تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۵۸۷۷۲
بازرس کل استان کرمان:

۱۱۴ مدیر و کارمند متخلف ادارات کرمان بازداشت شدند

۱
۱
۱۱۴ مدیر و کارمند متخلف بازداشت شدند
کبنا ؛بازرس کل استان کرمان گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۱۴ نفر از کارکنان و مدیران اجرایی استان کرمان را که فساد اداری داشته‌اند را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کرده‌ایم که منجر به بازداشت و حبس‌های طولانی مدت برای این افراد شده است.
به گزارش کبنا، احمد آبیار امروز اول اسفندماه با اشاره به اینکه بیشترین سوء جریان های دستگاه‌های اداری، اهمال و سهل انگاری در انجام وظیفه بوده است، اظهار کرد: در همین راستا تاکنون میلیاردها ریال مورد اختلاس به بیت‌المال مسترد شده و همچنین ۱۳ نفر نیز که فرار مالیاتی در سطح کلان داشته‌اند، شناسایی و به مرجع قضایی و سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند.
وی بیان کرد: در مجموع میزان وجوه شناسایی شده و یا برگشتی به دولت توسط سازمان بازرسی در ۱۰ ماهه سال جاری، بیش از ۸۳۳۵ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال بوده است.
بازرس کل استان کرمان با اشاره به رسیدگی این سازمان به ۵۰۰۰ شکواییه مردمی علیه دستگاه های اداری و گزارش های فساد در ۱۰ ماهه سال جاری، ادامه داد: بازرسی کل استان کرمان در سال ۱۴۰۱ با شجاعت و قاطعیت از حقوق بیت المال و مردم دفاع کرده و ضمن حمایت و دفاع از مدیران و کارکنان پاکدست و مومن که اکثریت کارکنان و مدیران صالح و سالم هستند، با سوء جریانات در سیستم اداری مبارزه کرده و با افرادی که مرتکب فساد شده اند، بدون توجه به پست و مقام و وابستگی سیاسی و جناحی آنان برخورد قانونی انجام شده که مصمم تر از گذشته این راه را ادامه خواهد داد.
آبیار ضمن قدردانی از حمایت های مقامات ارشد قضایی استان کرمان، یادآور شد: از دیگر اقدامات سازمان بازرسی کل استان کرمان، مشارکت جدی و فعال در شوراهای حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید، رصد عملکرد دستگاه مرتبط با سرمایه‌گذاری مانند بانک‌ها و ادارات صمت و ...، شورای حفظ حقوق بیت المال و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران است که خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی مابین دستگاه قضایی و سازمان بازرسی وجود دارد.
آبیار افزود: با هماهنگی و موافقت مدیران ارشد دستگاه قضایی در آینده اطلاعات بیشتری از بعضی از پرونده های خاص و افراد خاص به استحضار عموم خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خوب چرا در ادارات استان ما کسی بازداشت و یا بازخواست نمیشه
...جواب
چون در ادرات ما روابط قومی و سیاسی باعث هم پوشانی میشود و اساسا این رویه ی غلط برای متخلفین مصونیت اهنین دارد...کبنا هم که کارش شده پوشش دادن اخبار سیاسیون استان و کامنت گذاران انها که با همان سیاسیون روابط قومی وجناحی دارند جهت پیشبرد منافع خود...مردم به کی شکایت کنن؟؟حالا کبنا جان خود دانی میخوای نشر بده میخوای نده...
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1