تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۶۱۲۷۴
ادامۀ افول شرکت نفت و گاز گچساران!

بخش سوم / ضیافت شام پر ابهام مدیرعامل شرکت نفت گچساران / آقای کاهکش حق مردم گچساران را کجا برده‌اید؟

۸
۱
بخش سوم / ضیافت شام پر ابهام مدیرعامل شرکت نفت گچساران / آقای کاهکش حق مردم گچساران را کجا برده‌اید؟
کبنا ؛
بیش از یک سال است که شرکت نفت و گاز گچساران از عملکرد مساعد و مطلوب خود دور شده و حواشی زیادی در این شرکت ایجاد شده است.
به گزارش کبنا نیوز، چندی پیش بود که یکی از لیدرهای نماینده مردم گچساران و باشت در یک جلسه رسمی مطالبی در خصوص شرکت نفت بیان کرد و موجب به حاشیه کشیدن جلسه شد. هر چند که به گفته شاهدان، مباحث مطرح شده نیز در شأن جلسه نبود، ولی شرکت نفت گچساران نیز مدت های زیادی است که به حاشیه رفته، شرکتی که زمانی قلب گچساران بود، حالا با بی تدبیری به وضعی دچار شده که به مدیران حداقلی و ایجاد مطلوبیت حداقلی برای آن باید اکتفا کرد.

بیشتر بخوانید:
بخش اول) زخم‌های مدیریت کاهکش بر تن شرکت نفت گچساران / ارتباط سیدناصر حسینی‌پور با شرکت نفت به کدام سمت و سو کشیده می‌شود؟
بخش دوم) سیاست‌زدگی برخی مسئولان، چه بلاهایی بر سر استان آورد؟ / سهم دوگنبدان از عوارض آلایندگی شرکت نفت دود شد و به هوا رفت؟ 
پیش از این نیز به وضعیت مدیریتی در شرکت نفت و گاز گچساران پرداختیم و گفته شد خیلی‌ها همین وضع مدیریتی را می‌پسندند، اما در واقع این مدیریت بجز اجحاف و ظلم در حق مردم گچساران و روستا‌های نفت خیز آبشیرین و باباکلان و لیشتر و دژسلیمان و... نبوده و نیست. کسانی که چشم خود را روی وقایع بستند باید به مردم مظلوم گچساران پاسخگو باشند.
سال ۱۴۰۱ مهرداد کاهکش بدون یک روز سابقه مدیریتی به عنوان مدیرعامل شرکت نفت گچساران معرفی شد و هیچ مسوولی در این شهرستان به سابقه کاری او اعتراض نکرد. کاهکش که تصور می‌شد از سوی نماینده برای این پست انتخاب شده، پس از آن بار‌ها مقابل حسینی‌ایستاد و حسینی نتوانست آنگونه که باید و شاید کاری از پیش ببرد.
اما وضع ناخوشایند مدیریتی کاهکش این روز‌ها بیش از پیش نمایان شده است، سفر‌های مکرر مدیرعامل برای یک روز و دو روز و یک ماه بیشتر ماندن در گچساران هیچ سود و فایده‌ای برای مردم این شهرستان نداشته و فقط استفاده از بیت المال برای ماندن روی صندلی مدیریت نفت بوده است.
مدیرعاملی که از هزینه کردن اعتبار مسوولیت‌های اجتماعی نفت برای مردم مظلوم گچساران دریغ کرد و هیچ مسوولی صدایش درنیامد، نه فرماندار، نه شهردار و نه دیگرانی که در مقابل اجحاف حقوق مردم سکوت کرده‌اند. هر چند که حسینی نماینده مردم چندین بار نسبت به این وضعیت اعتراض کرد، اما ماجرا را برای مردم روشن نکرد.
اما دم خروس روز‌های انتهایی مدیریت ضعیف کاهکش از ضیافت‌های آنچنانی شبانه و افطاری‌های آنچنانی درآمده، که شائبه و ابهاماتی در خصوص آن وجود دارد.
گفته می‌شود کاهکش در آخرین تیر ترکش خود برای نگهداشتن صندلی مدیریتی خود، ضیافت شامی برای ۳۰ نفر از مدیران بالادستی نفت در باغ شخصی یکی از کارمندان شرکت نفت ترتیب داده، ابهاماتی در خصوص این ضیافت شام وجود دارد و مردم باید بدانند که هزینه‌های این ضیافت شام از پول بیت المال بوده یا از هزینه‌های شخصی؟
گچساران ۱۱ مهمانسرا دارد، مهمانسرا‌ها دستورالعمل خاصی برای ناهار و شام افراد دارند، این دستورالعمل‌ها بین کارگر و مدیر فرقی نمی‌گذارد. افرادی که حقوق‌های بالاتر از ۵۰ میلیونی از دولت می‌گیرند باید هزینه‌های ضیافت‌های شخصی را هم از پول خود بپردازند.
یکی از اجحاف‌های بزرگی که در این دوره مدیریتی در حق مردم گچساران شده به وضعیت پر ابهام اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی نفت برمی گردد، اعتباراتی که نه برای مردم گچساران بلکه برای جا‌های دیگری هزینه شد و مسوولان کنونی گچساران نسبت به این موضوع سکوت اختیار کردند، و در روز‌های آینده به این موضوع پرداخته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اون موقع که حسینی نماینده ضعیف گچساران دنبال صیدالی مدیر نمونه شرکت نفت افتاد کبنا کجا بودی که حالا مطلب میزنی، دیر نشده که علیه رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هم مطلب بزنی, غلام نژاد هم بخاطر اینکه زیر بار درخواست های غیر قانونی حسینی نماینده ضعیف گچساران نرفت حذف شد.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
بابا بیخیال الکی جو نده. بنده خدا کاهکش اتفاقا بسیار مدیر خوب و بی حاشیه ای بود. اجازه نداد نماینده تو کارش دخالت کنه.اگر هم بره با عزت می‌ره. اینقدر یه افطاری دادن رو بزرگ نکنید و جو ندید. ضمنا بودجه مسولیت های اجتماعی نفت از تهران مصوب و ابلاغ میشه پس الکی قضیه رو لوس نکنید
Iran, Islamic Republic of
دقیقٱ.
Iran, Islamic Republic of
، دروغ پردازی و جوسازی علیه انسان های پاک تا به کی؟!؟ اگر کاهکش مدیر باج بدهی بود و منفعتی از نفت به شما می رسید هم چنین می نوشتی؟!؟ پاکی و تلاش شبانه روزی و بی حاشیه بودن این مرد که بر همه حتی دورافتاده ترین روستاهامون هم ثابت شده است، سهم مسئولیت های اجتماعی نفت هم که در وزارت پرداخت میشه، در پرداخت عوارض آلایندگی، نوسازی و ... چرا هر ساله به نفت گچساران تخفیف خوش حسابی تعلق می گیره؟! مردم فهیم اند، می دانند چه کسانی پشت قلم شما با سوابق درخشان در تخریب و حاشیه سازی پنهان شده اند. شهامت داشته باش و این پست را حذف نکن!
محمد
Russian Federation
با هزینه ای که در همین مهماسرای داخل میشه میتوان دو بیمارستان شهید رحایی درسال ساخت
نفتی
Iran, Islamic Republic of
کبنا بیطرف و حرف حق میزنم
حضور .توهین بود به نفت و گچساران
کسی که فقط دنبال سیاست
اول التماس معاون استاندار میکرد برای موندن
بعد افتاد دنبال نماینده بهبهان و سیاسیون بهبهان و آغاجاری که خودش نگه داره
شما که میگی مسولیت های اجتماعی تهران مصوب میشه .‌
بله تهران مصوب میشه ولی پیشنهاد و لابی مدیران همین منطقه می‌کنند
با پول و ماشین دورت صد بار رفت دنبال نماینده و و... بهبهان . آغاجری
قول داد که میرم تهران برای منصوریه مصوب میکنم سالن چند منظوره برای سردشت استخر و .... با پول بیت‌المال خودش و روسا و مدیرانش اضافه کار و ماموریت گرفتند و هتل شرکت خوردند و خوابیدند تا مصوب کردن بیست میلیارد تومان برای یهبهان و منصوریه و سردشت . خیال خام خودش نماینده گچساران نساخت نماینده بهبهان و خوزستان .
بالاخره باج از جیب نفت میده و دنبال حفظ صندلی .
کشی که این ضعیف و ناکارآمد تعریف میده حتما ازش منتفع شده .
انتصابات ببیند . بجز یکی دوتا که به زور و تلخی منصوب کرد و خوب بودن. .مابقی همه سفارش اندرونی بودند و بهبهانی و قوم و دوست و..
واقعا مدیون .واقعا باید پاسخ بده . روز پاسخگویی هم دور نیست .مردم حتما می‌بینند
United States
کارشکنی مدیر منابع انسانی/ واقعاً باید گریست به حال شرکت نفت
همکار
Iran, Islamic Republic of


مدیری که حتی حاضر نیست از ماشین خودش در روزهای تعطیل استفاده کنه !!بخاطر اینکه استاندار اخطار داد مدیران دولتی از ماشین های دولت با پلاک قرمز استفاده شخصی نکنند . جناب مدیر پاکدست دستور دادند یک دستگاه ویتارا با هزینه بالغ بر ماهی ۵۰ میلیون تومان استیجاری کنند صرفا برای اینکه پنج شنبه و جمعه و تعطیلات با این ماشین پلاک شخصی تشریف ببره اهواز و با خانواده راحت از پول بیت المال تفریح کنند . معنی پاکدستی هم فهمیدیم . اگر به این پاکدستی و پاکدستی ادامه بدید تمام مستندات را به دید عموم میگذاریم تا لااقل حرمت کلمه پاکدست رو‌حفظ کنید . کامنت نویسان عزیز . ما شما را می‌شناسیم و میدانیم علت حمایت شما منتفع شدن از مواهبی که در خواب هم نمیدید.
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1