تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۵۹۱۱۴
جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

معرفی مدیران جدید استانی توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد / وجه مشترک شهابی نسب و شاهینی / تمجید آایت‌الله حسینی بوشهری از رئیس جدید سازمان برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد

۷
۲
معرفی مدیران جدید استانی توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد / وجه مشترک شهابی نسب و شاهینی / تمجید آایت‌الله حسینی بوشهری از رئیس جدید سازمان برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار این استان آغاز شد. در این جلسه رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از خدمات علی شهابی‌نسب تقدیر شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار به اینکه جلسه شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی پایان سال مشترکاً برگزار شد، به معرفی مدیران جدید استانی اشاره کرده و گفت: آقای مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، جهانگیر شاهینی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مدیران جدید استانی هستند و برای همگی آرزوی موفقیت دارم.
سید علی احمدزاده ضمن تقدیر از علی شهابی نسب گفت: در یک سال و نیم ما در خدمت آقای شهابی نسب بودیم و در دولت قبل نیز خدمت کرده‌اند به عنوان یکی از مفاخر استانی و نیرو‌های مؤثر در روند توسعه استان‌ ایشان را می‌شناسیم.
احمدزاده اظهار داشت: تغییر مدیریت‌ها گاهی کوتاه‌تر از این نیز هست ولی چیزی از شایستگی‌های آقای شهابی نسب کم نمی‌کند.
وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه کشور خودشان تصمیم به تغییر گرفتند و گزینه‌هایی را معرفی کردند. با تعدادی از این افراد گفت و گو کردیم، برخی از این افراد در برخی استان‌ها مشغول به کار شده و مدیرکل شده‌اند.
از بین چندین گزینه‌ای که سازمان به ما معرفی کرد، اقای دکتر جهانگیر شاهینی که از نیرو‌های سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و آخرین سمت‌ایشان مدیر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان استاندارد کشور بوده‌اند و سازمان برنامه و بودجه برای برگرداندن‌ ایشان به سازمان برنامه و بودجه کشور تلاش کردند تا بتوانند ریاست سازمان برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد را بدست بگیرند.
وی گفت:‌ ایشان اهل بوشهر، دارای دو مدرک دکترای برنامه‌ریزی و مالی، با تحصیلات عالیه و با تجربه در سازمان برنامه‌ریزی کشور هستند و رزومه بسیار خوبی دارند.
احمدزاده بیان کرد: بنده روزی خدمت آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین قم رسیدم و به‌ ایشان گفتم که نیرویی با این ویژگی‌ها معرفی شده، به اندازه‌ای از‌ ایشان تعریف کردند، خانواده شهید و برادر شهید و از خانواده متدین و شایسته‌ای هستند.
وی گفت: بین آقای شهابی نسب و آقای شاهینی یک وجه مشترک هست و هر دو نیروی سازمان برنامه و بودجه کشور هستند، شخصاً از فعالیت جهادی آقای شهابی نسب در یک سال و نیم اخیر سپاس‌گزارم. ‌امیدوارم همه مدیران قدیم و جدید در سمت‌های خود موفق باشند.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دختری که خاله اش تعرف کنه !!!!!!!!!!!!!!
شرکت
Iran, Islamic Republic of
اینم سهم حوزه علمیه قم
علی
Iran, Islamic Republic of
در صحبتهای اقای استاندار نسبت به تعاریفی که از اقای شاهینی دادند اشکالات و ابهامات زیادی دیده می شود که حاکی از دفاع من غیر حق هست و کاملا غیر حرفه ای دفاع کردند....
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم . چکاره ی استان ما است که از فرستاد وقااب کردن نیروی خودش تقدیرمی کند واقعا باید به حال این استان با این مسئولینش گریه کرد ..
Romania
تواستان ماهرکه داره قومل درجه یک خودشوتوهمه ادارات استخدام اینکه کسی هم نیست که ندای این مردم بدبخت رابه رییسی برسونه
Iran, Islamic Republic of
لطفا این تعریف ها را بسپارید به مردوم خود اقای احمد زاده رضومه خودتو بگو
همشهری
Poland
بله ، آقای احمد زاده در جلسه ایثارگران دیدیم که چطوری از کیان دهراب پور پذیرایی کردی
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1