تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۵۹۴۷۷
کبنا گزارش می دهد؛

پیگیری مشکلات شهر باشت در دو دیدار شهردار با مسوولان کشوری

۱
۰
پیگیری مشکلات شهر باشت در دو دیدار شهردار با مسوولان کشوری
کبنا ؛شهردار و فرماندار شهر باشت با چند تن از مسوولان کشوری در تهران دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش کبنا نیوز، دومین دیدار شهردار و فرماندار باشت با دکتر مسعود نصرتی معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام گرفت.
در این جلسه مباحث مرتبط با حوزه شهرداری باشت و مناطق تابعه از قبیل مطالبات حقوق معوقه پرسنل شهرداری، ماشین آلات، تأمین امکانات اولیه، آسفالت معابر و مناظر شهری، تخصیص قیر، همچنین دعوت از رئیس سازمان جهت حضور در شهرستان و بررسی می‌دانی از شهرداری طرح موضوع شد و معاون سازمان شهرداری‌های کشور قول مساعدت ویژه در این زمینه داد.
فرماندار شهرستان باشت با بیان اینکه خواستار رسیدگی و تخصیص اعتبارات و تجهیزات به شهرداری و دهیار‌ها هستیم، افزود: بهبود بستر‌ها و زیرساخت‌های شهری، رضایتمندی شهروندان از دولتمردان انقلابی خرا ایجاد خواهد کرد.
سید رضا حسینی به مسائل مختلف در حوزه‌های عمرانی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان باشت پرداخت و گفت: راهکار‌هایی برای افزایش منابع درآمدی شهرداری باشت داریم که برای اجرای آن‌ها نیاز به حمایت داریم.
حسینی سرعت بخشی به پروژه‌های مدیریت شهری را برای بهبود مناظر شهر ضروری دانست و اظهار کرد: تأمین اعتبار پروژه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام شهرداری و برنامه‌های زیربنایی و زیرساختی و ماشین آلات مورد نیاز، از مهمترین و جدی‌ترین مطالبات مردم شهر باشت است.
همچنین دکتر نصرتی معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این دیدار گفت: حضور شما در تهران، جدیت، پیگیری شما برای بهبود وضعیت شهر باشت ارزشمند است، حتماً حمایت‌های بیشتری از شهرداری باشت خواهیم داشت.
همچنین شهردار باشت با همراهی فرماندار این شهرستان با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار مسائل مربوط به مدیریت بحران در شهرستان باشت مورد تبادل نظر و گفتگو قرار گرفت.
در این دیدار، شهردار باشت به تشریح موارد پیشگیری از بحران پیرامون حوادث و آتش سوزی‌ها و کمبود تجهیزات و وسایل آتش نشانی پرداخت و در خصوص پیگیری‌های انجام شده در این شهر توضیحاتی را ارائه داد.
حسینی افزود: تردد مردم از شمال به جنوب، خاصه استان‌های فارس و اصفهان به خوزستان و بوشهر از کنار شهر باشت می‌گذرد و از طرفی به‌دلیل توپوگرافی، این شهر یکی از مناطق حادثه خیز از حیث آتش سوزی و تصادفات و... است که به دلیل عدم وجود تجهیزات کافی ویژه آتش نشانی، نبود پد هلیکوپتر و سایر تجهیزان می‌طلبد که بصورت ویژه دیده شود.
نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این دیدار با اشاره به اینکه پیگیر مشکلات موجود در مبحث بحران شهرستان‌های کشور هستیم گفت: با جدیت یرای حل معضلات شهرستان‌های کم برخوردار کمک می‌کنیم و شهرستان باشت را نیز در اولویت قرار می‌دهیم.
نامی افزود: استاندار دلسوز و بسیار پرتلاش و پیگیر شما هم خستگی ناپذیر و پرکارتان در این زمینه با بنده صحبت‌ها و مکاتباتی داشته‌اند و خوشبختانه با توضیحات اجمالی و شما جناب اقای حسینی به‌عنوان شهردار و هم جناب اقای گرامی به‌عنوان فرماندار حجت را تمام کردید که قطعاً در حمایت‌های ما از مردم نجیب باشت اثرگذار و باعث توجه بیشتر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا کنه لا اقل ابن ماههای آخر که داره دوره ننایندگی این گروه به پایان میرسه چیزب برای شهر دست وپا کنند .اگر بتوانید حقوق کارگران وکارمندان شهرداری را جور کنید باز هم خوبه
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1