تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۴۵۹۰۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

ماجرای شروع‌ بکار دختر نماینده مجلس در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج چه بود؟ / سندی برای حمله به مهدی روشنفکر / غلام‌نژاد: باید انصاف داشته باشیم و دروغ نگویم، گذراندن طرح یک فرایند سیستماتیک است و هیچ دخالتی صورت نمی‌گیرد

۹۱
۶
ماجرای شروع‌ بکار دختر نماینده مجلس در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج چه بود؟ / سندی برای حمله به مهدی روشنفکر / غلام‌نژاد: باید انصاف داشته باشیم و دروغ نگویم، گذراندن طرح یک فرایند سیستماتیک است و هیچ دخالتی صورت نمی‌گیرد
کبنا ؛سندی از علوم پزشکی یاسوج در سطح فضای مجازی و جامعه منتشر شده و به نظر می‌رسد که عده‌ای آن را پیراهن عثمان کرده‌اند تا به مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون هجمه وارد کنند.
به گزارش کبنا، سندی روز گذشته در فضای مجازی و جامعه منتشر شده و اینگونه القا می‌کنند که مهدی روشنفکر بعد از رفتن غلام‌نژاد_ رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد_ دخترش را جذب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کرده است. اگر به سند منتشر شده به‌خوبی دقت شود، زهرا روشنفکر دختر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی پرستاری است برای گذراندن طرحش به یکی از مراکز خدماتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی شده و هیچ‌گونه جذبی صورت نگرفته است.
کبنا نیوز با بهنام نیازی_ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد_ برای بررسی دقیق این موضوع تماس گرفت که به دلیل در دسترس نبودن، تماس ناموفق بود. در ادامه با محمد غلام‌نژاد_ رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد_ تماس گرفته شد که وی پاسخ داد و گفت: من هم در جریان این موضوع نبوده‌ام. طرح یک فرایند سیستماتیک است و هر کسی که بخواهد طرح بگذراند، لازم نیست به رئیس دانشگاه یا معاونین وی مراجعه کند.
وی اضافه کرد: گذراندن طرح در مراکز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سیستماتیک است که فرد بعد از ارائه درخواستش مورد بررسی قرار می‌گیرد و نهایتاً به او اعلام می‌کنند که شما در فلان جا طرحت را می‌توانی بگذرانی.
غلام‌نژاد گفت: هر فردی که درخواستش مورد پذیرش قرار گرفت بر اساس بندهای قانونی برای او ابلاغ می‌زنند و فرد هم به مراکزی که مشخص شده برای گذراندن طرح معرفی می‌شود.
رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بنده به هیج وجه در جریان نبوده‌ام و فرد خودش در همان چارچوب قانونی و مشخص شده انتخاب می‌کند که کجا طرحش را بگذراند. ما باید انصاف داشته باشیم و دروغ نگویم. یقیناً دختر نماینده مجلس در همین فرایند قانونی صبر کرده تا در مرکز خدمات جامع سلامت شهری نوبتش شده و به آنجا معرفی شده است. پرستاران دیگری هم مثل ایشان داریم و یقین بدانید کسی هم از این موضوع خبر نداشته که بخواهد دخالتی بکند.
وی افزود: روال، روال خلافی نبوده و استخدام هم نبوده و تنها آمده که طرحش را بگذراند. در همان ابلاغ هم نوشته شده که مشمول خدمات پزشکان و پیراپزشکان می‌‍باشد.
غلام‌نژاد تاکید کرد: همه دانشجویان پرستاری و پزشکی باید این طرح را بگذرانند. به‌نظر می‌رسد طرح این مسئله صرفاً دنباله همان حواشی ناصواب است. طرح یک فرایند سیستماتیک است و کسی نمی‌تواند در آن دخالتی کند.
کریم ارشادی_ سخنگوی مرکز بهداشت و درمان شهید دامیده_ نیز به کبنا نیوز، گفت: هر دانشجویی که در حوزه بهداشت و درمان فارغ التحصیل شود مشمول طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان می‌باشد و حتماً باید این طرح را در یکی از مراکز علوم پزشکی بگذارند. دختر نماینده مجلس نیز یکی از این دانشجویان است که در فرایند قانونی باید این طرح را بگذراند و هیچ رابطه استخدامی ندارد و با اتمام طرح فعالیت ایشان در این مرکز نیز به پایان می‌رسد. 
وی افزود: شروع طرح 19 بهمن ماه 1401 و ابلاغ آن مربوط به تاریخ 25 بهمن‌ماه 1401 می‌‍باشد در واقع این ابلاغ در زمان ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی انجام نگرفته بلکه در دوره رئیس سابق دانشگاه صادر شده است.
 به گزارش کبنا، گویا قرار نیست که حواشی دست از سر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بردارد. امید می‌رفت و می‌رود با آمدن سعید جاودان سیرت، دانشگاه علوم پزشکی در مسیر اصلی خود حرکت کند. اما اخباری که از دل این دانشگاه مهم بیرون می‌آید این امیدها را خدشه‌دار می‌کند و گاهی هم مایه دلسردی و اعتماد مردم می‌شود. انتشار گسترده سند مربوط به دختر نماینده مجلس هیچ وقت دردی از دردهای شبکه بهداشت و درمان را درمان نمی‌کند بلکه اینگونه رفتارها همانند زخمی است که مرتب روی آن را باز می‌کنیم تا روند درمانش به تعویق بیفتد.
به گزارش کبنا، روز گذشته سندی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در فضای مجازی و سطح جامعه منتشر شد که حاوی به‌کارگیری دختر مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی_ در مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید صدوقی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است. متن این حکم در زیر آمده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

مارگون
Iran, Islamic Republic of
واقعابرای خیلی ها متاسفم تا کی میخواهید تخریب کنیدهرچند میدانم که سخت درحال سوختن هستید وکاری جز حاشیه درست کردن ازدستتان برنمیاد ولی چه کنیم که آتش ندای وحدت هرروز شعله ورتر می‌شود
Iran, Islamic Republic of
خوب که چی ؟
دختر نماینده هم یک انسان است ، درس خوانده ، مثل بقیه پرستارها جذب علوم پزشکی شده است . خداراشکر . ان شاءالله هیچ فارغ التحصیلی بیکار نماند .....
سلام
Iran, Islamic Republic of
مگه دختر نماینده انسان نیست و حق ندارد برود سر کار. انصاف داشته باشیم . برادران برره بالا فرزندان خود را و فامیل هایشان همه برره بالایی هستند ایشان کارمند طرحی میباشد با ید حق به ایشان هم بدهیم.
نامه روشن فکر به ایت الله ملک حسینی آذر ۹۵
Iran, Islamic Republic of
نامه «مهدی روشنفکر» به آیت‌الله ملک حسینی و دستگاه‌های نظارتی و قضایی در خصوص استخدام‌های فله‌ای
۸۵۰
کبنا ؛
بعد از استخدام و بکارگیری نیروهای فله‌ای در برخی از ادارات کهگیلویه و بویراحمد مهدی روشنفکر از فعالان سیاسی و دانشگاهی استان با انتشار نامه‌ای خطاب به آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه، رئیس دادگستری و دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار برخورد با چنین امر ناپسند شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن نامه مهدی روشنفکر کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله ملک حسینی دامت توفیقاته
نماینده محترم ولی فقیه و نماینده مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری
با عرض سلام و تقدیم احترام
نظر به جایگاه رفیع انقلاب اسلامی ایران و تمایز اساسی آن از نظر پیدایش، انگیزه و کیفیت مبارزه در مقایسه با دیگر انقلاب های جهانی و همچنین نقش و جایگاه والای محرومین و متدینین که به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب اسلامی ما بودند، قطعا درک، خدمت، و حمایت از این اقشار، نقشی غیر قابل انکار در جهت حفاظت و حراست از ارزش های اصیل ما دارد.
همان طور که استحضار دارید طی روزهای اخیر خبر اول رسانه های مجازی و مکتوب استانی و حتی نقل مجالس و نشست های عمومی و خصوصی؛ بکارگیری بی ضابطه و غیر قانونی افراد در برخی از سازمان ها و دستگاه های اداری استان می باشد که بعضا نام و نشان دقیق آنها در سایت های خبری نیز منعکس گردیده است. قطعا وجود چنین مسائل و حاشیه هایی در ادارات استان که ظاهرا تا بالاترین درجات و مراتب مدیریتی نیز نفوذ کرده اند از چشم های تیز بین افراد حق طلب و رسانه های مختلف عصر حاضر پنهان نمی ماند.
حضرت آیت‌الله ملک حسینی
آیا این رابطه سالاری های گسترده (در صورت اثبات) در ادارات و سازمان های مختلف استان معنای دیگری جز تائید وجود فساد اداری دارد؟ و آیا فساد اداری با اجحاف در حق مردم مظلوم و محروم باعث نمی شود که بدنه ی سازمانی و مدیریتی استان از وجود نخبگان، دلسوزان و افراد علمی لایق تهی بماند و ما پیوسته در چنگال این محرومیت اسیر باشیم؟ اگر کسی بدون رعایت ضوابط و بدون تخصص لازم در جایگاهی گمارده شود و همواره از حمایت مدیران بالا دست برخوردار باشد، آیا انگیزه ای برای انجام صحیح امور اداری و رقابت سالم باقی می ماند؟ آیا دیگر کارمندان با سابقه و محترم وقتی یقین کنند که بدون کوچک ترین ضابطه و کارایی افرادی به مجموعه اداری آنان افزوده شده اند، احساس وظیفه مندی و پاسخگوئی می کنند؟ در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل پایه های ضعیف اقتصادی، عدم وجود کارگاه ها و کارخانه های صنعتی و نبود موقعیت های شغلی مناسب، روشن است که استخدام های ادارات و سازمان های دولتی استان تنها امید جوانان و تحصیل کردگان این دیار باشد؛ حال آیا استخدام های بی ضابطه، نخبگان و دانشجویان این دیار را بی انگیزه و نا امید نمی‌کند؟
حضرت آیت‌الله ملک حسینی
سوالات از جنس بالا بسیار هستند و البته پاسخ آنان بر همگان واضح. چنین تخلفات و اقداماتی همه ما را آزرده می کند ولی آنچه مردم استان را آزرده تر ساخته پاسخ ها و توجیهات مبهم مدیران و مسؤلانی است که گوئی فراموش کرده اند در عصر ثانیه های تکنولوژی و آگاهی دیگر هیچ گفتار و رفتاری از افکار عمومی پوشیده نمی ماند. لذا از محضر حضرتعالی در خواست دارم به هر طریق ممکن که صلاح می دانید اجازه ندهید اینگونه حقوق خانواده های متدین، زجر کشیده و جوانان آگاه و دیندار این دیار شهیدپرور نادیده گرفته شود. در دفاع از نام بلند انقلاب اسلامی اجازه ندهید که تعدادی مسئول متخلف انگشت شمار و سهل انگار به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتماد متقابل جوانان این دیار خدشه وارد کنند.
بخشی عظیمی از این مردم مظلوم و محروم، به ما مراجعه می کنند و البته حداقل در زمان کنونی دست اینجانب کوتاه است و تنها راه دادخواهی توسل به آینه ی تمام نمای ولایت در استان و دستگاه های نظارتی و قضایی استان می باشد. بنابراین اگرچه سوالات فوق خطاب به حضرتعالی بوده ولی در واقع از اداره های بازرسی و دفترهای حراست سازمان ها و البته مدیرانی که در این چند روز شرح حال شان بسیار رفته است، پرسیده می شنود. اداره های بازرسی و دفترهای حراست سازمان ها که باید پاسخ دهند مگر حقوق و مزایا دریافت نمی کنند تا در مقابل تخلف هایی از این دست ساکت ننشسته و مراتب را به سیستم های تعریف شده مربوطه اطلاع دهند؟ مدیرانی که وظیفه دارند و باید در محضر مردم شریف استان و سیستم های نظارتی و قضایی توضیح دهند که نحوه ی استخدام های انجام گرفته در ادارات و سازمان های متبوع شان با کدام بخش از فرامین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص استخدام های نیروی انسانی مطابقت داشته است؟ برخی از سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری:
ماده۲٫ عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی
ماده۳٫ بهبود معیارها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری ها و نگرشهای سلیقه ای وغیرحرفه ای.
ماده ۴٫ دانش گرایی و شایسته سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقای مدیران.
ماده ۱۹٫ زمینه سازی برای جذب و استفاده از ظرفیت های مردمی در نظام اداری. و ...
ضمن سپاس، از مدیرکل متعهد و مقتدر دادگستری استان به همراه دادستان شجاع و با انگیزه مرکز استان که به شدت از خویشاوند سالاری، کارهای سلیقه ای، قصور در حفاظت از حقوق عمومی مردم در این استان نگرانند، تقاضا داریم همانند اقدامات مقتدرانه سابق خود اجازه ندهند این موج دادخواهی گروه‌های مختلف مردمی در داخل استان تبدیل به آتش زیر خاکستر، عقده و دمل چرکین شود. و با یک اقدام صریح، سریع و قاطع گزارش شفاف مسؤلین اداری را خواستار شده و البته با معرفی و اخراج متخلفان، یک بار برای همیشه تکلیف این مردم ولایتمدار را با این سنت غلط و نامیمون مشخص کنند.
با ابراز درخواست فوق، در پایان قابل ذکر است که اقدامات فرد یا افراد انگشت شمار خاطی را به نام نظام درخشان جمهوری اسلامی ایران نمی گذاریم و به مردم شریف بشارت می دهم که رابطه سالاری، تضییع حقوق فقرا و مستضعفان و دستبرد به حقوق محرومین، آن هم در نظام جمهور اسلامی که ماحصل خون هزاران شهید وارسته می باشد، دوامی نداشته و نتیجه ای جز رسوایی و خواری به همراه نخواهد داشت.

رونوشت؛
رئیس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
دادستان محترم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
طبق ضوابط الویت اول کار برا پرستار طرحی ، بیمارستان هست مگر اینکه عدم نیاز اعلام کنن تا بعد بتونه بره مراکز بهداشتی !!
آیا در مورد ایشون ، این مسیر طی شده ؟
جناب دکتر غلام نژاد که کاربران رو دروغ گو لقب داده ، در مورد برادرش چی دارن بگن ؟
توی خرداد امسال به همه واحدهای استان اعلام کردن که تغییر ردیف بهورزان ممنوع هست و اگه بهورزی در ستاد مرکز یا شبکه مشغول بکار هست ، باید سریعا به خانه بهداشت مراجعه کنه!
اما این دستور جناب دکتر شامل حال برادرش نشد و برادر خود را که بهورز شاه بهرام باشت بود، در آذر ماه امسال از بهورزی به مسئول خدماتی اداری شبکه بهداشت گچساران ارتقاء داد !!
همسر برادرش که بهورز چرام بود ، به گچساران منتقل و ردیف سازمانی کارشناس بهداشت روان گچساران رو با وجودمخالفت اعضای کمیته شورای اداری، براش مهیا نمود !! همه اسناد این متن موجود و در مرحله بعد شماره مکاتبات ، ابلاغ ها و حکم کارگزینی برادر جناب غلام نژاد رو برای کبنا ارسال خواهم کرد و در صورت لزوم ، تصاویر اسناد رو هم میفرستم !!
تا کی باید به شعورافراد توهین بکنید ؟؟؟؟
کبنای عزیز لطفابه وظیفه رسانه ای خود عمل کنید.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
در نوشتن تاریخ ها دقت بیشتری کنید در ضمن ایشان نیروی طرحی هستن
دنا
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم به هردستگاهی 3تا 5 نفرنیر معرفی کرده وواکثر انها جذب شده ازدستگاههای نظارتی وبازرسی استان وهم چنین مسولین استان خواهشمندیم پیگیری کنید ولیست جدید بکارگیری نیروههای بدون ازمون وسفارشی را اعلام کنند در اداره ما 4 نفر به سفارش روشنفکر شاغل شدند ..
رضا
Iran, Islamic Republic of
کبنا از خدا بترس
Netherlands
تیر شایعه پراکنان به سنگ خورد
Netherlands
پرونده سازان همچنان به راه خود ادامه دهید...
Netherlands
خدای مهدی روشنفکر بدجور مراقبش هست
Netherlands
خیلی عجیب خبرنگارانی که ادعای سواد رسانه ای می کنند ولی اینگونه با آبروی مردم بازی میکنند
South Africa
با سلام
وقتی بیمارستان های استان در دهدشت و بهمئی و باشت و گچساران پرستار طرحی نیاز دارند بکارگیری ایشان اون هم در حوزه بهداشت و در مرکز استان تخلفی آشکار است.
مزید اطلاع؛ طرح پرستاری بایستی در بیمارستان های مناطق محروم گذرانده شود.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
شما احتمالا سواد کار را ندارید و اطلاعی از قوانین مربوطه در این مورد ندارید ، چرا کسی که خونه ش یاسوجِ باید بیاد بهمئی و دیشموک ؟ هر پرستار خودش در طرح محل طرحش را با الویت مشخص میکنه تا زمان خالی شدن ردیف در نوبت میمونه
South Africa
با سلام
وقتی بیمارستان های استان در دهدشت و بهمئی و باشت و گچساران پرستار طرحی نیاز دارند بکارگیری ایشان اون هم در حوزه بهداشت و در مرکز استان تخلفی آشکار است.
مزید اطلاع؛ طرح پرستاری بایستی در بیمارستان های مناطق محروم گذرانده شود.
خلیفه تهله خار
🛑 برچسب زنی و پرونده سازی رسم دیرینه این اجانب در بویراحمد است.

سلام و درود.

برای زدن رقیب سیاسی خود متاسفانه دست به دامن برچسب و اتهام شده ایم

ذبح اخلاق با اتهام استخدام موردی آن هم به شخصیت یک زن اوج نامردی و بی شرفی است.

خانم روشنفکر یک پرستار هستند و نیروی طرحی و به اجبار باید دوران طرح خود را بگذرانند شماها انقدر در جهالت خود غرق مانده اید که با دستان خود با انتشار اصل حکم به دروغ پردازی خود اعتراف کرده اید.

ایشان نیروی طرحی هستند و این ابلاغ در دوران دکتر غلام نژاد برای گذراندن این طرح ثبت شده است و کوچکترین ارتباطی با دوران دکتر جاودان سیرت ندارد( تاریخ ابلاغ مشخص است).

برچسب زنی و پرونده سازی رسم دیرینه این اجانب در بویراحمد است.

سال هاست یک تفکر مشخص و معیوب با شیوه پرونده سازی و برچسب زدن در بویراحمد جوانان مستعد زیادی را از صحنه سیاسی و اداری این دیار حذف کرده است.

شیوه پرونده سازی و دروغ پردازی پیرامون بزرگان و جوانان بویراحمد راه و منش شماست.

بحران صداقت و انسانیت در این تفکر مسموم موج میزند.
کرامت انسان ها در پیشگاه این اجانب از بی ارزش ترین مسائل است.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا پرونده سازی تهمت تخریب تنگ‌نظری و حسادت نتیجه ذهن مریض و اندیشه ای پلید است...
همکار
Iran, Islamic Republic of
البته این اتفاق در دوره جدید و پس از غلامنژاد بوده و ایشون فکر کرده زمان خودش بوده دفاع کرده ولی برابر مقررات بکارگیری پرستار طرحی فقط مختص بیمارستان های محروم است نه در شهر یاسوج و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهر یاسوج؟!
پرستار
Iran, Islamic Republic of
از خودت قانون صادر نکن عزیزم اینجوری که شما فکر میکنید نیست
Iran, Islamic Republic of
اگر به قانون طرح پرستاری مراجعه شود معلوم می شود که عمل خلافی صورت گرفته.
تا حالا چند پرستار در بهداشت شهری مرکز استان طرح گذرانده اند؟ پاسخ این سوال گویای همه چیز است
Iran, Islamic Republic of
عجب!
پس راهش را بلدند؛در شلوغی مربوط به تغییر رئیس جدید به قول معروف در میان آبِ گل آلود ماهیگیری می کنند.ببینید چه موقعی حکم صادرشده؛دقیقا" زمانی که افکارمتوجه بحث ریاست دانشگاه بود.
کم کم توجیه می کنند و راحت پله پله جلو می روند برای استخدام؛آیادر مورد دیگران هم همین گونه است؟!!!
Iran, Islamic Republic of
این حگم است که طرح نیست حقوق ومزایا هم مشخصه
عشایر ذخایر انقلابند
Iran, Islamic Republic of
ما منتظران منتظر منتظریانیم.
Iran, Islamic Republic of
درود بر نادر منتظریان
خداااا
United States
خاک عالم بر سر اونیکه بخواد به اینم گیر بده😂😂😂😂کلیه ی نیروهای پزشکی وپیراپزشکی باید طرح بگذرونن، گذشته از همه اینا برا روشنفکر متاسفم اگر نتونه این طرح تبدیل به استخدامی کنه
محسن
تقدیم به افراد انحصار طلب کوتاه بین:
شیخـــی به زنی فاحشـــه گفتـا مستی

هـــــر لحظـــه بـه دام دگـــری پــا بستی

گفتــــ شیخـــا هـــر آن چه گویی هستم

آیا تــــو چنــان کـــــــه می‌نمایی هستی
شجاع
بزرگترین مشکل بعضی‌ ها اینه که معرفتشون گیر منفعتشونه
انحصارطلبی_ منعت طلبی
شجاع
من در سرزمینی زندگی میکنم که ارزش انسان را با منفعت خود میسنجند..!

دکتر شریعتی
محمد‌رضا
United States
یکی از محاسن مهدی روشنفکر تربیت فرزندانی کم‌نظیر برای جامعه هست از اون دست اقازاده هایی هستن که نجابت، تواضع، شعور و ...در گفتارشون هویداست. فکر کنم ۲۰۰۰سال هم زندگی کنن کوچکترین حاشیه‌ای ندارن.
Iran, Islamic Republic of
کور وابوم اگر دیوم
خطاب به محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
اونقد غالب بدنه جریان ندای وحدت صداقت دارن و بی ازارن و اقای روشنفکر قلبا دوست داره برا مردم کاری کنه و خانوادشون کوچکترین توقع و انتظار بیجا و غروری ندارن که اگر بدترین اتفاق سهوا البته، توی این جریان بیفته یه جوری تموم میشه به سود جریان و مهدی روشنفکر تمام میشه و اگر بعضی ادما که اخلاق ندارن بهترین کارو مث فیلم کمک به مردم یا عبادتشون بیاد بیرون اخرش به ضررشون تموم میشه.....اخلاق نداشته باشیم کارای خیرمون هم برکت نداره انگار....اخلاقمدار باشیم اگرجایی سهوا اشتباهی هم بشه، ممکنه منفعتی درش باشه و نتیجه بر عکس بشه....پس بیاید از این کاری بی اخلاقی نکنیم...چون تا زمانی اخلاق ندارید مهدی روشنفکر در محلسه...و دقیقا زمانی ممکنه مهدی روشنفکر کارش تموم میشه که مخالفانش اخلاقمدار بشن و واقعیات رو بپذیرن و تسلیم بزرگی و صداقت بدنه جریان ندای وحدت بشن...الانم قطعا پیروز انتخابات ۱۴۰۲ خودشه.. این خط این نشان!!! با ۵۴۳۴۶ رای.... اگر یه بنده خداهای یی تا اخر بمونن ۵۲۲۳۴ رای.....تعجب کردید؟؟ اخه این بنده خداها کارشون فقط ریزشیه.. تا الانم سه چهار هزار نفرو فراری دادن....و هیچ منفعتی ندارن...اگر راهی داشت هر چی میخواستن باید جریان بهشون میداد میگفتن فقط برید با رقبا....
Iran, Islamic Republic of
چه بخور بخوری است توی این مملکت
من
Iran, Islamic Republic of
سلام
طرح نیروی انسانی حق قانونی و مسلم هر دانشجوی علوم پزشکی در این کشور است و هیچ منعی ندارد که کجا و چگونه فرد طرح را بگذراند.
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
مساله طرح نیست.مساله اینه چرا با وجود نیاز به پرستار در مناطق محروم چرا ایشون رو آوردن مرکز شهر
Iran, Islamic Republic of
میشه ب اینم پاسخ بدین چرا دختر نماینده اقای زارع رو بدون ازمون ب عنوان نیروی شرکتی اوردن ستاد دامیده والانم ب واسطه ایثارکری رسمی میخاد بشع اما منی ک دوسال کرونا کار کردم خانه نشین
Netherlands
اگر نیرو علوم پزشکی هستی یه جای اطلاعاتت ناقصه،همه ی مراکز بهداشتی نیاز به پرستار وبهیار دارن، تازه از پرستار هم میشه به عنوان مراقب سلامت استفاده کرد، نه اینکه حتما جای پرستار تو بیمارستان
بهروز
Iran, Islamic Republic of
سلام.
مشمولان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان وزارت بهداشت شامل رشته های پیراپزشکی مانند هوشبری، پرستاری، علوم آزمایشگاهی و مامایی و رشته های پزشکی شامل رشته های پزشکی، داندانپزشکی و داروسازی می شود.

در دوره طرح فرد باید اجبارا در طول دوره مشخص(بسته به ضریب منطقه خدمتی) تعهد خدمتی خود را انجام دهد.


قابل ذکر است، اعلام شروع به طرح ایشان در دوره مدیریت قبلی دانشگاه صورت گرفته و هیچگونه تخلفی در این زمینه صورت نگرفته، و شایعات مبنی بر استخدام ایشان نیز کذب محض می باشد.

در حکم ایشان، مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان(طرحی بودن فرد) و تاریخ شروع به طرح نیز ذکر شده و هیچگونه استخدامی در کار نبوده است.
lpsk
Iran, Islamic Republic of
والا سی کسی که تازه رفته سر کارحکمش خوبه.50 درصد فوق العاده ویژه.مو با مدرک فوق لیسانس و 25 سال سابقه حکمم 10 میلیونه
تابستان
Iran, Islamic Republic of
صادره از دهدشت!!!

مگه روشنفکر نماینده‌ی مردم یاسوج نیست ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تنگ نار
قادری
Iran, Islamic Republic of
ایشون اصالتا دهدشتی هشت
وای بر بویراحمد....
حقگو
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر بی انصاف شده ایم در بند استخدام نوشته مشمول طرح لا اقل واقع بین باشیم
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان است که بدون پارتی و سفارش حاضر به بکارگیری نیروی طرحی نبوده و نیستند
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
اولا گذراندن طرح برای رشته های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بخصوص پزشکی و پیراپزشکی لازم و ضروری است و باید در همین مجمعه انجام پذیرد. یعنی نمی شود یک پرستار طرح خود را در جهاد کشاورزی یا ...بگذراند.
ثانیا مگر خانم زهرا روشنفکر قبل از اینکه آقای روشنفکر نماینده شود دانشجوی پرستاری نبود؟ اگه بوده؛ که هست. باید بعد از اتمام درس حتما در حوزه علوم پزشکی طرح بگذراند.
ثالثا، این چه منطقی است که ما داریم دنبال می کنیم. مگه به صرف اینکه فلان کس پدرش مسولی در این جامعه است حق استفاده و کار در این جامعه را ندارد. بر اساس قانون و روند قانونی این خانم دارد طرح می گذراند. نه ایشان بلکه تمام پرستاران باید این طرح را بگذرانند.
یه کم انصاف داشته باشیم و فقط یه کم. چون زیادیش باعث روده بری می شود.
دنا
Iran, Islamic Republic of
گاهی افرادی تعمدا یه شایعه و یا خبری هیجانی را ازر سایت یا رسانه ای پخش میکنند و کاری به راست و دروغ بودنش ندارند و هدف اصلی این است که کنش و واکنش گیرندگان را در سطح جامعه ببیند وبتواند گرایش های گوناگون افراد و گروها را ببیند و پس تجزیه و تحلیل نوع ، کیفیت و کمیت واکنش ها میزان دست یابی به هدف خودش را برآورد و سنجش میکند .که طرح این موضوع خاص از همان دسته اخبار است
پرستار
Iran, Islamic Republic of
نیروی پرستار طرحی را از کی تا حالا در مرکز استان بکار می گیرن- بدون شیفت شب و خیلی لوکس و راحت صبح تا ظهر در مرکز بهداشتی درمانی شهر بزرگ یاسوج.
تخلف و پارتی بازی که شاخ و دم نداره به همین راحتی و با همین توجیحات
البته ظاهرا مال دوره جدید بوده نه زمان غلامنژاد ولی فرقی نداره خلاف خلافه توجیه هم کار را بدتر می کنه.
لااقل جامعه پرستاری استان که میدونن پرستار طرحی جاش کجاست.
Iran, Islamic Republic of
کل هم ترمیاش یاسوج هستن از نظر شما فقط ایشون باید برن خارج شهر وای بر شما و خرده گیری های مزخزفتان
United States
یاسوج شهر بزرگی هست!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هر چه نیرو از طایفه ..‌ بود یزدانپناه به کار گرفت این هم بالای انها ها
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام. بدون شک گذراندن طرح روال قانونی دارد. باید دید که ایشان نفر چندم بوده و اعلام نیاز نیز چه تاریخی و برای چه مرکزی بوده است. اکثرا پرستاران به بیمارستان ها اختصاص داده میشد و اینکه ایشان سر از مرکز شهری در بیاورد در زمانی که سامر مرادیان معاونت توسعه باشد جای اما اگر دارد.. معمولا جابجایی در سطح شهرستا ن با لابی کاری معمول در این دانشگاه می باشد
ای داد
Iran, Islamic Republic of
نام: مهدی روشنفکر
محل صدور : دهدهشت
حوزه نمایندگی ؛ بویراحمد دنا مارگون
واااااااسفا
Iran, Islamic Republic of
میتونیم
Iran, Islamic Republic of
الووووو125
Iran, Islamic Republic of
ایشان اصالتا اهل تنگ نار دهدشت هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که ابزار قدرت چیکار می کنند
بخدا خیلی ها همین گذراندن طرح در دانشگاه گیرشون نمیاد.
آقای نماینده چیکار کردی با مردم!!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده؟
ای بیداد
Iran, Islamic Republic of
بچه های یاسوج هم چند دوره نماینده تهران بودن چه ایرادی دارد
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا نظرات مرتبط با اصل این ماجرا را منتشر نمی کنید و نظرات بی ربط را منتشر می کنید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
درسته طرح هستن ولی سوالی که مطرحه اینه که چطور پرستاری با ۲۱ سال سابقه و نزدیک به بازنشستگی هر کاری میکنه نمیتونه انتقالی بگیره از پاتاوه بیاد یاسوج ولی دختر نماینده رو از صفر کیلومتری میندازن مرکز شهر یاسوج؟
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر جنابعالی در تاریخ ۱۵ آذر در نطقتون در مجلس و به بهانه استیضاح وزیر بهداشت گفته بودین چرا استخدامیهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به جای خدمت در مناطق دورافتاده و محروم خدمتشون رو در مراکز شهری مرکز استان شروع کردن.این عین جمله ای که گفتین....الان برادر دختر خودتون هم که همونجوری شد؟🤣🤣🤣واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند‌.چون به خلوت می‌روند یک کار دیگر میکنند
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ضعیف ترین نماینده بوده تا حالا
میثم
France
باهوش ، فیلسوف موقع ثبت نام در طرح شخص انتخاب می کند در شهر باشه یا روستا ، بیمارستان باشه یا مراکز درمانی ،
اگه بیمارستان انتخاب کند نهایت یه ماه تو نوبت هست ولی مراکز بهداشت چند ماهی بیشتر هست، اگه تاریخ فارغ‌التحصیل نگاه کنی متوجه میشی یه سال تو نوبت بوده ،، طرح گذران اینجوری نیست حتما باید بری منطقه محروم ، شخص خودش انتخاب می کند کوجاش باشد
Iran, Islamic Republic of
محل صدور دهدشت!!!!!!!!!!!!!!¡¡!!!¡!!!¡!°°°°°°°°°
دنا
United Kingdom
محل طرح صددرصد پرستاران انهم سرنوبت باید بمانند بیمارستان ها با شرایط سخت و شیفت های شب میباشد ایشون چون دختر نماینده هست چرا باید پارتی بازی کند ببرند مرکز بهداشت که بسیار راحت باشند مگه بی عدالتی چیه ؟؟چرا به این اشاره نمیکنید
South Africa
دست اندرکاران کبنا لطفا تا خبر داغه نظرات را بزارید نه بعدش که خبر را گذاشتید توی پستو.
باید دید واکنش جاودان سیرت و باندش در مورد این صورت گرفته چیه؟
Iran, Islamic Republic of
محل صدور دهدشت خوش به حال دهدشت که دو تا نماینده داره. اخ و بخش بویراحمد که سرش کلاه رفت
Iran, Islamic Republic of
دیگه خداوکیلی گیر الکی ندین بهش
کا برزو
Iran, Islamic Republic of
یکی گفت که این چیست بر تاج پادشاست
دیگری گفت این اشک دیده من و خون دل شماست
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت بویر احمد
راه
Iran, Islamic Republic of
/ داماد نازنینش را هم با مدرک لیسانس برق گذاشته رئیس راهدا ی که بدون داشتن مدرک تحصیلی مرتیطو تجربه کافی گذاشته رئیس اداره راهداری که متاسفانه به علت ندانم کاری ببینم روزی چند تصادف در این جاده‌ای به علت ....گشته میشه وهیچ کس هم جواب گو نیست .
دانیال
Iran, Islamic Republic of
دلم برای مردم بدبخت می سوزد که گرفتار چه شده اند
چیزی از ایشان ما ندیدیم
یه بویراحمدی
United States
سلام
اولاًخانواده روشنفکر از هیچ زانتی تا اکنون استفاده نکرد است خانواده پاک دست می‌باشد دوماً طرح زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی باید بگذرانند نه در اداره کشاورزی آخرت خودتان را برای دنیای دیگران خراب نکنید واقع بین باشید نماینده بویراحمد تا اکنون نماینده ای مثال آقای روشنفکر دلسوز پای کار بودن مردمی بودن ساده زیست به خود ندیده واین بر چسبها به ایشان هم نمی جسبد
یاس
Iran, Islamic Republic of
اسم و فامیل دامادش چی هست؟
انصاف
Romania
ننگ بر کبنای بی انصاف و دروغگوی مزدور
نیما
Iran, Islamic Republic of
داماد نماینده دهدشتیمان ریس راه.. دختر بدون هیچ سرکار... چهار سال بویراحمد بقول تاجگردون پلی بک بوده
Iran, Islamic Republic of
كبنا يه ذره شرف هم داشته باش و هرمطلبي را پخش نكن
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
در جواب بعضی از دوستان ک گفتن آقای روشنفکر دهدشتی هستن، فکر نکنم محل تولد ربطی به این داشته باشه که حتما اصل و نسبت برا اون شهره.
خود من یاسوجی هستم و بخاطر شغل پدرم که شیراز بوده اونجا متولد شدم، ینی الان من شیرازی هستم؟!!!!
درضمن آقای روشنفکر اهل بخش لوداب شهرستان بویراحمد هستن،و بخاطر شغلشون چند سالی ساکن دهدشت بودن.
Iran, Islamic Republic of
فقط اینو کم داشتیم
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
اولین حرکت مدیریت جدید
دردمند
Iran, Islamic Republic of
این مطلب را یاران روشنفکر روش مانور میدن که مثلا بگن رقیبان دارن حاشیه و دروغ پراکنی میکنن اصن چیز مهمی نیست مث بقیه داره طرحش رو میگذرونه و پدر ایشون واقعا در حد نماینده نیستن و منتظریان چقد کاریزماتیک هست نیازی به این کارا ندارن
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
بی ربط گفتی
بیشه شیران
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط سردار ندای وحدت وسلام .چقدر حاج مهدی بدخواه دارن چشم بدخواه کور
طرفدار زارعی
Iran, Islamic Republic of
عدل و انصاف را در بیان دیدگاههایمان رعایت کنیم اخلاق را رعایت کنیم سیاست عرصه ی بداخلاقی و دشمنی نیست. دوستان بزرگواران تمامی تحصیلکرده ها در حوزه ی سلامت باید طرح بگذرانند و این امر طبیعی هست من حکم را نگاه کردم مدت این حکم دو ساله هست. زشت ترین کار تخریب هست حتی ب ای دشمن
Iran, Islamic Republic of
کبنا تاکی میخواهی به اینگونه خبرهای کذب وبی اساس نشربدهی و هرروز روزگارت سیاه تر می شودآیاهنوزازعملکرد سایت مغرضانه وبی پایه واساس پشیمان نشده ای حداقل یه کمی آبروداری بگذاربرای بقیه سایت ها وجرائد خفت پشت خفت جمع کن .
عدالت
Iran, Islamic Republic of
اینکه دختر نماینده تا اینجا اومده
زحمت کشیده
طبق قانون هم باید این روند طی بشه شکی نیست
شماها هم که نقد میکنید از پارتی بازی بدتون نمیاد
فقط دنبال خراب کردن نماینده هستید .
مطمئن باشید تا نقدها سیاسی باشه
واز خودمون شروع نکنیم فایده ای نداره .


اکثرا از پارتی بازی بدتون نیومده
چون موقعی پارتی بده که در حق خودت هم انجام بشه باید ناراحت باشی
وگرنه الان نوبت اینهاست فردا نوبت شماها
(تا قیومت یاسوج شهر نیابو مطمئن بیت)
تمام بی عدالتی ها و حق خوری ها تاوان داره ،بدون شک
یاعلی
سلطان
Iran, Islamic Republic of
درود
پرستار
Iran, Islamic Republic of
چرا من باید برم در دورترین نقطه و ایشون در مرکز استان و مرکز شهری!!!!
اصلا مرکز شهری مگه تزریقات و کار پرستاری هم داره؟؟؟
مشخصه پارتی کردن
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
متن این حکم ربطی به گذراندن طرح ندارد وموضوعش بکارگیری است.
خداهست
Iran, Islamic Republic of
چرا مردم ودوستان دیدشان اینقدر بسته است بنده به روشنفکر خدایی رای ندادم اما مگه فرزندان روشنفکر آدم وساکنین این آب وخاک نیستند ونباید زندگی کنند ودستشان هم جایی بند باشد اینها هم کار وشعل میخوان ‌
vhvh
Iran, Islamic Republic of
حکمش با من با 17 سال سابقه کار و طبقه عالی و رتبه 11 بیشتر است. کجای کار میلنگه.
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
1