تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۵۸۷۸۱
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح کرد؛

ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از ۲۰۰ کودک کار

۱
ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از ۲۰۰ کودک کار
کبنا ؛مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از ۲۰۰ کودک کار شناسایی شده تاکید کرد.
به گزارش کبنا، مسعود نوری در کارگروه فرهنگی و اجتماعی گفت: تاکنون جلسات متعددی در خصوص کودکان کار برگزار شده و این جلسات بالغ بر ۳۰ مصوبه داشته است.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فنی و حرفه‌ای، بیمه سلامت، هلال احمر، مرکز بهداشت و آموزش و پرورش به طور جدی اعلام آمادگی کردند که از کودکان کار حمایت می‌کنند.
وی بیان کرد: فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش مهارت به این کودکان آمادگی خود را اعلام کرده ضمن اینکه آموزش و پرورش هم در زمینه شناسایی این افراد اقداماتی انجام داده است.
به گفته وی، تاکنون ۲۰۰ کودک کار شناسایی و مورد حمایت این دستگاه‌ها قرار گرفته است و حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز ارتباط موثری با این کودکان دارد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی اجرایی و عملیاتی شود، گفت: دستگاه‌هایی که در اجرای مصوبات این کارگروه که مهم است کوتاهی کنند به سازمان بازرسی معرفی می‌شوند.
نوری با بیان اینکه ارزیابی جلسات این کارگروه به استاندار اعلام می‌شود، بیان کرد: به دلیل اهمیت کارگروه فرهنگی و اجتماعی مدیران باید در جلسه حاضر شوند اما گاهی در جلسات کارشناسانی که هیچ‌گونه اختیاراتی ندارند به جلسه می‌آیند.
وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: در ۲۲ بهمن امسال دستگاه‌های مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفتند که برخی از آنها عملکرد خوبی داشتند و در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.
نوری خاطرنشان کرد: در روزشمار ملی و مذهبی همه دستگاه‌ها موظف هستند در زمینه نشاط اجتماعی برنامه داشته باشند لذا دستگاه‌ها برای اعیاد مبارک ماه شعبان خصوصا نیمه شعبان برنامه داشته باشند.

 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1