تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۵۸۸۶۶
سازمان هواشناسی؛

بارش برف و باران در ۶ استان / جمعه بارش‌ها در این منطقه شدت می‌گیرد / کاهش ۸ درجه‌ای دما در ۵ استان

۲
بارش برف و باران در ۶ استان / جمعه بارش‌ها در این منطقه شدت می‌گیرد
کبنا ؛سازمان هواشناسی از بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مختلف کشور طی امروز و فردا خبر داد.
به گزارش کبنا، سازمان هواشناسی کشور بر اساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز پنجشنبه‌ در استان‌های گیلان، مازندران و نوار شرقی‌ اردبیل‌ بارش‌ باران و در دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ در استان‌های کهگیلویه‌ و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شمال شرق‌ خوزستان بارش‌ برف‌ و باران پیش‌بینی‌ می‌شود.
جمعه‌ بارش‌ در استان‌های ساحلی‌ دریای خزر شدت‌ یافته‌ و در بخش‌هایی‌ از شمال آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، خراسان شمالی‌، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات‌ البرز، همچنین‌ ارتفاعات‌ و دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، مناطقی‌ از مرکز، شرق‌ و جنوب‌ شرق‌ کشور بارش‌ باران، گاهی‌ وزش‌ باد و در نواحی‌ مرتفع‌ بارش‌ برف‌ انتظار می‌رود.
شنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌ و یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و جنوبی‌ و بخش‌هایی‌ از مرکز کشور بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.
دوشنبه‌ نیز در استان‌های بوشهر، کهگیلویه‌ و بویراحمد، جنوب‌ اصفهان، فارس‌، جنوب‌ یزد، کرمان و شمال هرمزگان بارش‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.
جمعه‌ در نیمه‌ شمالی‌ فارس‌، کرمان، خراسان جنوبی‌، نیمه‌ جنوبی‌ یزد، شرق‌ سمنان، استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و شنبه‌ در نوار شرقی‌ کشور (به ویژه منطقه‌ زابل‌)، در بعضی‌ ساعات‌، وزش‌ باد نسبتا شدید تا شدید و در مناطق‌ مستعد خیزش‌ گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.
لازم به‌ ذکر است‌ جمعه‌ در اردبیل‌، استان‌های ساحلی‌ دریای خزر، خراسان شمالی‌ و شنبه‌ در شمال شرق‌ کشور دما بین‌ ۶ تا ۸ درجه‌ کاهش‌ پیدا می‌کند.
از امروز تاشنبه‌ دریای خزر مواج‌ است.
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1