تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۵۹۰۵۸
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد؛

دستگیری فروشنده فیلم‌های نامتعارف در گچساران

۳
۱
دستگیری فروشنده فیلم‌های نامتعارف در گچساران
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف در فضای مجازی می‌نمود، خبر داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ ارسلان خادمیان فرمانده انتظامی شهرستان گچساران امروز دوشنبه (8 اسفندماه 1401) در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا طی رصد و بررسی شبانه روزی  فضای مجازی کانال تلگرامی مبنی بر توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف را مشاهده کردند که با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا مالک کانال که پسر جوانی بود شناسایی و با هماهنگی قضایی  دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافت.

سرهنگ خادمیان گفت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و غیرقابل انکار پلیس (ادله های دیجیتالی) به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را در قبال فروش و انتشار محتویات نامتعارف کسب درآمد عنوان داشت و دراین زمینه پرونده ای تشکیل ومتهم جهت سیر مراحل به مرجع قضایی معرفی گردید.
این مقام انتظامی هشدار داد: خرید و فروش هرگونه فیلم و یا تصویر مستهجن و معامله محتوای خلاف عفت عمومی و نیز اشاعه‌ی فحشا و منکرات در اینترنت و فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملین این جرم برخوردی قاطع برابر قوانین صورت خواهد پذیرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
آفرین دیگه مشکلاتمون حل شد کار بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام دادن
عرفان خان
Iran, Islamic Republic of
بر طبل شادانه بکوب برخیز پرچم را ببر بر سر در خانه بکوب
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از پلیس محترم گچساران، با این کارتون عده ای بیگناه، را از دامن آلودگی و فحشا،نجات دادید،با چنین افرادی که باعث بی بند و باری در جامعه اسلامی میشوند،به طور قاطع و محکم برخورد جدی به عمل اورید،باز هم تشکر و هزاران بار دیگر ممنون،،
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1