تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۶۰۸۰۰
مطالبات مردمی در نخستین ملاقات ۱۴۰۲ با استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟

ملاقات مردمی چهار ساعته استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۰
ملاقات مردمی چهار ساعته استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نخستین دیدار مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۹ ظهر امروز (شنبه )آغاز شد و تا حدود چهار ساعت به طول انجامید و مردم در این برنامه از نزدیک به طرح مشکلات خود با نماینده ارشد دولت در استان پرداختند.
به گزارش کبنا، سالن متنهی به درب اتاق استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز میزبان تعدادی جوان، پیر، زن و مرد بود که در اولین روز ملاقات عمومی پس از تعطیلات نوروز برای پیگیری مشکل خود به استانداری آمده بودند.
سید علی احمدزاده در اولین ملاقات حضوری سال جدید با ۲۰ نفر از متقاضیان و مردم استان به‌صورت چهره به چهره به گفت وگو نشست و مسائل مطرح شده توسط مردم را با حضور مدیران بررسی کرد.
در برنامه دیدار مردمی استاندار علاوه بر سید علی احمدزاده، چند تن از مدیران کل ستادی استانداری حضور داشتند.
مردم مشکلات خود را در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، اشتغال، بهداشت و درمان، بانک، مدیریت شهری، دستگاه‌های خدمات‌رسان و غیره با استاندار در میان گذاشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حل مشکلات مردم از جمله وظایف اصلی مسئولان است و این دیدار‌های چهره به چهره در سالجاری با قوت ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه، لازم است مجموعه ادارات و سازمان‌های دولتی ارتباط مستمر با مردم را تقویت کنند، عنوان کرد: با پیگیر‌های لازم اغلب مشکلات مراجعان در این ملاقات‌ها رفع می‌شود که رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: موضوع اشتغال در پتروشیمی گچساران خواسته تعدادی از مراجعه‌کنندگان بود که این پروژه بزرگ اقتصادی در سفر آتی دولت افتتاح می‌شود و جذب نیرو در پتروشیمی گچساران فقط از طریق آزمون خواهد بود.
احمدزاده در ادامه در خصوص احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان، ابراز کرد: در تلاش هستیم تا علاوه بر مسکن ملی واحد‌های مسکن برای محرومان و خانوار‌های فاقد سرپرست ساخته شود.
وی با اشاره به اینکه برخی مراجعه‌کنندگان درخواست‌های برای کمک‌های درمانی داشتند، گفت: این افراد جهت همکاری به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در سال جدید در راستای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید باید تلاش خود را برای خدمت به مردم دو چندان کنیم.
وی تأکید کرد: باید همه مصوبات این دیدار‌ها به صورت جدی پیگیری و انتظار می‌رود تا ملاقات مردمی بعدی این مصوبات اجرایی شود.
در این ملاقات عمومی، درخواست‌های مراجعین از شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا، باشت، مارگون و دیگر مناطق استان بررسی و دستور مستقیم استاندار برای رسیدگی صادر شد.
برنامه ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هر هفته، روز‌های شنبه برگزار می‌شود و متقاضیان حضور در این برنامه درخواست‌های خود را ارائه می‌کنند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی نخستین دیدار مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ملاقات مردمی ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برپا شده است نظر افراد مشهور ...
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
1