تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۶۲۳۶۶
کبنا گزارش می دهد؛

آقایان مسوول چرا قول هایی که دادید عملی نشد؟

۱۷
۱
آقایان مسوول چرا قول هایی که دادید عملی نشد؟
کبنا ؛
مردم روستای منطقه جوکار دشمن زیاری منتظر عملی شدن قول های مسوولان هستند و درخواست پاسخ درخور مسوولان را دارند.
به گزارش کبنا نیوز، تعدادی از مردم منطقه به نمایندگی از این روستا نوشتند: جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر نماینده محترم مردم بویراحمد، دنا، مارگون و سپیدار در مجلسِ شورای اسلامی
سلام علیکم
محرومیتِ موجود در منطقه دشمن‌زیاریِ‌ سردسیر موروثی و به‌جا مانده از مسئولینِ متعدد و مختلفِ استان است و پس تمیز بدانید که مطالباتِ مردم در مناطق مختلف استان به‌جا و به‌حق است.
دغدغه‌های مناطقِ روستاییِ مردم دشمن‌زیاریِ سردسیر را، بهتر و بیشتر دریابید.
منطقه‌ی جوکار دشمن‌زیاری که قریب به 20روستا و جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر را در خود جای داده است. متاسفانه از زمانی که بخشِ مارگون تبدیل به شهرستان شده، خدمات‌رسانی جهت حلِ مطالبات و مشکلاتِ مردمِ این منطقه در عمل، خیلی‌خیلی ضعیف‌تر از قبل شده_ هر چند قبلاً هم زیاد تلاشی از طرف مسئولینِ وقت نمی‌شد!
چرا طی سالیانِ سال، حرف‌درمانی یک رویه در بین اغلبِ مسئولین کهگیلویه و بویراحمد بوده یا می‌باشد!؟
جاده دسترسی روستای جوکار یکی از مطالبات عمده مردم منطقه است. 90 درصد از اشتغالِ مردم منطقه از طریق کشاورزی است، که آبیاری آن توسط پنج کیلومتر کانال آب قدیمی و پر از عیب و اشکال صورت می‌گیرد.
یکی از خواسته‌های مهم پمپاژِ آب است و هر ساله مردم پیگیر این موضوع هستند و تاکنون نتیجه خاصی در این زمینه نگرفته‌اند.
از دیگر مشکلات عمده روستاهای منطقه جوکار نبود اورژانس جاده‌ای (با توجه به اینکه فاصله با اورژانس جاده‌ای قریب به 30کیلومتر تا اولین روستا و 60کیلومتر تا آخرین روستا واقع شده است) و مشکلِ تامین آب آشامیدنی است، اشتغال‌زایی و زمینه‌سازیِ اشتغال‌آفرینی، احداث سالن ورزشی، قطعی اینترنت و اشکال در ارتباط تلفنی، درخواست ایجادِ مرکز ترویج کشاورزی، حل و فصل اختلافات ملکی مطابق با آراءِ صادره از محاکم قانونی، است که انتظار داریم مسئولان مربوطه حل مشکلاتِ مردم را در اولویت قرار بدهند.
وقفه در تخصیص اعتبار جاده روستای جوکار
قابلِ ذکر است، اوایلِ سالِ ۱۴۰۱ فرماندارِ محترم شهرستان مارگون آقای دکتر مختار اندرخور اعلام کرده بود «در موضوع جاده جوکار ۱۵ میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت هم موضوع روکش آسفالت از محل متمم سفر ریاست جمهوری مصوب شد "ولی به دلیل وقفه در تخصیص از پایتخت هنوز به مناقصه نرفته" ان شاءالله به محض وصول اعتبار به مناقصه خواهد رفت.
در بحث خسارت سیل مانسون تابستان گذشته تمام خسارت‌دیدگان تشکیل پرونده شدند و به نهادهای زی‌ربط ارجاع داد شده‌اند "که اگر اعتباری تخصیص داده شود" قطعا این عزیزان سهم خود را دریافت خواهند کرد و در بحث همین سیل یک‌دستگاه بیل مکانیکی به مدت یک ماه در اختیار مردم بزرگوار جوکار بود برای لایه روبی جداول کشاورزی و هدایت آب به شالیزارهای آنان، موضوع پمپاژ آب کشاورزی آنها برای سال آینده طرح مطالعاتش انجام پذیرفته ان‌شاءالله در سال آینده (۱۴۰۲) ردیف بودجه برای آن پیش بینی خواهد شد. ساختِ یک کتابخانه عمومی با اعتبار یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده و در ۱۴۰۲ کلنگ زنی خواهد شد، در بحث اورژانس جاده‌ای باتوجه به اینکه یک اورژانس جاده‌ای برای دالون در نظر گرفته شده دالون تا جوکار هم مسافت چندانی ندارد می‌تواند آن‌ها را پوشش دهد و همه روستاهای فاقد گاز آنها در دستور کار هست بعضی از همین روستاها در حال حاضر کار علمک گذاری آنها شروع شد».
آقای اندرخور پروژه هایی که قول دادید تا 1402 اجرایی می شوند چه شد؟
امروز ۲۵ اردیبهشت۱۴۰۲ از آقای فرماندار_حاج اندرخور مجدد می‌پرسیم: آن قول‌هایی که اذعان داشتید تا ۱۴۰۲ عملیاتی و اجرا می‌گردد، در چه مرحله‌ای است!؟ و آیا عملاً شروع به‌کار کرده‌اید؟
عالیجنابان دکتر سید علی احمدزاده و دکتر مهدی روشنفکر
محبت بفرمایید به مدیرانِ کلِ در راهداری و حمل و نقل استان_ مخابرات، ارتباطات و فناوری استان_ سازمان جهاد کشاورزی استان_ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یادآوری نمایید که قول‌هایی که فروردین ۱۴۰۲ داده‌اید، چه شد!؟
در آخرین بازدید از منطقه‌ی جوکارِ دشمن‌زیاری (فروردین۱۴۰۲)، آقای محمدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشتند که پنج کیلومتر از جاده دسترسی به منطقه جوکار در اردیبهشت به مرحله اجرا خواهد رفت؛ آیا عملاً شروع به کار شده است؟
قولی معاون ارتباطات و فناوری استان برای حل مشکل اینترنت چه شد؟
آقای اکبری معاون ارتباطات و فناوری استان گفته بودند که تا پایان فصل بهار ماه مشکل اینترنت روستایی برطرف می‌شود و در تلاش هستیم تا رومینگ اپراتور شرکت همراه اول نیز به انجام برسد؛ آیا عملاً شروع به‌کار شده است!؟
قول رئیس سازمان جهاد کشاورزی درخصوص احداث کانال ها هنوز به نتیجه نرسیده!
همچنین آقای سید علی معتمدی‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفته بودند که به مطالبه مردم منطقه جوکار در زمینه کانال‌های آب کشاورزی مورد توجه می شود و ۲۰۰متر کانال در بونه بَن، ۳۰۰متر کانال در چهارمون، در دستور کار قرار دارد، و اضافه بر آن اذعان داشتند که خانه ترویج در منطقه جوکار نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، برای پمپاژ آب در منطقه جوکار ۲۰ میلیارد تومان در سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی کرده‌ایم؛ آیا عملاً شروع به‌کار شده است!؟
قولی که مدیرکل بنیاد مسکن در خصوص آسفالت روستاهای مارگون داد چرا عملی نشده؟
و در آخر مدیرکل محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفته بودند که آسفالتّ روستاهای «چهارمورن، آبسردان و جوکار بونه‌بَن» در آینده نزدیک انجام خواهد شد؛ چرا هنوز عملاً اتفاقی نیفتاده است!؟ امید است آقای استاندار به‌عنوانِ نمایندهءِ دولت، آقای روشتفکر به‌عنوان نماینده‌ی مردم در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا، مارگون و سپیدار؛ دلسوزانه پای دغدغه‌های مردم مناطق روستایی زیرمجموعه‌ی خود نشینند تا این قشرِ همیشه پایبند به انقلاب و ولایت بیش از پیش دلگرم بوده و باشند.
منتظرِ خبرهای خوبتان بصورت عملیاتی و اجرائی و "در عمل" می‌مانیم.
"به امید استانی در مسیرِ پیشرفت و خوداتکائی و خودکفائی"
ققنوس_آتشین والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مردم بدبخت و بیچاره
خدا می داند که اینکاره نبودی برگرد به همان‌تنگ‌نار دهدشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بشینن سیشو ایارن
نماینده خخخخ
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
همش وعده
Iran, Islamic Republic of
شما چقدعجولیدهنوزاعتبارات ازمرکزاختصاص داده نشده انشاءالله به محض اختصاص اعتبار ومساعدبودن هوا پروژها یکی پس ازدیگری شروع خواهدشد.
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری که نمیتونه خوب انتخاب کنه چطور میتونه برای دیگران مشکل حل کنه
اکثر مدیران استان سلیقه ساخت یک حمام را ندارند چه برسد به اداره
همه شون هم دکترن ظاهرا
بلوط
Iran, Islamic Republic of
این سیستم مدیریتی خاله خرزویی و قبیله ای فقط کارشون وعده و وعیدهلی صدمن یه غاز و حرف درمانی است که صرفا برای رای آوری نماینده شون و ماندگاری خودشان براریکه قدرت است و لاغیر !!
لوداب
Iran, Islamic Republic of
اگر به امید اینی که باند کاری بکنه خیلی از باغ پرتیدید
بروید فکر نان کنید که خربزه آبه
مارگون
Iran, Islamic Republic of
سلام
اوج بدبختی ما آن جایی است که مطالبات عمومی رنگ باخته و چند نفری که مدیریتی و سمتی گرفته اند به نماینده قول آرای فامیل یا تش و طایفه و روستا را میدن، نماینده هم فقط وعده کار های عمرانی را میدهد وگرنه در عمل خبری نیست و در این بین توده مردم هستند که ضرر میکنند و گول میخورند.
Iran, Islamic Republic of
مدرک تحصیلی بعضی افراد اشتباه نوشته شده دکتر !!!
مدرک فوق لیسانس ادبیات از دانشگاه پیام نور دارند
خواهشا اصلاح کنید
Iran, Islamic Republic of
تعریف فعل وفاعل بلد نیست ،اخ وبخت مارگون ۶ما اموزش وپرورش عشایره اداره کنه
Iran, Islamic Republic of
واقعا بویراحمد علیا نابودش کردند چقدر جوانان در ادارات اخراج کردند واقعا چه کاری در بویراحمد علیا انجام داده اند مجلس مردی با تخصص عملگرا می خواهد که بتواند در کمیسیون های متفاوت حضور داشته طبق مسندات حرف بزنه
پاناوه
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین دوره مدیدیتی را در حال حاضر ما شاهد آن هستیم
گرچه نماینده به اسم ما ایل تامرادی است اما تنها به کام عده ای منفعت طلب دور قاب چین نماینده شده است قطعا در اسفند ماه به جهت حفظ و جایگاه ایل دست رد به سینه نماینده فعلی خواهیم زد و ثابت خواهیم کرد که عملکرد نماینده فعلی تنها عملکرد خودش است و به ایل مان هیچ خراباتی ندارد ۰ایل ما روابط سبب و نسبی زیادی با سایر ایلات و مردم استان داشت منتها متاسفانه با عملکرد بسیار بد نماینده این روابط متزلزل شد
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر یکیش خودتی
روح الاه ارمون
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت شما چرا زمان غلام محمد زارع و هدایت اینکارا نکرد ک الان همه چیز یادتون اومد
United Kingdom
باسلام و ادب
متن را دقیق مطالعه نفرمودید وگرنه این نکته که ابتدای مرقومه اورده شده بود را نیز می‌دیدید:

[محرومیتِ موجود در منطقه دشمن‌زیاریِ‌ سردسیر موروثی و به‌جا مانده از مسئولینِ متعدد و مختلفِ استان است].

همه نمایندگان در وضعیت حالِ مناطقِ روستایی استان شریکند
و اما
با توجه به قول‌هایی که مسئولین ادارات مربوطه و هئیت همراه نماینده محترم بویراحمد، دنا، مارگون و سپیدار دادند؛ مشخصاً نقد بر این عزیزان دوچندان وارد است
و اگر مطالبات مردم منطقه برآورده نگردد، یقین بدانید مجدد به این تیم اعتماد نخواهد شد.
بلال
United States
تا این افراد بی سوادی که مصلحتی سوار بر مرکب قدرت شدن هستن
هیچ امیدی به موفقیت نیست!
نماینده ای که براساس شایسته سالاری نیومده
معلومه برای عده ای خاصی کار می کنه!
علوم پزشکی یاسوج نمونه ای از بازی طایفه‌ای
نع سیاسی.چون سیاست یکدسته!
رحمان
Iran, Islamic Republic of
سلام ،به آقای روشنفکر که رسید هوشیارشدید و متفکر،مگر توی این ۴۵ سال نماینده نداشت استان مگر قوم گرایی نبود مگر جز تاجگردون کسی برای استان کاری کرد ۱۵ ساله سد دالون نیمه کاره مونده چرا ...فقط روشنفکر باید جواب بده بقیه چی حداقل چونه ی قوم یا کاندید خود رونزید چون برتری ما ندیدیم،حالا این چهار سال ببینم جز نا کارآمدی چکاری برای استان میکنید
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1