تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۵۸۵۷۶
در ششمین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار شهید مدافع حرم مصطفی زال‌نژاد؛

سخنگوی سپاه: ایران مستقل‌ترین کشور کره زمین است

۰
سخنگوی سپاه: ایران مستقل‌ترین کشور کره زمین است
کبنا ؛ سردار رمضان شریف شب گذشته در ششمین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار شهید مدافع حرم مصطفی زال‌نژاد در حسینیه آل‌طا‌ها در شهرستان آمل، اظهار کرد: جوانان مقتدر و غیور کشورمان در اوج کارشکنی همه جانبه دشمن و تحریم‌های ظالمانه استکبار دست به کار و تلاش می‌زنند و همیشه با صلابت عمل می‌کنند.
وی افزود: دشمن لحظه‌ای ایران اسلامی را به حال خود رها نکرده و رها نمی‌کند پس ما هم لحظه‌ای برای شکست دشمن و قدرتمندی ایران اسلامی از پای نمی‌نشینیم.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورمان امروزه از برترین‌های دفاعی و نظامی دنیا محسوب می‌شود، تصریح کرد: فرزندان ملت در سپاه پاسداران با انگیزه، اعتقاد راسخ و اراده با تجهیزات روز و اشراف اطلاعاتی دشمن میرات‌دار خوبی برای شهیدان و مردمان سرزمین هستند.
وی با اعلام اینکه دشمن با توجه به هیاهو‌های زیاد جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد، بیان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به ایران لحظه‌شماری می‌کنند، ولی می‌دانند اگر کوچک‌ترین خطایی از آن‌ها سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بینند.
شریف با اشاره به اینکه هزاران سد، پل، جاده، اتوبان، پتروشیمی و میدان‌های انرژی توسط نیرو‌های قرارگاه خاتم الانبیاء بعد هشت سال دفاع مقدس برای رفاه مردم ساخته شده است، گفت: دشمن بداند این روند آبادانی و سازندگی همچنان ادامه دارد.
وی با اعلام اینکه ما نباید از پای بنشینیم و مشکلات را دست کم بگیریم، خاطرنشان کرد: باید در هر جایگاه، پست و مقام برای سرافرازی ملت، عمران، آبادانی و آرامش کشور در صحنه باشیم.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نخستین شرط موفقیت یک کشور در تلاش‌های عمرانی و اقتصادی داشتن امنیت است، افزود: فرزندان ملت در سپاه و نیرو‌های مسلح به مسؤولان تأکید کردند که در آرامش کامل به مشکلات مردم برسند و گره‌ها را حل کنند هر چند مشکلات امروز ما بزرگتر از مشکلات دفاع مقدس و اولین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی نیست و حتی با آن دوران قابل مقایسه نیست.
وی با اعلام اینکه سرمایه اجتماعی به عنوان سرمایه عظیم کشور بوده که با مدیران پاک دست و توانمند به پیشرفت چشمگیر تبدیل می‌شود، بیان کرد: پیشرفت علمی، آموزشی، اقتدار، امنیت و ابهت کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم البته خداوند به ایران اسلامی موهبت بی‌نظیر اهدا کرده و جنگل، جلگه، کوهستان، معادن و ذخایر کم‌نظیر ارزانی داشت تا همه این‌ها به نعمت‌هایی تبدیل شوند که موجب عمران، آبادانی، آسایش و اقتدار ملت را فراهم آورند.
شریف با اشاره به اینکه ملت ایران رنج و سختی فراوان تحمل کردند، ولی همواره پیروزی از آن کشورمان است، ادامه داد: در میدان نبرد ایران و استکبار و صهیونیست برنده کشورمان است، همواره در نبرد حق علیه باطل پیروزی از آن ما است و سرنوشت صدام، بعث، سازمان منافقین، کومله، دموکرات و داعش صفحات روشن و مدارک بی‌نظیر برای پیروزی انقلاب اسلامی در همه جبهه‌ها است.
وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در رکاب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی طومار داعش را در هم پیچیدند، یادآور شد: آمریکا، صهیونیست و صعودی‌ها می‌دانند که داعش را برای چه به وجود آوردند و چه انتظاری از آن داشتند، ولی امروز تلاش می‌کنند تا نام سپاه پاسداران را در ردیف گروهک‌های تروریستی بیاورند و می‌دانند که از کجا ضربه خوردند.
شریف با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم لباس سبزپوش میدان نبرد بودند و دشمنان به درستی نیرو‌های جان برکف ایرانی را درک کرده و خوب رصد می‌کنند، یادآور شد: وقتی دشمنان در میدان نبرد توان مبارزه را ندارند دست به هیاهوی رسانه‌ای می‌زنند.
وی بیان کرد: مردم در ۲۲ بهمن در کنار همه افتخارات بزرگ و درس‌های عبرت برای دشمنان یک نکته کلیدی را رقم زدند و خود جوش آرم مقدس سپاه را در دست گرفتند تا به دشمن فهماندند که سپاه از متن و دل جامعه و ملت است و فرزند این سرزمین است.
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه نه تنها در میدان نبرد حق علیه باطل بلکه در میادین کمک رسانی به بلایای طبیعی، سیل، زلزله، مبارزه با کرونا ویروس و برای سلامت جامعه به میدان می‌آید و دست از تلاش و کار برنمی‌دارد، گفت: سپاه برای قدرتمند کردن ایران اسلامی، امنیت و رفاه این ملت خواب را بر خود حرام کرده و تلاش شبانه‌روزی دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران در سخت‌ترین تهدید‌ها علیه کشور، دست به مسئله بنزین می‌بردند و تهدید عدم صادرات به ایران داشتند، بیان کرد: هر چند ما بیش از ۱۰۰ سال از کشف نفت در مسجد سلیمان همچنان قادر نبودیم بنزین مورد نیاز کشور را تأمین کنیم، ولی متخصصان و فرزندان ملت در قرارگاه خاتم الانبیا با ارده مصمم این هربه را برای همیشه از دشمن گرفتند.
شریف با اعلام اینکه دشمن فکر می‌کند با برجسته سازی مباحث معیشتی، تحریم‌ها و فشار اقتصادی می‌تواند دل ملت را بلرزاند و ارده آن‌ها را سست کند، بیان کرد:، ولی مردم کشورمان همیشه مقاوم و مستحکم هستند.
وی زیباترین مسئله ارزشمند برای ملت‌ها را استقلال آن‌ها دانست و یادآور شد: ایران مستقل‌ترین کشور کره زمین است و همه تصمیمات آن در داخل جغرافیای آن گرفته می‌شود، ۴۴ سال است که مردم ما از صفر شروع کرده و امروزه در برخی حوزه‌ها با کسب رتبه‌های بالا چشم حیرت دشمنان را به خود مشغول کردیم.
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه گام اول انقلاب گام تثبیت و مستحکم کردن پایه‌های نظام مبتنی بر وحی الهی بود، ادامه داد: در گام دوم شاهد بالندگی، پیشرفت و عقب رانندن بیشتر دشمنان خواهیم بود.
وی با اعلام اینکه راه‌های صعب‌العبور و طاقت‌فرسا را مردم کشورمان به خوبی طی کردند، خاطرنشان کرد: استکبار تصور می‌کرد ملت‌مان تاریخ مبارزات خود را فراموش کرده، دشمن به دنبال نمایش ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی و تئوری ولایت فقیه و ضعف کشور است، ولی در کشورمان کارآمدی موج می‌زند و مردم گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.
سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر تحریم‌های سخت و بسیار شکننده استکبار که علیه ایران اعمال شد علیه هر کشور دیگر بود شیرازه آن از هم می‌پاشید، یادآور شد: اگر جنگ هشت ساله بر هر کشوری تحمیل می‌شد آثاری از آن کشور باقی نمانده بود، ولی این ملت با توکل بر خداوند و به برکت تعالیم دینی و برخورداری از رهبری از امام و منویات رهبر انقلاب توانستند از همه موانع عبور کند.
وی شهدا را آینه مجسم اقتدار و ابهت ملت دانست و گفت: مگر می‌شود افتخارات و دلیرمردی شهدا فراموش شود، ولی صدام و ژنرال‌های عراقی رو به نابودی رفتند، اما مزار شهدای کشورمان محل زیارت و توسل ملت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1