تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۶۲۰۴۳
یادداشت؛

آقای جاودان سیرت، شما نیز به گونه‌ای عمل نکنید که رسانه‌ها مجبور به نقد و مطالبه‌گری شوند؟ / از جو معارفه خارج شوید

۲۹
۰
آقای جاودان سیرت، شما نیز به گونه‌ای عمل نکنید که رسانه‌ها مجبور به نقد و مطالبه‌گری شوند؟ / از جو معارفه خارج شوید
کبنا ؛مدت زمان زیادی است که مراسم پر حاشیه و عجیب معارفه سعید جاودان سیرت بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شده است ولی به نظر می‌رسد فضای دانشگاه و بویژه برای سرپرست جدید کماکان همان فضای معارفه و دید و بازدید باشد چرا که تنها اخباری که از دانشگاه به گوش می‌رسد بعضی دیدار‌های روتین و فاقد ارزش خبری است و تاکنون خبری از کار‌های عملیاتی و یا حتی بازدید سرپرست محترم از شهرستان‌ها اتفاق نیفتاده است.
متأسفانه از دوره ریاست رضا چمن بر دانشگاه علوم پزشکی در دوره‌های ریاست ایلامی، یزدان پناه و غلام نژاد شاهد مشکلات و حواشی متعدد در دانشگاه علوم پزشکی بوده‌ایم و اصلاً دلیل عزل زود هنگام غلا نژاد نیز غالب شدن حواشی و ناکارآمدی‌ها بر دانشگاه بود. بنابراین دانشگاه نیازمند ثبات است اما باید برای این ثبات عاملین بی‌ثباتی در دوره‌های قبلی عذرشان خواسته شود و تاکنون نه تنها نشانه‌های این موضوع دیده نشده است که در محدود احکامی که در دوره جاودان سیرت ابلاغ شده است تردید‌های اساسی به چشم می‌خورد و حتی در یک حاشیه استخدامی جدید نیز مواردی در رابطه با بابویی سرپرست جدید معاونت توسعه این دانشگاه به میان آمد و جالب آن که اصل ادعا صحیح بوده است وبابویی حضور یکی از نزدیکانش در بکارگیری‌ها را نه انکار که مدعی شد به دوره قبل از معاونت وی برمی گردد و البته کیست که این ادعا را بخواهد باورکند.
در طول دوره‌های مختلف و بروز حاشیه دانشگاه اما رسانه‌ها تمام قد در طرف دفاع از حقوق مردم‌ایستادند و بار‌ها نیز از سوی مسئولین قبلی شکایت شدند و فشار‌های زیادی بر آن‌ها وارد شد و با توجه به رابطه جاودان سیرت با رسانه‌ها این‌امیدواری می‌رفت با حضور وی در رأس دانشگاه اساساً ضرورتی به مطالبه گری‌های قبلی و نقد رسانه نباشد. ولی تهدید ضمنی جاودان سیرت در مورد رسانه‌ها در نوع خود جالب است. اینکه چه ضرورتی به همین نوع از ادبیات است احتمالاً نوعی پیش دستی باشد و‌گر نه دلیلی منداشت و اگر در اینده رسانه‌ای خلاف قانون عمل می‌کرد قانون خود ترتیب برخورد و دفاع از ساختار دانشگاه را تعیین کرده است. در اینکه ممکن است برخی رسانه‌ها دچار اشتباه و یا برخی رفتار‌های ایراد دار باشند شکی نیست ولی کلیت رسانه مطالبه‌گر است و رسانه می‌تواند یک حاشیه امن برای افکار عمومی برای نظارت و کنترل دانشگاه و یا هر نهاد دیگری باشد.
آقای جاودان سیرت بجای مخاطب قرار دادن رسانه‌ها باید کسانی که در کمینند تا بار دیگر دانشگاه را به سمت حاشیه ببرند و در برخی مراسمات و عکس‌ها در کنار وی و چسبیده به وی قرار دارند مخاطب قرار دهد و اجازه ندهد باز هم با اعتبار و آبروی دانشگاه بازی شود که اگر چنین شود اعتماد عمومی غیر قابل بازگشت خواهد بود.
رسانه‌ها و بطور نمونه رسانه «کبنا نیوز» هیچ غرض و کینه قبلی از هیچ مدیری ندارد و خود را یار مدیران اما قبل از آن صدای مردم می‌داند و در مسیر مطالبه‌گری از هیچ تهدیدی ابا ندارد و حقیقت و خواست مردم را قربانی هیچ مصلحت و تعارفی نخواهد کرد.
تنها خروجی دانشگاه در طول سالیان گذشته جوابیه‌نویسی آنلاین از سوی روابط عمومی دانشگاه به هر انتقاد سازنده‌ای از سوی روابط عمومی این دانشگاه بوده است.
زمانی در یک فایل صوتی درز شده از اظهارات محمد غلام نزاد که البته آن اظهارات به دور از اخلاق بود و در نهایت نیز چوب همان رفتار‌ها را خورد حرف غیر قابل قبولی به جاودان سیرت‌زده شده بود. واقعیت نیز آن است مردم ذهنیت مثبتی بویژه در ایام کرونا از جاودان سیرت دارند بنابراین انتظار آن‌ها تغییرات و تحولات اساسی در دانشگاه و پایان رویه‌های اشتباه در طول دوره‌های مختلف گذشته است و او باید ثابت کند که اعتماد به وی در سپردن مسئولیت دانشگاه بزرگ به او اعتماد درستی بوده است و باز هم کار به حاشیه، انتقادات رسانه‌ها، تردید‌های شورای انقلاب فرهنگی و یا لغو حکم زودهنگام از سوی وزیر بهداشت کشیده نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
این نوشته ها ازروی عناد با غلام نژاد است و گرنه ایشان دانشگاه را از منجلاب بیرون آورد وتاصد سال سرپرست جدید نخواهد توانست کارهایی مانند غلام نژاد بکند
ایشان فقط شانتاژ وتبلیغات مانند همان زمان کروناست
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
کبنا رسانه احسان رضایی وعلیه غلام نژاد ومرادیان است
دست ازسر ایشان بردارید
آینده وتاریخ قضاوت خواهد کرد
United States
الکی نگو یکی باور میکنه
تو وکمایی هم پیاله هستید جناب احسان خان
جلسه ها را با دکتر غلام نژاد بگیر
مطلب را طوری بنویس که نسوزی عزیزم
اینجا نمیشه با غلام نژاد دمخور باشی
جلسه را با بابویی بزاری
وراننده یک انسان شریف باشی
وازحرب های قدیمی استفاده کنی
کی بود کی بود من نبودم
فعلا با کمایی دمخورباش پول های که ازغلام نژاد برای تخریب دیگران گرفتی تا بعد
پزشک
Iran, Islamic Republic of
ایشان از سد شورای عالی انقلاب فرهنگی نخواهد گذشت
غلام نژاد درسزیعترین زمان یعنی پنج ماهه تایید شد ویکسال قوچی بود
United States
جناب یکسال قوچی برای جنابعالی وامثال جنابعالی ورصایی بود
دیگر نمی‌توانید با این حربه ها بیت المال را به آسانی بخورید وبیاشامید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حتما التماس هاش به سیاسیون رو ندیدی که میگی غوچی بود😂
کرمی
Iran, Islamic Republic of
جاودانسیرت مگر پروژه های عمرانی غلام نژاد تمام کرده رو افتتاح کنه ودیگه مدیری هم نمیتونه عوض بکنه وروزمرگی به عنوان سرپرست مدتی ادامه میده ورییس نخواهد شد
رضایی
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد درپاکدستی وسلامت نفس خودش وتیمش بی نظیر بودند
باانتخاب معاون توسعه جدید امید به هیچی ندارم
زمزمه هایی از عدم تایید سرپرست جدید ازهمین الان به گوش میخوره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز فقط علیه غلام نژاد همشهریش مطلب میزنه
زمانی مدافع ایشان بود ولی کبنا رسانه یک پیمانکاراست که دردانشگاه غلام نژاد بایکوتش کرد
اینو هم بزن کبنا
United States
تو ورسانه ات یک دروغگوی تمام عیار هستید
خوب نقشه می‌ریزی
اما بدان ما نمی‌گذاریم دروغگویان ومنافع طلبان دردانشگاه جان دوباره بگیرند عالیجناب رضایی
تو کمایی بسوزید بسوزید بسوزید
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
شک نکنین سرپرست رئیس نخواهد شد
وآنهایی که دنبال غضروفی علیه غلام نژاد شدند همه شرمنده خواهند شد
اونایی که اون روز برفی …..
گزینش
Iran, Islamic Republic of
واقعا بی اخلاقیست که درمورد دکتر غلام نژاد بد قضاوت میکنین
تیم پاکدست وسالم بودن
این مطالب معلومه که کار کی هست!!!
حدادی
Iran, Islamic Republic of
منفعت طلبان از همین الان دنبال جاودان هم افتاده اند
باندی پیمانکار تمام این حاشیه هارو درست میکنن
غلام نژاد نه خیانت کرد ونه جنابت ونه دزدی ونه نیرو بکار گرفت
کسی که دوباره دم از اون وویس میزنه فقط منافعش باغلام نژاد تامین نشده
آموزش
Iran, Islamic Republic of
چقدر این مطالب خاله زنکی ودره پیتی هست
ادبیات متن و ببینید
باشت
Iran, Islamic Republic of
یک پیمانکار منفعت طلب هنوز دست از سر دانشگاه بر نمیداره
افتادن دنبال جاودان
بابا این تایید نمیشه!
انصاف
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد درزمینه انتصابات وپروژه های عمرانی کارآمد بود وبعدارز سی سال پروژه های عمرانی پنجم کشور شد
فقط تخریب
بابا جاودان و بیشتر تخریب می کنین
راستین
Iran, Islamic Republic of
این مطلب چه ربطی به غلام نژاد داره
فقط هدفت تخریبه
Iran, Islamic Republic of
نکته کلیدی متن اونجایی هست که میگه کسانی که در برخی مراسمات و عکسها در کنار وی و چسبیده به وی قرار دارند دانشگاه را به حاشیه نبرند....چه تحلیل دقیقی
ناصری
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر جاودان سیرت
سلام و خسته نباشی
تغییرات را از معاونت توسعه شروع کردی و به امور رفاهی رسیدی
فکر کنم بیشتر مشکلات از سمت تصمیمات نادرست واحد حقوقی باشه که‌ در بکارگیری نیروهای خدماتی نتوانست درست موضوع را مدیریت کند و موجب فراهم شدن حواشی برای مدیریت دکتر ایلامی و دکتر یزدان پناه شد که در آخر چوب زود هنگام این حواشی دامن گیر دکتر غلام نژاد گردید و تا روزهای آتی حتما شاهد حواشی زیادی دنبال شما هم هستیم لذا بهتر اینست تا زمان را از دست نداده اید تغیر ریشه ای را انجام دهید تا شما قربانی زیاده خواهی عده ای جهت انجام امورات خویش ( جذب نیرو در مراکز ) نشوید : من از جهان بی تفاوتی فکر ها و حرف ها وصدا ها می آیم @ واین جهان به لانه ی ماران مانند است @ این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمی است @ که همچنان تو را میبوسند و در ذهن خود طناب دار تو را میبافند )
قربانی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر جاودان سیرت و بابوبی ، دکتر غلام نژاد می دانست و کاری نکرد و شما هم نیز بدانید تخلفات در پروژهای عمرانی گوش فلک را کر کرده و مکاتبه سازمان بازرسی استان در خصوص تعداد کثیری از ناظران و مدیران دفتر فنی خود بیانگر اوضاع اسفناک حاکم بر امور عمرانیست پس دست از خط بازی و قوم گرایی و دوست بازی و ..... بردارید و انسانی شایسته و با تجربه و کاردان و متعهد و متخصص و پاکدست را منصوب کنید اگرچه صدای خوبی در این باره به گوش نمی رسد و شما شاید در صدد باشید راه خطای اسلافیانتان را نیز تکرار کنید.
Iran, Islamic Republic of
حراست دانشگاه باید برکنار شود
United States
کسانی در مورد دکتر جاودان سیرت تخریب میکنید کجاتون میسوزه برو لب رودخانه آب سرد بریز
حسین
United States
دانشگاه شده مکانی امن برای استخدام های سیاسی و قبیله ای .متاسفانه استخدام های فله ای در بخش هیات علمی از دوره یزدانپناه شروع شده و الان هم آقایان دوستان سیاسی خودشون را اول مدیر می کنند بعد با نفوذ و ترفندهای خاص تبدیل به هیات علمی .وای به حال دانشگاهی که سیاسیون حتی در جذب مدرس و هیات علمی و اموزش دانشجو هم دخالت می کنند و روسای دانشگاه فقط دستورات ایشان را اجرا می کنند .
Iran, Islamic Republic of
عزیزم یه مدیر داخلی و یه مترون نا کارآمد بیمارستان امام سجاد داره ک به دلیل وابستگی ب نماینده الان چن دوره است این آقا مونده و مترون هم به واسطه رضایت ایشون بود ولی هیچ تحولی از جناب دکتر حاتمی و دکتر جاودان سبرت در مدیریت رخ نداده
حتی نسبت به هدنرسهای نا کارآمد ک به واسطه ایشون یا هم دوره ای/قراردادی هستن در حالی ک ما نیروهای استخدامی زیادی داریم ک با آزمونهای سراسری استخدام شده اند و این یعنی نیروی قراردادی توان علمی نداشته ک استخدام نشده و جالبه ک میتونه سرپرستار باشع تخولی نیست یعنی عملا همون روند قبل
برزو
Iran, Islamic Republic of
کبنا عقده گشایی خودت رو به تبلور صدای مردم تعبیر نکن.
اتفاقا و دقیقا تو با دانشگاه همیشه معامله کردی اگر جیبت پر شد تملق مسئولین دانشگاه رو میکردی و اگر همچون حالا جیبت خالی موند بر دانشگاه میتازی جالبه که هیچ تخلفی در دانشگاه انجام نگرفته اینطوری سیاهنمایی و تحلیلهای تخریبی و آبکی میکنی. هدف تو به خدا جز برای تهدید مدیران برای پر کردن جیبت نیست و امیدوارم مسئولین دانشگاه هرگز بتو و کمایی ترسو باج برای سکوتت ندهند همچنان که تا امروز ندادند.
آب رو بریز همونجایی که میسوزه
ایمان
Romania
اخرمانفهمیدیم کبنا شریک... یا رفیق ....
United States
چرا الکی میگی صدای مردم
تو اگر رسانه مردمی بودی چرا هرچه ما مطلب برات میفرستم یک مطلب تا الان منتشر نکردی
همين را بدان یک روز خودت ورسانه ات را وکسانی شارزت می‌کنند مردم به زباله دان تاریخ میندازن
الکی ژشت طرفداری از مردم نگیر
تو من میشناسی من هم شما را میشناسم
کوه به کوه نمی‌رسد ولی آدم خائن ودروغگو ومنافع طلب بهت قطعا خواهم رسید
سانسور چی تخریب چی
تو ودوستان شما باید بسوزیت
همینکه جرات نداری مطالب مردم را درج کنی یعنی حقیر ودروغگو هستی تو فقط دنبال منافع خود وجیب خودت هستی
کربلایی اردشیر
Japan
دکتر جاودان سیرت بهترین مدیر دلسوز پاک دست کاربلد مردمی کوچک نظم خوش رو خوش اخلاق بهترین مدیر کهگیلویه و بویراحمد سابقه ایشان در جایگاه‌هایی که بوده نشان داده همیشه موفق بوده
سیدحمید
United States
الحق ک حرف حق رو زدی احسنت
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1