کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری استانداری:

قوانین مزاحم حوزه تولید در کهگیلویه و بویراحمد احصا شود

30 فروردين 1402 ساعت 21:51

مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: قوانین دست و پاگیر حوزه تولید احصا و در سفر رئیس جمهور به استان مطرح می‌شوند.


مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: قوانین دست و پاگیر حوزه تولید احصا و در سفر رئیس جمهور به استان مطرح می‌شوند.
به گزارش کبنانیوز، محسن ضامن‌فر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه تمام تیم مدیریتی استان در خدمت تولید است، گفت: تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد تمام قد پشت سر تولیدکننده است و یک طرفه به سیستم بانکی فشار می‌آوریم که مشکلات تولید کنندگان حل شود.
مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجازه ندادیم مسائل سیاسی در حوزه صنعت و تولید ورود پیدا کند و بدون توجه به این مسائل در خدمت تولید و تولیدکنندگان هستیم.
وی بیان کرد: اگر فردی در سیستم اداری یا در سیستم بانکی به خاطر مسائل سیاسی مشکلی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده را گزارش دهند تا با آنها برخورد شود.
ضامن‌فر با بیان اینکه سازمان صمت به عنوان دستگاه متولی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همواره در خدمت تولید کنتدگان بود، گفت: سازمان صمت در خصوص حمایت از تولیدکنندگان کوتاهی نکرده اما محدودیت‌های وجود داشته است.
وی بیان کرد: رفع مشکلات تولید کنندگان به اندازه‌ای حائز اهمیت است که علاوه بر طرح‌هایی که در جلسات مطرح می‌شود خارج از جلسه طرح مطرح و در خصوص آنها تصمیم ‌گیری می‌شود.
ضامن‌فر با اشاره به مشکلات و خلاهای قانونی برای گره‌گشایی از مشکلات تولید کنندگان گفت: قوانین و قواعد دست و پاگیر حوزه تولید احصاء شده و بنا داریم در سفر رئیس جمهور به استان این موارد که مانعی سد راه تولید کنندگان است را مطرح کنیم تا دولت در این زمینه تصمیم‌گیری شود.
وی با اشاره به اینکه، مشکلات تامین زمین برای سرمایه ‌گذاری و سرمایه ‌گذاران مشخص شد، گفت: جلسه‌ای در این زمینه تشکیل و در خصوص تعیین زمین برای سرمایه گذاران تصمیم‌گیری می‌شود.
به گفته مدیرکل حوزه سرمایه‌گذاری شش طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد که تعدادی از این طرح‌ها تقاضای استمهال داشتند که با تقاضای انها موافقت شد.


کد مطلب: 461285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461285/قوانین-مزاحم-حوزه-تولید-کهگیلویه-بویراحمد-احصا-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1