تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۴۶۱۲۸۵
مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری استانداری:

قوانین مزاحم حوزه تولید در کهگیلویه و بویراحمد احصا شود

۱
۰
قوانین مزاحم حوزه تولید در کهگیلویه و بویراحمد احصا شود
کبنا ؛
مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: قوانین دست و پاگیر حوزه تولید احصا و در سفر رئیس جمهور به استان مطرح می‌شوند.
به گزارش کبنا نیوز، محسن ضامن‌فر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه تمام تیم مدیریتی استان در خدمت تولید است، گفت: تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد تمام قد پشت سر تولیدکننده است و یک طرفه به سیستم بانکی فشار می‌آوریم که مشکلات تولید کنندگان حل شود.
مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجازه ندادیم مسائل سیاسی در حوزه صنعت و تولید ورود پیدا کند و بدون توجه به این مسائل در خدمت تولید و تولیدکنندگان هستیم.
وی بیان کرد: اگر فردی در سیستم اداری یا در سیستم بانکی به خاطر مسائل سیاسی مشکلی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده را گزارش دهند تا با آنها برخورد شود.
ضامن‌فر با بیان اینکه سازمان صمت به عنوان دستگاه متولی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همواره در خدمت تولید کنتدگان بود، گفت: سازمان صمت در خصوص حمایت از تولیدکنندگان کوتاهی نکرده اما محدودیت‌های وجود داشته است.
وی بیان کرد: رفع مشکلات تولید کنندگان به اندازه‌ای حائز اهمیت است که علاوه بر طرح‌هایی که در جلسات مطرح می‌شود خارج از جلسه طرح مطرح و در خصوص آنها تصمیم ‌گیری می‌شود.
ضامن‌فر با اشاره به مشکلات و خلاهای قانونی برای گره‌گشایی از مشکلات تولید کنندگان گفت: قوانین و قواعد دست و پاگیر حوزه تولید احصاء شده و بنا داریم در سفر رئیس جمهور به استان این موارد که مانعی سد راه تولید کنندگان است را مطرح کنیم تا دولت در این زمینه تصمیم‌گیری شود.
وی با اشاره به اینکه، مشکلات تامین زمین برای سرمایه ‌گذاری و سرمایه ‌گذاران مشخص شد، گفت: جلسه‌ای در این زمینه تشکیل و در خصوص تعیین زمین برای سرمایه گذاران تصمیم‌گیری می‌شود.
به گفته مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری شش طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد که تعدادی از این طرح‌ها تقاضای استمهال داشتند که با تقاضای انها موافقت شد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری استانداری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
آقای ضامن فر مشکل تولید دامداراران کهگیلویه راه اندازی نکردن کارخانه دهشیر هست که سیاست بازی نمیگذا د راه اندازی شود ودامداریهای دهدشت روزبه روز دا رن تعطیل میشن شعارالکی ندین شما اصلا ازکارخانه دهشیر شهر دهدشت خبر داری؟
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1