تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۵۸۴۸۹
در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر؛

استاندار کهگیلویه و بویرحمد: انتقاد همیشه لازم است و هر کسی به غیر از معصوم را می‌توان نقد کرد

۹
۰
استاندار کهگیلویه و بویرحمد: انتقاد همیشه لازم است و هر کسی به غیر از معصوم را می‌توان نقد کرد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اثرگذاری رسانه و تبلیغ گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین فرمودند همه دستگاه‌های اجرایی و خدمتگزان اقدامات خود را تبیین کنند چرا که جهاد تبیین در ردیف جهاد واقعی قرار دادند.
به گزارش کبنا به نقل از سایت استانداری، سیدعلی احمدزاده در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، عنوان کرد: جهاد تبیین میدانی است که گفتار، نوشتار، بیان، فکر، قلم و قدم خبرنگاران در مسیر جهاد است و این بالاترین ارزشی است.
استاندار خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را برای رسانه‌ها و خبرنگاران و هنرمندان قرار دادند و اجر و پاداش جهاد تبیین همچون جهاد در راه خدا است و اگر کسی در این عرصه کشته شود اجر شهید را دارد.
وی با اشاره به جهاد در حوزه درمان و پزشکی در ایام کرونا گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در ایام کرونا پزشکان و کادر درمان شکل دیگری از جهاد در راه خدا را رقم زدند و این بیان رهبر معظم انقلاب، پنجره جدیدی را به ما نشان داد که جهاد محدود به صحنه جنگ و سلاح و کشتن نیست.
احمدزاده با بیان اینکه باید بیشتر به جهاد تبیین پرداخته شود و راحت از کنار آن عبور نکنیم، گفت: اصحاب رسانه در میدان و عرصه جهاد تبیین هستند و در جنگ ترکیبی که به فضل الهی و همت مردم پشت سر گذاشته شد این موضوع که اصحاب رسانه در عرصه می‌باشند بروز و ظهور پیدا کرد.
وی با بیان اینکه مردم در ۲۲ بهمن به میدان آمدند و واقعیت جامعه را به رخ دنیا کشیدند، گفت: در این روز روستایی نبود که حتی با جمعیت کم راهپیمایی در آن برگزار نشده باشد.
استاندار با بیان اینکه پیشنه جنگ ترکیبی به دوران امامت امام علی(ع) برمی‌گردد به طوری که مردم آن زمان با استفاده از تبلیغات، باطل را جایگزین حق کردند، افزود: در جنگ شناختی هدف دشمن آن است که جای حق و باطل را عوض کند به طوری که مردم حق و باطل را از همدیگر تشخیص ندهند.
وی بیان کرد: رژیم پهلوی با خون هزاران شهید سقوط کرد اما در جنگ ترکیبی تلاش می‌کنند با ایجاد کمپین و جریان رسانه‌ای بازمانده‌های رژیم پهلوی را وکیل ملت ایران قرار دهند در حالی که تمام زندگی رژیم پهلوی خیانت به ملت ایران و فساد و تباهی بوده است.
دکتر احمدزاده با قدردانی از اصحاب رسانه یادآور شد: رسانه‌ها در حوادث اخیر خوش درخشیدند.
استاندار خاطرنشان کرد: از رسانه‌های آگاه و متدین باید قدردانی کنیم کسانی که اخلاق را در مقابل فساد تنها نگذاشتند آن‌هایی که در مشکلات به وجود آمده اخیر پای کار بودند و مردانه‌ایستادند و نگذاشتند جای حق و باطل عوض شود باید از مجاهدت و اقدامات ارزنده بسیج رسانه استان نیز در این دوره تقدیر ویژه داشته باشم که بصیرتمندانه در میدان بودند.
استاندار کهگیلویه و بویرحمد در پایان با اشاره به اینکه از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم، عنوان کرد: انتقادات همیشه لازم است و هر کسی به غیر از معصوم را می‌توان نقد کرد اما انتقاد باید با انصاف و منصفانه و همراه با بیان حقیقت و پرهیز از دروغ‌پردازی باشد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ ای ابوذر
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار کشور
مهندس
Iran, Islamic Republic of
واقعا در استان جه خبره ؟ هیچ مدیری کارش رو درست انجام نمی ده.
ناشناس
United States
واقعا حقت نیست استاندار بودن
روشنفکر باید در حرکت بعدی تو رو جمع کنه
علی محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندارخبری ازدولت انقلابی دراستانمان نمی باشدبانی این موضوع خودشماهستید
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تشریح ناکارآمدی های استاندار، یک نوع جهاد تبیین است
سلطان
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر با الفاظ و کلمات بازی می کنید و تنها کسی که اصلا انتقاد پذیر نیستی و اصلا گوش شنوایی نداری و خود شخص حضرتعالی خیلی میدانی که ضعیف ترین استاندار قرن می باشی
حسن
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار در چهل و چهار سال جمهوری اسلامی ایران
الهی
Iran, Islamic Republic of
سلام. من نظر دادم ولی نظر من که ثبت نشده!
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1