تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۴۶۱۱۶۵
در نشست شورای بانک های استان مطرح شد؛

توضیحات معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیرامون ارائه آمار غلط پروژه های مسکن

۳
۰
توضیحات معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیرامون ارائه آمار غلط
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار ارائه شده در جلسه شورای مسکن کشور پیرامون طرح نهضت ملی مسکن در استان کامل نبود و اطلاعات صحیح و کامل آن به وزارت کشور ارسال شد.
به گزارش کبنا نیوز، سید احسان عسکری امروز دوشنبه (28 فروردین 1402) در نشست شورای بانک های استان با اشاره به اینکه براساس اصل ۱۲۳ قانون اساسی دولت موظف به تامین مسکن برای مردم است گفت: به همین منظور در ابتدای شکل‌گیری دولت سیزدهم قانون مسکن ابلاغ شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به اهمیت مسکن در ازدواج جوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: تعداد واحدهای مسکونی که برای استان طی چهار سال دولت سیزدهم پیش‌بینی شده ۴۰ هزار واحد است که باید طی چهار سال احداث شود.
وی با اشاره به فعال بودن پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان به اطلاعات ارائه شده در جلسه شورای مسکن که با حضور رئیس جمهور ارائه شد اشاره و عنوان کرد: در این نشست اعلام شد که کهگیلویه و بویراحمد در میان ۱۰ استان با عملکرد ضعیف در طرح نهضت ملی مسکن است که اطلاعات کامل و درست آن به تازگی ارسال شد.
عسکری افزود: در این رتبه بندی شاخص‌هایی مانند مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن مد نظر بود که تمام واحدهای طرح مسکن مهر دولت نهم و دهم در استان احداث و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه استان فاقد پروژه طرح اقدام ملی مسکن که در دولت گذشته کلید خورد است، می باشد گفت: پروژه اقدام ملی مسکن در استان وجود ندارد اما در شاخص‌های طرح نهضت ملی مسکن در این خصوص برای استان نمره منفی در نظرگرفته بودند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه استان در بدترین شرایط طرح نهضت ملی مسکن در رتبه پانزدهم کشور قرار دارد گفت: حوزه عمرانی متولی طرح مسکن است اما با توجه به اینکه بانک‌ها که ابزار و بازوی کار طرح نهضت ملی مسکن هستند در حوزه اقتصادی تعریف شدند به همین منظور جلسه ای با بانک ها به منظور همکاری بیشتر برگزار شد.
به گفته عسکری تفاهم‌نامه‌هایی میان وزارت راه و شهرسازی و بانک‌ها در جهت تسریع در پرداخت تسهیلات مسکن ملی منعقد شده است که این تفاهم نامه تاکنون به جزء بانک سپه به هیچ کدام از بانک‌های استانی ابلاغ نشده است که باید پیگیری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی با تاکید بر اینکه بانک‌ها نهایت همکاری را در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند، گفت: بخشی از مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در سطح وزارتخانه ها است که دستگاه های متولی مسئول پیگیری و رفع آنها هستند.
در ادامه راستا مدیرکل راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۹ هزار  و ۴۵۱ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری و روستایی به بانک معرفی شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم به ارائه گزارشی از طرح مسکن روستایی پرداخت و گفت: سهمیه مسکن روستایی استان در فاز اول دو هزار و ۷۰۰ واحد است که برخی از بانک‌ها به ۱۰۰ درصد تعهد خود در این زمینه عمل کردند و استان در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی رتبه یازدهم کشور را در اختیار دارد.
 روح‌الله عمادی عنوان کرد: از مجموعه یک هزار و ۱۱۵ واحد روستایی که در سیل مانسون سال گذشته دچار خسارت شدند ۷۰۰ واحد جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی طرح نهضت ملی مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
گزارش را به صورت عمومی در رسانه ها منتشر کنید تا مردم قضاوت کنند ،از مجموعه کبنانیوز خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنند
با آمار برای تیم مستقر در استانداری دستاوردسازی میکنند
Iran, Islamic Republic of
همه ما میدونستیم اولیم ومقصر صد درصدی ارایه امار دولت حال وعملکرد دولت گذشته هست ناجی هر دولتی دولت قبل هست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای عسکری شما اول اطلاعات خودت رو به روز کن بعد صحبت بفرما
پروژه ۱۹۶واحدی ارم ۴از طرح های اقدام ملی مسکن هست هست که الان دو سال هست تعطیل می باشد
شما کجای کار هستی اقای معاون استاندار
چطور میگین اصلا اقدام ملی مسکن در استان نداریم
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1