تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۵۹۳۷۶
بعد از حدود ۴ روز قطعی؛

ایستگاه پمپاژ آب گچساران وارد مدار شد / مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب عذرخواهی کرد

۵
۱
ایستگاه پمپاژ آب گچساران وارد مدار شد / مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب عذرخواهی کرد
کبنا ؛مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه‌ایستگاه پمپاژ آب گچساران وارد مدار شده است، گفت: آب مناطق مختلف شهر دوگنبدان تا پایان‌امشب (یکشنبه چهاردهم اسفند) به حالت عادی برمی‌گردد.
امید صالحی افزود: از روز چهارشنبه که مسوولان گزارش آسیب دیدن الکتروپمپ‌های‌ایستگاه خیرآباد در شهرستان گچساران را به شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گزارش دادند، شخصاً هدایت تیم‌های عملیاتی را برای رفع این مشکل عهده‌دار شدم.
وی بیان کرد: در روز‌های اخیر، آب برخی مناطق شهر دوگنبدان شامل؛ سه راهی، کوی کارکنان دولت، رزمندگان، ۱۰۸ دستگاه سپاه، آبگرمو، محله لبنان، ۳۰ دستگاه بنیاد شهید و بخشی از مرکز شهر دچار تنش آبی، ٱفت فشار و قطعی شد که از مشترکان این مناطق به واسطه مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.
صالحی گفت: مشکل سوختگی ۲ دستگاه الکتروپمپ به صورت همزمان بود و شرکت سازنده الکتروپمپ‌ها که استانداردشان مورد تأیید شرکت مهندسی آبفای کشور است، موجودی در انبار نداشته و با توجه به انحصاری بودن تولید الکتروپمپ‌های مورد نظر در ایران، باید به دنبال سفارش آبفا تولید می‌شد که همین امر موجب زمان‌بَر شدن بسیار زیاد فرایند تأمین الکتروپمپ شد.
مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیری‌های فراوان یکی از الکتروپمپ‌ها که آسان‌تر قابل تعمیر بود در کمترین زمان ممکن به اهواز ارسال شد و برای مدیریت این شرایط ضمن فعال کردن آبرسانی سیار در مناطق مختلف شهر ۲ حلقه چاه نیز با کمک کارشناسان آب و فاضلاب وارد مدار بهره‌برداری شد.
وی گفت: در نهایت امروز‌ایستگاه پمپاژ آب خیرآباد وارد مدار بهره‌برداری و فعالیت شد و آب شبکه‌های توزیع مناطق مختلف شهر دوگنبدان تا پایان‌امشب پایدار و به روال عادی خود باز می‌گردد.
صالحی بیان کرد: در شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به طور متوسط در هر هفته ۲ دستگاه الکتروپمپ از مدار خارج می‌شود که امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرویس کردن این الکتروپمپ‌ها و خرید الکتروپمپ جایگزین انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان از برنامه خود برای شناسایی گلوگاه‌ها و مخاطرات در مسیر آبرسانی به ساکنان شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد و افزود: اگر چه بسیاری از پیش‌بینی‌ها باید در گذشته برای مناطق دارای بحران آبی و البته شهرستان‌های گرمسیری می‌شد اما به هر ترتیب امروز آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد میراث‌دار این مشکلات است.
صالحی بیان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تعمیر و سرویس‌ایستگاه‌های پمپاژ و الکتروپمپ‌ها در کهگیلویه و بویراحمد شده است.
وی اضافه کرد: همه پمپ‌های ر‌ها شده در چند سال اخیر که با برخی بی‌تدبیری‌ها بدون استفاده مانده بود را شناسایی و برای ارسال به کارخانه سازنده در مشهد آماده شده تا دیگر شاهد این دست اتفاقات نباشیم.
صالحی تأکید کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتبارات امسال انتظار می‌رود، استاندار و سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد برای خرید و تأمین نیاز‌های اساسی تجهیزات آب و فاضلاب به منظور آبرسانی پایدار به ساکنان سراسر استان همراهی ویژه و بیش از پیش داشته باشند.
آب آشامیدنی دوگنبدان وصل شد
فرماندار گچساران گفت: با تعمیر دو پمپاژ‌ایستگاه خیرآباد، از صبح امروز، آب شهر دوگنبدان وارد شبکه توزیع شد.
دیهیمی خوب با بیان اینکه آب آشامیدنی شهر دوگنبدان و چند روستای مسیر از حدود ۴ روز پیش به علت خرابی دو پمپ آب‌ایستگاه خیرآباد قطع شده بود گفت: هم اکنون این مشکل برطرف شده و آب آشامیدنی این شهر وصل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
هر روز میگن۴۸ساعت دیگه....شد یه هفته...
مهدی
United States
الان ساعت ۱۲و۴۵دقیقه ظهر دوشنبه است هنوز آب کارکنان شمالی قطع است
Romania
والا امروز دوشنبه هستش و آبی نمی‌بینیم آخه چرا قول دروغتون. رسانه ای میکنید،کدوم آب الان چهار روزه ما آب نداریم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار گچساران و صالحی کم آب کجا اومده شرم از مردم کنید
M
Iran, Islamic Republic of
امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه آب قطع است
از کجا میگن آب وصل
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
1