تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۵۸۴۷۶
در حاشیه آیین عملیاتی شدن ارتقای شیفت پلی کلینیک تخصصی گچساران؛

حسینی: اگر اقدامی نشود زمین بیمارستان شهیدرجایی گچساران به بنیاد مستضعفان برگردانده می شود

۵
۰
حسینی: اگر اقدامی نشود زمین بیمارستان شهیدرجایی گچساران به بنیاد مستضعفان برگردانده می شود
کبنا ؛
بیمارستان شهید رجایی گچساران از گذشته تاکنون خدمات درمانی مختلفی را به مردم ارائه کرده و با توجه به راه دسترسی آسان به این منطقه نیاز است که نماینده مردم و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان فکری برای بهسازی و بازسازی آن بکنند.
به گزارش کبنا، بحث چالشی ادغام بیمارستان رجایی و بیمارستان نرگسی از سالهای گذشته تاکنون وجود داشته و یکی از موضوعات مهم در این رابطه افزایش تعداد بیمارستان ها در شهرستان و مزایای مختلفی است که پس از آن فراهم می شود، در حالی که نماینده مردم و مسوولان شهرستانی باید برای نگهداری این زیرساخت مهم درمانی تلاش کنند، سید ناصر حسینی نماینده مردم گفته است «اگر اقدامات موثری برای بیمارستان قدیمی گچساران از سوی علوم پزشکی انجام نشود زمین این واحد درمانی متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و به آنها برگردانده می شود».
حسینی پور با بیان اینکه از مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود بیش از پیش در زمینه مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان های گچساران و باشت همکاری کنند.
حسینی پور اظهار کرد: گچساران ظرفیت راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی را دارد که امیدواریم با وجود بیمارستان های شهید رجایی، نرگسی، بی بی حکیمه و بیمارستان نفت در آینده این اقدام انجام گیرد.
وی گفت: مسئولان علوم پزشکی استان تاکید فراوان بر ادغام بیمارستان قدیمی این شهرستان (شهید رجایی) با بیمارستان نرگسی دارند.
حسینی پور افزود: این بیمارستان از دیرباز خدمات درمانی مختلفی را به مردم ارائه داده و باید مشکلات این واحد درمانی از سوی مسئولان علوم پزشکی برطرف شود.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال امسال به بازسازی لوله های فاضلاب و ساختمان بیمارستان شهید رجایی گچساران اعتبارات از وزیر جذب کردیم.
وی افزود: اشتغال زایی بیش از ۱۰۰ نفر، افزایش ۲۵ درصدی قراردادها و ارائه خدمات درمانی نیز از مزایای پا برجا ماندن این بیمارستان است.
حسینی پور با اشاره به اینکه اگر اقدامات موثری برای بیمارستان قدیمی گچساران از سوی علوم پزشکی انجام نشود زمین این واحد درمانی متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و به آنها برگردانده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الکی
ناشناس
United States
په حسینی چه وابی
غلام نژاد نونی وکورهته
گچسارانی
Romania
ناصرجمع کن برتاجمعت نکردنه
Iran, Islamic Republic of
جناب سید ناصر عزیز
لطفا لطفا سری به بیمارستان شهید رجایی بزنید مدیریت ضعیف و ناتوان ک حتی توان مدیریت یک درمانگاه روستایی راهم ندارد بیمارستانی که دوماه مدیر مالی نداره و قحط الرجال شده ک باید حتما خانم مدیر ک از بستگان ریاست بیمارستانه از مرخصی زایمان برگرده از جناب دکتر جاودان سیرت خواهشمندیم ک حتما این بیمارستانو در اولویت قراربدن
کارشناس علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی
عین بی تعهدی به اخلاق حرفه ای است که کسی امانتدار فرهنگ و هنر مردم باشد و کامنت های خوانندگان را به نفع مصالح خودش فیلتر کند.آنهم کامنتی که صرفا برای آگاهی رسانی به مردم است و بدون غرض و توهین است...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1