کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای اداری شهرستان مطرح شد؛

انتقاد فرماندار گچساران از پارتی بازی در ارائه خدمات

17 اسفند 1401 ساعت 11:30

قوم و خویشی گری و سیاسی کردن خدمات دهی از عوامل نارضایتی مردم است که فرماندار گچساران نیز به این موضوع اشاره کرده و مدیران را از این کار بر حذر داشته است.


قوم و خویشی گری و سیاسی کردن خدمات دهی از عوامل نارضایتی مردم است که فرماندار گچساران نیز به این موضوع اشاره کرده و مدیران را از این کار بر حذر داشته است.
به گزارش کبنانیوز، فرماندار گچساران در آخرین جلسه شورای اداری سال 1401 شهرستان گچساران گفت: مسوولان در ارائه خدمات با اجرای عدالت از پارتی بازی بپرهیزند، مردم از ما انتظار کار و ایجاد تحول دارند به همین دلیل باید مدیران به روند فعالیت شبانه روزی خود استمرار بخشند.
روانبخش دیهیم خوب اظهار کرد: دولت نگاه ویژه ای به قشر های کم برخوردار دارد و مسوولان شهرستان با جدیت و دلسوزی در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.
وی بیان کرد: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسوولان و مدیران آن را دنبال می کنند.
دیهیم خوب با بیان اینکه برپایی میز خدمت و حضور مدیران در مناطق مختلف شهرستان ضروری است گفت: این اقدام در جهت تسریع و پاسخگویی به مطالبات مردم و پیگیری خواسته های آنها نقش مهمی دارد.
دیهیم خوب ابراز کرد: مدیران باید با حضور مستمر در بین مردم نسبت به حل مشکلات آنها در مجموعه های تحت مدیریت خود حساس باشند.
وی اظهار کرد: تمام کنده کاری های سطح شهر دوگنبدان به طور موقت تعطیل خواهد شد و هیچ مجوز حفاری تا پایان تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ در سطح شهرستان انجام نخواهد شد.
دیهیم خوب تصریح کرد: این تصمیم به منظور آماده ‌سازی فضای شهری برای ایام نوروز، پیشگیری از ترافیک و سوانح احتمالی، فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد شهروندان در معابر و ایجاد فضای بانشاط شهری اتخاذ خواهد شد.



 


کد مطلب: 459509

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459509/انتقاد-فرماندار-گچساران-پارتی-بازی-ارائه-خدمات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1