تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۶۳۳۵۱
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

چالش ناتمام سایت زباله دهدشت / دفن اصولی زباله صورت نمی‌گیرد

۱
چالش ناتمام سایت زباله دهدشت / دفن اصولی زباله صورت نمی‌گیرد
کبنا ؛امام جمعه دهدشت امام جمعه دهدشت، مسئله سایت زباله دهدشت را یادآور شد و با بیان این‌که کارهای صورت گرفت گفت: اما این سایت داره به حالت سابق بر می‌گردد، دفن اصولی زباله صورت نمی‌گیرد و مسئولان برای این معضل فکری کنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت به سخنان بسیار مهم و کاربردی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر ایشان را یادآور شد و با بیان اینکه تحول انقلاب اسلامی، جریان بیداری اسلامی در سطح جهان و زنده کردن فضای معنویت در دنیا از تحولاتی بود که امام خمینی ره به وجود آورد گفت: اگر امروز معنویت اسلام همراه با بصیرت سیاسی وجود دارد از برکات انقلاب حضرت امام بود. 
حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه متاسفانه امروز برخی در حال ترویج بذر ناامیدی هستند و می‌گویند اسلام از بین رفته است، ما نباید هر چه که دشمن می‌گوید را باور کنیم، امروز در تلاطم فضای مجازی و در این بی قیدی ها در سطح گسترده عالم، جوانان مدافع حرم ماحصل چه مکتبی و کدام انقلاب است؟ افزود: امروز هر کسی منافع ملی و ایران را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید باید تلاش کند.
وی با اشاره به توانمندی‌های نظام اسلامی گفت: پیشرفت شگرف موشک فراصوت فتاح در کشوری که ۴۴ سال تحریم پشت تحریم می‌کنند، امروز به دنیا می‌گوییم موشک قاره پیما و هر اندازه بخواهیم می‌سازیم و هر کجا اراده کنیم بر پیکره دشمن فرود خواهیم آورد. 
امام جمعه دهدشت افزود: این موشک مافوق صوت برای صهیونیست ها سرگیجه و هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی به وجود آورد. 
وحدانی فر این قدرت عظیم را برخواسته از روح علوی امام راحل و ایستادگی و مقاومت شهدا و خانواده های آنان عنوان کرد.
وی مسئله راهبرد بومی‌سازی امنیت خلیج فارس را یادآور شد و با بیان این‌که کشورهای حوزه خلیج فارس به این نتیجه رسیدند که دیگر آمریکا قدرت قابل اتکا نیست گفت: این در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که امنیت خلیج فارس را باید ما تامین کنیم، آن‌هایی که دنبال امنیت خلیج فارس بودند برگردند خلیج خوک‌ها. و این هم ماحصل انقلاب عظیم‌شأن است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به این‌که در هفته جهانی محیط زیست قرار داریم، نهضت ملی کاهش آلودگی محیط زیستی را یادآور شد و با بیان این‌که دفع نادرست زباله‌های پلاستیکی باعث گسترش آلودگی در سطح طبیعت شده است گفت: به خاطر سلامتی خود نسبت به مسئله محیط زیست بی‌تفاوت نباشیم.
امام جمعه دهدشت، مسئله سایت زباله دهدشت را یادآور شد و با بیان این‌که کارهای صورت گرفت گفت: اما این سایت داره به حالت سابق بر می‌گردد، دفن اصولی زباله صورت نمی‌گیرد و مسئولان برای این معضل فکری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1