تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۶۲۳۰۰
پست‌ها ارث پدری هیچ کسی نیست

مدیران تازه نفس گچساران و توقع مردم

۱
۰
مدیران تازه نفس گچساران و توقع مردم
کبنا ؛ مردم گچساران که در هفته گذشته شاهد تغییر چهار مدیر دستگاه‌های اجرایی مهم و کلیدی بودند از مسئولان تازه منصوب شده انتظار دارند تا نسبت به مطالبات بر زمین مانده آنان تلاش بیشتری داشته باشند.
ایرنا نوشت: تغییر مدیران هر حوزه‌ای می‌تواند گام نخست برای دمیدن نفس تازه در خدمت‌گزاری آن بخش باشد زیرا تداوم حضور یک مدیر با یک روش کاری سبب‌ایستایی خدمت‌گزاری می‌شود به همین علت مسئولان دست به تغییر در ترکیب مدیران می‌زنند تا با‌ایده‌های تازه روند خدمت به شهروندان را بهبود بخشند.
مسئولان همواره با تغییر مدیران این حقیقت را گوشزد می‌کنند که پست‌ها ارث پدری هیچ کسی نیست و هر کسی مسئولیتی پذیرفت باید تمام توان خود را برای خدمت بکار گیرد و بالاخره روزی هم مسئولیت را به فرد دیگری بسپارد.
هفته‌ای که گذشت شهرستان گچساران شاهد تغییر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیرعامل کارخانه پتروشیمی، مدیرشبکه بهداشت و درمان و همچنین رئیس اداره فنی و حرفه‌ای بود که شهروندان این شهرستان متناسب با حوزه اختیاراتشان از آنان انتظاراتی دارند.
یکی ازشهروندان گچسارانی می‌گوید که از مسئولان کارخانه پتروشیمی این شهرستان انتظار می‌رود در صورت نیاز به نیروی انسانی از افراد بومی در این واحد تولیدی استفاده شود.
امیرحسین محسنی با اشاره به اینکه با افتتاح پتروشیمی شمار قابل توجهی از نیرو‌هایی بومی شاغل در این واحد تولیدی با چند سال سابقه کار شغل خود را از دست می‌دهند تأکید کرد: نیاز است مسئولان در خصوص بکارگیری این افراد چاره‌اندیشی کنند.
وی با یادآوری اینکه برخی از نیرو‌های شاغل در پتروشیمی گچساران که در مراحل ساخت مشارکت داشته‌اند اکنون به تأمین اجتماعی مراجعه کرده‌اند و به آنان اعلام شده که مشمول بیمه بیکاری نمی‌شوند اظهار کرد: تعیین تکلیف این نیرو‌ها ضروری است.
محسنی با بیان اینکه بسیاری از نیرو‌های شاغل در پتروشیمی گچساران به علت محدودیت رشته‌های تحصیلی اعلام شده در آزمون نتوانستند در این آزمون شرکت کنند تأکید کرد: این نیرو‌ها ۲ ماه دیگر از کار بیکار می‌شوند واز مسئولان انتظار دارند با توجه به تجربه آنان نسبت به بکارگیری آنان اقدام شود.
یکی از شهروندان گچسارانی می‌گوید از سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران انتظار می‌رود تا نسبت به تأمین تجهیزات سرمایشی بیمارستان شهید رجایی و راه‌اندازی مرکز‌ام آر آی این شهرستان اقدام جدی صورت گیرد.
مریم حسنی با اشاره به گرمای هوای شهرستان گچساران که گاهی تا ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد تأکید کرد: وضعیت تجهیزات سرمایشی بیمارستان شهیدرجایی نامطلوب است و این کمبود بیماران و همراهان آنان به ویژه در تابستان را بسیار آزار می‌دهد.
وی با اشاره به غیرفعال بودن مرکز‌ام آر آی گچساران تأکید کرد: سفر به شهرستان بهبهان در استان خوزستان برای دریافت خدمات درمانی مذکور افزون بر دردسر‌های سفر هزینه زیادی را بر دوش شهروندان گذاشته است که انتظار می‌رود این مشکلات مرتفع شود.
یکی از کارکنان اداره فنی و حرفه‌ای گچساران که خواست از نامی از او برده نشود تأکید کرد: اخذ ۲ درصد از اعتبارات مربوط به خدمات آموزشی از صنایع بزرگ چون شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مطالبه کارکنان فنی و حرفه‌ای است که انتظار می‌رود مدیر جدید در تحقق آن اقدامی کارگشا انجام دهد.
او با اشاره به حقوق پایین کارکنان اداره فنی و حرفه‌ای گفت: در صورت اخذ این اعتبارات می‌توان پیش‌بینی‌هایی برای کمک به بهبود وضعیت معیشت کارمندان این دستگاه خدمات‌رسان انجام داد.
یکی از جوانان گچسارانی که در فنی و حرفه‌ای گچساران دوره‌های کسب و کار گذرانده اعتقاد دارد تحقق آموزش‌های مهارتی اثربخش نیازمند خریداری تجهیزات مصرفی ونوسازی کارگاه‌های آموزشی است.
مرتضی مرادی تأکید کرد: کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای گچساران مواد مصرفی مورد نیاز برای آموزش را ندارد مثلاً در کارگاه آموزشی کابینت‌سازی کمبود چوب وجود دارد.
حجت الاسلام سید‌امین الله حجازی، امام جمعه شهر دوگنبدان نیز با اشاره به بیکاری شمار زیادی از جوانان گچسارانی از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان که به تازگی سکانداری صنعت مذکور را به عهده گرفته در بکارگیری نیرو تنها عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد. شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لطفاً آمکان شیمی درمانی شدن بیماران سرطانی را در گچساران فراهم کنید متاسفانه این بیماران در استان خوزستان آواره آند درد بیماری یک طرف آوارگی هم یکطرف لطفاً امكان آنژیوگرافی وبالون قلب را در گچساران فراهم کنید آوارگی بیماران گچسارانی زیبنده شهری که بودجه کل کشور را میدهد نیست
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1