تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۵۹۷۷۶
در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره کل صنعت و معدن عنوان شد؛

خرید و فروش زمین‌های شهرک‌های صنعتی به نرخ‌ روز / دستور ویژه استاندار؛ زمین‌های تولید و اشتغال از دلالان و واسطه‌گرها پس گرفته شود / سازمان صمت چابک شود

۱
۱
خرید و فروش زمین‌های شهرک‌های صنعتی به نرخ‌ روز / دستور ویژه استاندار؛ زمین‌های تولید و اشتغال از دلالان و واسطه‌گرها پس گرفته شود / سازمان صمت چابک شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (سه شنبه 23 اسفندماه 1401 ) در جریان بازدید سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از این دستگاه به عنوان مجموعه‌های پیشران و تحول‌زا در امر اشتغال و سرمایه‌گذاری نام برد که با چابکی و موفق عمل کردن شاهد تحقق آن خواهیم بود.
به گزارش کبنا، سید علی احمد‌زاده در این بازدید سرزده و چند ساعته خود به همراه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی و دیگر مدیران کل ستادی از بخش‌های مختلف این سازمان به صورت چهره به چهره با کارکنان، کارشناسان و مدیران و معاونین اداره کل صنعت ومعدن به گفت و گو پرداخت و ضمن شنیدن واگویه‌های آنان از ظرفیت‌ها و گا‌هاً نارسایی‌های این حوزه وسیع و تأثیرگذار در امور مردم، از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات آنان قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از زحمات تک تک کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ضمن رهنمود‌های لازم در حوزه‌های کاری مربوطه افزود: باید در شزایط کنونی بیش از هر زمان دیگری زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران در اقصی نقاط استان بخصوص شهر‌های کوچک و دور از مرکز استان فراهم کرد تا شاهد شکوفایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های پرشمار و نهفته بویژه در بخش‌های صنعت، معدن و مبادلات تجاری و بازرگانی این مناطق باشیم.
وی هدف از این بازدید‌ها را دیدار و خداقوت به کارکنان و آشنایی با مشکلات آنان از نزدیک، برآوردی از وضعیت پیشرفت کار‌های استان در دستگاه‌های اجرایی و مهمتر از آن ارزیابی میزان تحقق وعده‌های رئیس دولت سیزدهم در ادارات عنوان کرد و افزود: با تقویت نقاط قوت و رفع برخی نارسایی‌ها بدنبال فراهم کردن زمینه مطلوبتر خدمت‌رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان بمعنای واقعی آن هستیم.
ضرورت ایجاد پنجره واحد اقتصادی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت کاهش بازه زمانی پاسخ دادن به استعلامات تأکید کرد و اظهار کرد: پذیرفتنی نیست که یک سرمایه‌گذار ۲ الی سه ماه برای پاسخ استعلاماتش معطل دستگاه‌های مرتبط بماند.
احمد‌زاده افزود: وقتی یک سرمایه‌گذار به استان می‌آید باید با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری همه چیز برای انجام این مهم فراهم باشد و دستگاه صنعت، معدن و تجارت باید با ایجاد پنجره واحد اقتصادی به روند پاسخگویی به استعلامات سرعت بخشد و زمان را کاهش دهد.
واسطه‌گری و دلال بازی در شهرک‌های صنعتی جمع شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از مزیت‌های مهم در رونق اشتغال پایدار و تحول اقتصادی یاد کرد و افزود: باید واسطه‌گری و دلال بازی در این حوزه جمع شود و شرایط برای سرمایه‌گذاران واقعی مهیا شود.
احمد‌زاده اضافه کرد: در شهرک‌های صنعتی برخی آمده‌اند زمین‌ها را به نرخ دولتی خریداری کرده و با هدف تجارت در امر خرید و فروش زمین به نرخ‌های روز می‌فروشند و کاری به بحث ایجاد شغل و یا تحول در صنعت و اقتصاد منطقه ندارند.
وی گفت: باید این زمین‌ها و صاحبان آن شناسایی شده و از واسطه‌گر‌ها پس گرفته شود و در اختیار سرمایه‌گذاران واقعی قرار گیرد تا شاهد اشتغال و رونق اقتصادی استان در این حوزه باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در جریان بازدید خود با گلایه یکی از همکاران تیم بازرسی بازار مبنی براینکه آنان در بازدید‌های می‌دانی از اصناف و فروشگاه‌ها نیازمند تأمین امنیت خود هستند، از مدیریت سازمان خواست تا امنیت بازرسان صنعت و معدن در مواجهه با رصد‌های بازار بخوبی دیده شود و هر کسی که در بازار با ماموران برخورد نامناسب داشته باشد شناسایی شود.
احمد‌زاده افزود: البته ما ماموران بازرسی و نظارت بر بازار هم باید با خوش رفتاری با کسبه، مغازه‌داران و کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی روبه رو شویم ولی اگر جایی با شما هم برخورد نامناسب شد نیز جای پیگیری دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است و سرمایه‌گذاران را حمایت و تشویق به ادامه کارشان نماییم به مردمی‌سازی یارانه‌ها و تغییر در خط تولید نهاده‌های حوزه جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه این رویه تغییراتی را ایجاد کرده باید به سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی توجه جدی‌تر شود.
احمد‌زاده ادامه داد: در این خصوص دولت حمایت می‌کند و ما باید واحد‌های تولیدی و صنوفی که با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند را شناسایی و ومعرفی کنیم تا از کمک‌های دولتی بهره‌مند شوند و کارشان در این مسیر تغییر نخوابد و آسیب نبینند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرک های صنعتی
نام شما

آدرس ايميل شما

لر
Iran, Islamic Republic of
یکی ازهمین سوله های شهرک صنعتی بلکو رااجاره دادندبه یک افغانی وپدرمردم راهمین افغانی دراورده بابت دستمزدهایی که بابت صافکاری ورنگ داره ازماشین های تصادفی میگیره...شده منبع زدوبند واشتغال افغانی ها...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1