تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۵۹۹۲۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس جمهور فروردین به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۸
۴
رئیس جمهور فروردین به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان تا نیمه دوم فروردین ۱۴۰۲ به طور کامل و صد درصدی آماده سفر دولت خواهد شد.
سید علی احمدزاده در نشست برنامه‌ریزی سفر هیأت دولت به استان با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ با فراز و نشیب‌هایی برای مردم استان همراه بود، گفت: در این سال کار‌ها و پروژه‌های خوبی در آب شرب، راه روستایی و حوزه زیرساخت برای بهره‌مندی مردم افتتاح شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال ۱۴۰۱، رقم‌های خوبی از اعتبارات استانی و اعتبارات سفر رئیس جمهور به صورت نقد به استان اختصاص داده شد که موجب سرعت بخشی و شتاب دهی به پروژه‌های عمرانی می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی استان از سفر دور دوم هیأت دولت گفت: در برخی حوزه‌ها کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور است که از داشتن پروژه و امکاناتی محروم است و در گذشته برای داشتن این موارد کاری صورت نگرفته است.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: مثلاً در حوزه بهداشت و درمان تنها استانی هستیم که بیمارستان سوختگی نداریم، یا تنها استان کشور هستیم که از داشتن بزرگراه محرومیم و در حوزه آب و سایر حوزه‌ها چنین مواردی داریم که به مدیران تکلیف شد که این موارد احصاء و در سفر دولت مورد مطالبه قرار گیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی پروژه‌ها موجب گره‌گشایی در استان می‌شود، گفت: جاده بابامیدان_ یاسوج، یاسوج_ اصفهان، یاسوج _ شیراز محور‌های مهم ترانزیتی کشور هستند که در این استان قرار دارند اما بیشترین تلفات و حوادث رانندگی را این محور‌ها دارند و با اعتبارات قطره چکانی، استانی مشکلات این محور‌ها رفع نمی‌شود.
وی با بیان اینکه در سفر دولت چانه‌زنی می‌کنیم تا برای محور‌های استان اعتبار در نظر گرفته شود، گفت: برخی راه‌ها مانند کهگیلویه به جایزان و خوزستان یا محور پل بریم به باشت_ چرام و در نهایت اتصال به باغملک و خوزستان نیازمند اعتبار هستند و در سفر دور دوم دولت پیشنهاد می‌دهیم تا اعتبار اختصاص داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طرح ساماندهی و زیباسازی رودخانه بشار اشاره کرد و یادآور شد: رودخانه بشار فرصت طلایی برای جذب گردشگر است که علاوه بر اینکه مشکل تردد پل‌های بشار باید رفع می‌شود طرح زیباسازی بشار در سفر دولت ارائه می‌شود تا این منطقه را به زیباترین نقطه شهر یاسوج در حوزه گردشگری تبدیل کنیم.
احمدزاده ادامه داد: بیمارستان‌های استان نیازمند تجهیزات هستند، ضمن اینکه تنها استانی هستیم که مرکز پرتو درمانی نداریم که همه این کمبود‌ها در سفر دولت مطرح می‌شود.
وی با بیان اینکه مشکل پرواز‌های فرودگاه یاسوج علی‌رغم پیگیری‌ها هنوز رفع نشده افزود: علاوه بر رفع این مشکل، فرودگاه گچساران نیز نیازمند تجهیزات است که این موارد در سفر دولت ارائه می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه مدیران موظف شدند بسته کاملی از نیاز‌های استان را تا ۱۰ فروردین آماده کنند، گفت: هنوز زمان دقیق سفر دولت به استان مشخص نیست اما استان تا نیمه دوم فروردین ۱۴۰۲ به طور کامل آماده سفر خواهد شد.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: به همین منظور تعطیلی مدیران برای ایام نوروز لغو شد تا بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر اعتبارات مورد نیاز برای توسعه استان را از سفر دولت اخذ کنیم.
به گفته استاندار، خبر‌های خوبی برای استان در راه است و در سفر پروژه‌های کم‌نظیر و تحول‌زائی برای استان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسند و آرزو‌های دیرینه مردم تحقق پیدا خواهد کرد.


استاندار بیان کرد: ابر پالایشگاه گچساران، پروژه گاز مختار و پتروشیمی دوم دهدشت در شهرستان چرام از جمله پروژه‌هایی هستند که در این سفر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به استان دارد و تلاش می‌کنیم بتوانیم از این فرصت برای ایجاد تغییر و تحول در زیرساخت‌ها استفاده کنیم و ظرف چند سال آینده به توسعه برسیم.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا و جدش نیاید که زد بدبخت و بیچاره مون کرد آرزوی یک کیلو گوشت باید به گور ببریم خدا به آبروی پیغمبر و ال پیغمبر کسانی که این انتخابات را مهندسی کرد و این ضعیف بر این مملکت و این مردم تحمیل کرد در نیا و در آخرت دلیل و خوارش بگردان
دردمند
Iran, Islamic Republic of
خواسته عموم مردم عزل استاندار گوش به فرمان نمایندگان مجلسه
Iran, Islamic Republic of
اقای رئیسی با چه رویی می خواد بیاد استان؟
این از استاندار ضعیف و بی تدبیر و نمایندگان ضعیف؛
مدیران ضعیف و بی کفایت و قوم و خویشی و خاله خورزویی
قطار انقلاب در استان از ریل خارج شده است؛خویشاوندبازی نمایندگان و دخالت آنها در امور اجرا و ضعف و سواری دادن استاندار ،استان را به سقوط نزدیک کرده است.
آقای رئیسی لطفا" اول تکلیفت را با مردم مشخص کن بعد سفر کن.
علی
Iran, Islamic Republic of
بله دولت توجه ویژه دارد ولی استان مسئول ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی این بود آن مدینه ی فاضله ای که به مردم وعده داده بودی؟!
آقای رئیس جمهورضعف شما این است که مدیران را فقط از آستان قدس،قوه ی قضائیه و دانشگله امام جعفر صادق(ع) انتصاب کردید؛نمونه اش استاندار ضعیف کهگیلویه و بویراحمد است که شایستگی و توانایی این کار را نداشت.
آقای رئیسی ! به نظر می رسد که حالا فهم تان شده باشد که کار در قوه ی اجرا که بسیار عریض و طویل است، چندان هم به سادگی قوه ی عدلیه نیست.
آقای رئیس جمهور مردم منتظرند ببینند که نتیجه ی گشت ارشادتان،عزل کدام مدیران ِ ضعیفِ منسوبِ نمایندگان است!
آقای رئیسی! مردم منتظرند.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بیا
Iran, Islamic Republic of
جناب رییس جمهور اولین بهاریست که نتوانستم برا بچه هام و خانوادم لباس نو .سفره هفت سین و آجیل و شیرینی شب عید تهیه کنم .
.من کلا شرمنده خانوادم هستم .
شما چی؟
آیا شما هم شرمنده سفره خالی مردم هستین؟
آیا شرمنده 80 میلیون مردمی هستید که قول مدینه فاضله رو بهشون داده بودین؟
آیا واقعا با درد مردم شما هم دردتان میگیرد؟
Iran, Islamic Republic of
اقای رییسی هنوز حقوق اسفند معلما واریز شده
اصلا شما خبر دارین تو ابن مملکت چی میگذره
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1