تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۶۱۷۶۵
نشست خبری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

عزت‌خواه: در هفته معلم 200 برنامه اجرا خواهد شد

۶
۱
عزت‌خواه: در هفته معلم 200 برنامه اجرا خواهد شد
کبنا ؛نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بزرگ‌داشت مقام معلم، صبح امروز در باشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شد.
حسنعلی عزت‌خواه_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد_  در این نشست اظهار داشت: با پوشش تمام شهرستان‌ها، ۲٠٠ برنامه طی هفته معلم در استان اجرایی می‌شود و در هر روز از هفته معلم چندین محور برنامه در 13شهرستان استان برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع برنامه‌ها با عطر افشانی گلزار شهدا، گفت: ۱۷ نفر از همکاران نیز برای دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری اعزام می‌شوند.
عزت‌خواه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه هفته معلم گفت: برای اولین بار چند بخش به عنوان‌های هفته معلم افزوده شد. 
وی در ادامه معرفی برنامه‌های اجرایی در هفته معلم گفت: ۸۰ نفر از دانش‌آموزان زائر اولی به مشهد اعزام شدند و ۱۷ نفر از معلمان ما با رهبر معظم‌انقلاب دیدار خواهند کرد.
عزت‌خواه گفت: تجدید پیمان با شهدا، دیدار برخی از معلمان با رهبر انقلاب، پویش بوسه بر دستان معلم، اهدای لوح تقدیر به تک تک معلمان، گرامی داشت یادبود معلم شهید ابراهیم همت و شهدای این عرصه از برنامه های این هفته است.
 وی افزود: اگر بتوانیم تقویت روحیه انقلابی با شاخصه‌هایش را در هفته معلم داشته باشیم، بهبود عملکردها در سطوح مختلف جامعه را خواهیم داشت؛ زیرا  معلمین سازنده تفکر جامعه و احیاگر ذهن‌های مردم‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: بزرگی و عظمت یک کشور بستگی به معلمان یک جامعه دارد اگر ‌معلمان وسعت قلبها را خوب بالا ببرند وسعت جغرافیایی را خواهیم دید مهمترین رکن تمدن سازی آموزش و پرورش است،معلم سفیر آزادی و منادی بیداری است.

 عزت‌خواه گفت: حضور در مدارس و تجلیل از معلمان، برگزاری یادواره شهدای معلم، برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، اعزام ۴۰ نفر از معلمان به مشهد مقدس و گذراندن دوره طرح ولایت تجلیل از پیش‌کسوتان نیز در دستور کار این هفته قرار دارد.
وی اضافه کرد: کسب رتبه سوم کشور در شاخص های توسعه کار و دانش را داشتیم، کسب رتبه ممتاز کشوری در کاهش و تجمیع فنی و حرفه ای و کار و دانش، ارتقای سهم خرید تجهیزات کارگاهی از ۲ میلیارد به ۱۴ میلیارد تومان، دریافت ۱۰‌میلیارد تومان از کسب رتبه های کشوری، دریافت یک دستگاه خودرو، توزیع ۱۵۰ کامپیوتر از دیگر مزایای دریافت این رتبه ممتاز بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: آینده جامعه به دست آموزش و پرورش رقم می خورد هرگونه توسعه و پیشرفت کشور در گرو توسعه و پیشرفت این نهاد است، امروز در سند تحول بنیادین به دنبال آموزش و پرورش تراز هستیم، جامعه تراز از آموزش و پرورش تراز شکل می‌گیرد، هفته معلم لیله القدر آموزش و پرورش است.
وی با تأکید بر این که معلمان ویژگی های انقلابی را در خود تقویت کنند بیان کرد: معلم انقلابی همیشه باید آماده مقابله با دشمنان باشد، جهاد علمی را فراموش نکند و مانند سد آهنین باشد همچنین با بصیرت و اهل عمل باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
علت منفور شدن استاندار بین مردم همین انتصابات بود عزت خواه چنین جایگاهی را در خواب هم نمی دید
ارباب رجوع
Romania
ضعیف تر از این مدیرکل دیگه ندیدم
Iran, Islamic Republic of
میگم این سرهنگ هم معلم هست
Iran, Islamic Republic of
چرا برکنار نمیشی تو
برکنار دون استاندار خراب شده فکر کنم
هرچی استاندار بدنام شده کار همین مدیرکل هستش
حقیقی
Iran, Islamic Republic of
، خدایا حق فرهنگیان را از دست مدیران فامیل گرا بگیر و....
نفر ۱۲۰۳ معلم نمونه
Iran, Islamic Republic of
ملاک های انتخاب این ۱۷ نفر دیدار با رهبری را لطفا بیان کنید
در انتخاب معلم نمونه سیاسی انتخاب نمودید نه از روی شایستگی و تخصص
ارزیابان شما برای شما کار کردند نه برای انتخاب معلم نمونه
برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1