تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۵۹۸۷۰
مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان:

با گوشی مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را ببینید

۰
با گوشی مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را ببینید
کبنا ؛مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرم افزار معرفی مناطق گردشگری استان تولید شده و آماده استفاده گردشگران در تعطیلات نوروزی امسال است.
به گزارش کبنا نیوز، علی اکبر پاک افزود: این برنامه کاربردی با نام Yasuj.toor.ir در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به صورت بارکدخوان بر روی گوشی های تلفن همراه مسافران نصب می شود.
وی بیان کرد: با استفاده از نرم افزار مذکور گردشگران می توانند به وضعیت جاذبه های گردشگری، مسافت و آدرس و امکانات رفاهی آنان دسترسی پیدا می کند.
مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ساخت 60 کلیپ یک دقیقه ای از جاذبه های گردشگری استان خبر داد.
پاک تاکید کرد: این کلیپ ها به زبان های فارسی،انگلیسی و عربی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری در شبکه های مجازی داخلی و بین المللی تولید شده است.
وی عنوان کرد: در این کلیپ ها جاذبه های طبیعی و تاریخی دارای زیرساخت های اقامتی و رفاهی با بروزترین امکانات فیلم برداری تولید شده است.
پاک عنوان کرد:جاذبه های گردشگری این استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد با ۲۸۵ جاذبه گردشگری طبیعی، 77 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و شمار زیادی بقعه متبرکه یکی از مقاصد مهم گردشگری نوروزی جنوب کشور محسوب می شود.
پاک بیان کرد: نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای خدماتی حوزه گردشگری همچون هتل‌ها، هتل‌آپارتمان ها اقامتگاه‌های بوم‌گردی و اردوگاه ها، برنامه ریزی برای برپایی جشن نوروزی در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد و نمایشگاه های سوغات و هدایا در ورودی شهرها از برنامه های مهم نوروزی امسال است .
طالبی پور تصریح کرد:بیش از ۱۲۰ مجموعه گردشگری استان شامل اردوگاه های تفریحی، خانه های مسافر و بوم‌گردی ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ فعالیت می کند.
سالانه بیش از یک هزار گردشگر خارجی و چند میلیون گردشگر ایرانی از جاذبه های این استان دیدن می کردند.
کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار کیلومتر مربع وسعت بین استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان واقع شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1