تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۵۹۹۶۳
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

سانحه رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد یک کشته و ۱۰ مصدوم برجا گذاشت

۰
سانحه رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد یک کشته و ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
کبنا ؛رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سانحه رانندگی در محل پل کتا از توابع کهگیلویه و بویراحمد یک کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.
جهانبخش وحدت نژاد افزود: در این حادثه که ساعت حدود ۱۰ به فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد خودرو‌های تاکسی پژو و ساینا با هم برخورد کردند.
وی تأکید کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان آمبولانس‌های پایگاه‌های می‌مند، پاتاوه، هلال احمر، مال خلیفه و همچنین یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.
او عنوان کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج و شهدای لردگان اعزام شدند.
وحدت نژاد با اشاره به اینکه این چهارمین حادثه شب گذشته تاکنون بوده افزود: ساعت ۲ بامداد امروز نیز واژگونی یک دستگاه تریلر در محل جاده کاکان چشمه چنار نیز یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم برجای گذاشت.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: انحراف پژو ۲۰۶ در جاده سرآبتاوه که ساعت ۲. ۳۹دقیقه بامداد امروز رخ داد منجر به جان باختن یک مرد ۳۰ ساله شد.
وی تصریح کرد: همچنین در تصادف خودرو تریلر با موتورسیکلت راکب موتور سوار جان خود را از دست داد.
شمار جانباختگان سوانح جاده‌ای در صحنه تصادف کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش یافته است.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۲نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادف کهگیلویه و بویراحمد در محل حادثه جان خود از دست داده‌اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۸۸ نفر در سوانح جاده‌ای استان جان باخته بودند.
وی همچنین از افزایش ۲۱. ۳ درصدی شمار مصدومان سوانح جاده‌ای استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۴۵ نفر براثر تصادف خودرو‌ها زخمی شده‌اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۱۰ هزار ۶۵۸ نفر مصدوم شده بودند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مجموع ماموریت‌های تصادف‌های جاده‌ای استان در سال جاری را ۹ هزار و ۳۷۲مورد اعلام کرد و گفت: مدت مشابه پارسال هفت هزار و ۸۶۳ تصادف در کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1