تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب : ۴۶۲۰۲۲
گفت و گو با فريدون عباسي

آقای نماینده مردم هم نیاز به خودرو ایمن دارند!

۰
آقای نماینده مردم هم نیاز به خودرو ایمن دارند!
کبنا ؛
عضو فراکسيون انقلاب مجلس درباره تاييد واگذاري خودرو به نمايندگان گفت: «براي اينکه کسي نماينده بشود و در مجلس بماند و اين همه سرويس به او مي‌دهند فقط خودرو نيست که مردم به خودرو توجه کنند و تصور کنند خرج زيادي براي نماينده مي‌شود.» اين درحالي است که بايد از اين نماينده مجلس پرسيد که چه کسي بايد به دغدغه‌هاي شهروندان توجه کند و گره‌‎هاي کور اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي جامعه را باز کند؟ اگر اين حق نمايندهاي مجلس است که همه امکانات بايد براي آنها مهيا شود بايد بپرسيم پس مردم چگونه بايد از خودرو ايمن بهرمند باشند؟
به گزارش کبنا نیوز به نقل از آرمان امروز، مهمترين بخش‌هاي گفت‌وگو «فريدون عباسي» را که خبرگزاري ايرانا منتشر کرده است در ادامه مي‌خوانيد: با بيان اينکه رفاهيات مجلس با دفاتر نمايندگان براي ارائه درخواست واگذاري خودرو تماس گرفتند، افزود: با من هم تماس گرفتند و گفتند چنين خودرويي از شرکت بهمن خودرو به نام هاي ديگنيتي و فيدليتي است که خارج از نوبت و يک روزه به نماينده ها تحويل داده مي‌شود، با قيمت 740 تا 780 ميليون تومان و بر مبناي اينکه کدام مدل را انتخاب کنيم قيمت گذاشته بودند.
من نه نياز داشتم و نه اعتقاد داشتم که خودرو را بگيرم و اقدامي هم انجام ندادم. رييس جمهور هم بايد در قبال انتصاباتش پاسخگو با شد، شفافيت خوب است دولت همه بايد اعلام کند، کميته انتصاباتش چه کساني هستند و اينها چه تخصص‌هايي دارند و چگونه درباره افراد نظر مي‌دهند لذا در بحث شفافيت دولت هم بايد شفاف باشد.
در بحث واگذاري خودروها هم اگر شفافيت وجود داشت اين وضعيت پيش نمي آمد که اين موضوع را به وزير ببندند و به دروغ اعلام کنند که وزير خودرو داده است آقاي فاطمي امين از اين کارها بلد نيست.  در هر اداره‌اي قسمت رفاهي مي رود و مسافرت يا هتلي را هماهنگ مي‌کند و بعد اعلام مي‌کند اين هتل با اين قيمت است در بحث خودروها نيز شرکت هاي ليزينگي قبلاً در دانشگاه‌ها و ادارات بودند و اين کارها را انجام مي‌دادند. در مجلس هم تماسي که گرفته شد از طرف اجرايي مجلس و امور رفاهي بود و نماينده آن شرکت خودروسازي هم فعاليت مي‌کرد که به نظرم از شرکت بهمن خودرو بود.
عده‌اي هم فکر مي‌کنند که اين يک موضوع غيرقانوني نيست و امتيازي به آنها داده مي‌شود و واقعا هم نياز دارند به خصوص نماينده‌هايي که مرتب و هر هفته در راه‌ها رفت و آمد مي‌کنند تا به حوزه انتخابيه سر بزنند من اگر بخواهم در اين زمينه اظهارنظر کنم مي‌گويم که بايد براي رفت و آمد خودروي ايمن به آنها داده شود.
اينطور که ما ماشين‌هاي داخلي را مي‌بينيم که در شهر اينگونه مشکل دارند و مرتب با آنها گرفتار هستيم بهتر از خود نظام فکر کند که خوروهاي محکمتر که کمتر دچار خرابي شوند را به صورت رسمي در اختيار نمايندگان قرار دهد. بالاخره اين همه هزينه مي‌کنند براي اينکه کسي نماينده بشود و در مجلس بماند و اين همه سرويس به او مي‌دهند فقط خودرو نيست که مردم به خودرو توجه کنند و تصور کنند خرج زيادي براي نماينده مي‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1