تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۵۹۶۹۰
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

کیفیت نان نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز با دقت رصد می شود

۲
۱
کیفیت نان نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز با دقت رصد می شود
کبنا ؛
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدور مجوز نانوایی ها براساس جمعیت و شرایط منطقه باشد و فرمانداران بر کیفیت نان و توزیع سهمیه آرد نانوایی‌ها نظارت کنند.
به گزارش کبنا نیوز، حسن رضاپور در جلسه شورای آرد و نان ویژه روستائیان و عشایر استان تاکید کرد: هر گونه صدور مجوز نانوایی ها براساس جمعیت و شرایط منطقه باشد و بر توزیع سهمیه آرد نانوایی‌ها به خصوص روستاها و عشایر استان نظارت جدی شود.
وی با اشاره به اینکه، صدور مجوز نانوایی ها، توزیع به موقع و درست سهمیه آرد به نانوایی ها و مناطقی که آرد بین مردم توزیع می شود با دقت صورت گیرد، گفت: فرمانداری ها با دقت و حساسیت بر توزیع سهمیه آرد نانوایی‌ها نظارت نمایند.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه تا بعد از ایام عید هیچگونه مجوز نانوایی صادر نخواهد شد، اظهار داشت: با شرایط موجود در استان و تعداد و تنوع نانوایی ها باید نظارت ها تشدید شود.
وی با بیان اینکه، پخت نانوایی ها و کیفیت به خصوص در ایام نوروز که مهمانان نوروزی داریم با دقت رصد می شود، اعلام کرد: نظارت بر توزیع سهمیه آرد و جلوگیری از انحصار آن مهم است و بر سهمیه آرد نانوایی‌ها نظارت جدی صورت گیرد.
رضاپور تاکید کرد: رعایت روزها و زمان پخت نان، بهداشت نانوایی ها، رعایت نرخ و اندازه چانه مورد توجه باشد و بازاریان و سازمان های محلی برکیفیت نان دقت لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه، در حوزه نان مردم حساس هستیم به خوبی نظارت می کنیم، محکم تصمیم می‌گیریم و اجرا می‌کنیم، تاکید کرد: خود به خود مجوز صادر نخواهیم کرد و مجوزها براساس جمعیت و شرایط منطقه صادر می شود.
رضاپور با تاکید بر اینکه به لحاظ توزیع سهمیه، نرخ و کیفیت آرد و نان به مردم نباید آسیب برسد و کسی حق ندارد که از ارزاق مردم به نفع خود سوء استفاده نماید، افزود: سوء استفاده کنندگان حتما و باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه، مشکلات حوزه آرد و نان و نانوایی ها را به طور ریشه ای رفع خواهیم کرد، اظهار داشت: در حوزه آرد و نان ما مسئولیت داریم و باید با نظارت ها کار مردم را به نحو شایسته پیگیری کنیم.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: در بحث سلامت مردم هیچ گونه مماشاتی با تخلف کنندگان نخواهیم داشت.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی سهمیه آرد نانوایی‌ها سهمیه آرد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رضاپور اولین مدیرکل امور اقتصادی از حوزه استانداری هست که با جدیت وقاطع ازحق مردم دفاع میکند ان شاءالله هر کجا که هستی سلامت ودر پناه حق باشید کاش معاونین استاندار ،ومدیران کل استان وفرمانداران هم مثل آقای رضاپور هم در تصمیم وهم اجرا قاطع بودند البته بنده درخصوص تخلف کردن یکی از نانوایی های شهر یاسوج قاطعیت این بزرگوار را دیدم .
Iran, Islamic Republic of
حتما ب نان های خمیری نانوایی کنار کتابخانه امام علی یاسوج سری بزنید بد نیست..
خسته نشید از این همه شععععععععااااارررررررر
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
1