تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۵۸۸۶۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

قصور در عدم پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ پذیرفتنی نیست

۰
قصور در عدم پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ پذیرفتنی نیست
کبنا ؛
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: همکاری و مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه باید به طور مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد.
به گزارش کبنا، سید احسان عسکری در جلسه تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد: استان در جذب حداکثری این منابع نسبت به گذشته باید عملکرد بهتری داشته باشد.
وی به فرآیند این تسهیلات در تعیین سهم دستگاه ها و توزیع شهرستانی آن در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اشاره کرد و گفت: به منظور رعایت عدالت در هر شهرستان براساس شاخص جمعیت و نرخ بیکاری تعیین گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ را یک وظیفه ملی بیان کرد و گفت: این تسهیلات دارای شرایط بازپرداخت مناسبی برای ایجاد اشتغال است و و براساس طرح‌های اشتغال‌زایی توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل معرفی می‌شود و به متقاضیان پرداخت می گردد.
عسکری با تقدیر از عملکرد بانک‌های عامل که اهتمام به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ داشتند بیان کرد: هرگونه قصور در عدم پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مربوط به تبصره ۱۶ پذیرفتنی نیست.
عسکری ابراز امیدواری کرد: این تسهیلات فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و باید بخش خصوصی از این شرایط به نحو مطلوب استفاده کند.
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه سیاست اقتصادی دولت در کشور و به تبع آن در استان بر محور تولید است ابراز کرد: تولید صرفاً تولید کالا نیست بلکه در بخش خدمات هم برنامه‌ریزی برای افزایش تولید را شاهد هستیم.
در این جلسه اعضا در خصوص رفع مسائل مشکلات مربوطه تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هم بحث و تبادل نظر کردند و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج تسهیلات تبصره 16
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1