تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۵۹۵۰۹
در نشست شورای اداری شهرستان مطرح شد؛

انتقاد فرماندار گچساران از پارتی بازی در ارائه خدمات

۳
۰
انتقاد فرماندار گچساران از پارتی بازی در ارائه خدمات
کبنا ؛قوم و خویشی گری و سیاسی کردن خدمات دهی از عوامل نارضایتی مردم است که فرماندار گچساران نیز به این موضوع اشاره کرده و مدیران را از این کار بر حذر داشته است.
به گزارش کبنا نیوز، فرماندار گچساران در آخرین جلسه شورای اداری سال 1401 شهرستان گچساران گفت: مسوولان در ارائه خدمات با اجرای عدالت از پارتی بازی بپرهیزند، مردم از ما انتظار کار و ایجاد تحول دارند به همین دلیل باید مدیران به روند فعالیت شبانه روزی خود استمرار بخشند.
روانبخش دیهیم خوب اظهار کرد: دولت نگاه ویژه ای به قشر های کم برخوردار دارد و مسوولان شهرستان با جدیت و دلسوزی در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.
وی بیان کرد: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسوولان و مدیران آن را دنبال می کنند.
دیهیم خوب با بیان اینکه برپایی میز خدمت و حضور مدیران در مناطق مختلف شهرستان ضروری است گفت: این اقدام در جهت تسریع و پاسخگویی به مطالبات مردم و پیگیری خواسته های آنها نقش مهمی دارد.
دیهیم خوب ابراز کرد: مدیران باید با حضور مستمر در بین مردم نسبت به حل مشکلات آنها در مجموعه های تحت مدیریت خود حساس باشند.
وی اظهار کرد: تمام کنده کاری های سطح شهر دوگنبدان به طور موقت تعطیل خواهد شد و هیچ مجوز حفاری تا پایان تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ در سطح شهرستان انجام نخواهد شد.
دیهیم خوب تصریح کرد: این تصمیم به منظور آماده ‌سازی فضای شهری برای ایام نوروز، پیشگیری از ترافیک و سوانح احتمالی، فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد شهروندان در معابر و ایجاد فضای بانشاط شهری اتخاذ خواهد شد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار
در همین اداره بغلی شما اساس کار مدیران ، رضایت بالادستی هاست و مرتب هم می گویند اگه اینکار رو نکنیم ، خودمون رو برمی دارن !!!
برادر رییس سابق دانشگاه که چن روز پیش از مقامش عزل شد ، بدون داشتن کم ترین شرایطی از بهورزی شاه بهرام باشت به مسئول خدمات اداری شبکه بهداشت گچساران ارتقاء پیدا می کند !! وقتی هم معترض می شوی ، آقای /می گوید اگه قبول نکنم ، خودم رو برمیدارن !!!!!
باید این قصه غصه دار رو به کی گفت ؟؟؟؟؟؟؟
اینم دولت فساد ستیز !!!
اسلام
Iran, Islamic Republic of
بیسواد ترین نیروها و ناکارا
Iran, Islamic Republic of
اگ پارتی روابط نبود که حضرتعالی فرماندار نبودی بزرگوار
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1