کلاغ‌نشین گچساران
کبنا ؛مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ فقره مستحدثات غیر مجاز در روستای کلاغ نشین شهرستان گچساران قلع و قمع شد.
علم بهادر اظهار داشت: در راستای صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی، احکام قضایی قلع و قمع 8 فقره مستحدثات غیرمجاز در روستای کلاغ‌نشین شهرستان گچساران اجرا شد.
وی با تبیین اهمیت صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان پشتوانه اقتصادی استان افزود: مبارزه با تغییر کاربری‌های غیر‌مجاز و خرد شدن اراضی کشاورزی از اولویت‌های مدیریتی است.
بهادر با تبیین شعار سال و رشد تولید و خودکفایی در لسان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تحقق راهبردهای کلان نظام در عرصه خودکفایی و رشد تولید و رونق اقتصادی به مدیریت صحیح در این زمینه معطوف بوده که نگاه ما به حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی به عنوان قطب اقتصادی معیشت مردم و رشد تولید در همین راستاست.
وی ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و ضابطین در خصوص مقابله جدی با تغییر کاربری‌های غیر مجاز تصریح کرد: در راستای مقابله با تغییرکاربری‌های غیرمجاز، روز گذشته 21 خرداد ماه جاری تعداد 8 فقره حکم قضایی صادره با موضوع قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در روستای کلاغ نشین شهرستان گچساران اجرایی شد.
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: حضور نماینده دادستان، عوامل انتظامی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان و نیروهای جهادکشاورزی شهرستان گچساران نشانگر ضمانت اجرایی قانون و در عین حال قابل تقدیر است.
بهادر با تاکید بر عزم جدی مدیریت امور اراضی در اهتمام ویژه به جلوگیری از تغییر کاربری‌ها به همه سوداگران زمین خواری هشدار داد که در اجرای قانون مماشاتی نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
برای حفظ قطب اقتصادی و معیشتی مردم پول گندم ملت رو که دو ماهه تحویل دولت دادن پرداخت کنید با خراب کردن دیوار و ساختمان یه باغ هزار متری مردم اقتصاد درست نمیشه ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1