تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۴۵۸۴۱۵
کبنا گزارش می دهد؛

تلاش شبانه‌روزی راهداران در محورهای کهگیلویه و بویراحمد / آغاز عملیات بازگشایی راه‌های روستایی

۰
تلاش شبانه‌روزی راهداران در محورهای کهگیلویه و بویراحمد / آغاز عملیات بازگشایی راه‌های روستایی
کبنا ؛با وجود بارش شدید برف و باران در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اما همه راه‌های روستایی و محورهای مواصلاتی باز بودند و مشکلی برای تردد خودروها وجود نداشت. به گفته شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ راه‌های اصلی شهرستان بویراحمد و راه‌های روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد. مجموعه راهداری و ستاد بحران مرتب در حال پیگیری و رصد جاده‌ها هستند. برخی جاده‌ها و محورهایی که تا حدودی تردد در آنها مشکل داشت با پیگیری ستاد بحران تجهیزات راهداری برای بازگشایی کامل در حال انتقال به آن محور هستند.
به گزارش کبنا، سایر شهرستان‌ها نیز شاهد بارش شدید برف بودند، حدود 100 راه روستایی مارگون به دلیل بارش برف مسدود شد که عابد محمدی_ مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد در آخرین اظهارات خود از آغاز عملیات بازگشایی این راه‌های روستایی خبر داده است.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشایی جاده‌های مناطق جوکار، دالون و شاه غالب در شهرستان مارگون آغاز شد.
 عابد محمدی با بیان اینکه همه جاده‌های استان در پی بارش برف و باران باز هستند، افزود: از بامداد شب گذشته بازگشایی و نمک پاشی جاده‌های اصلی و فرعی استان آغاز شده و هنوز ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جاده‌های اصلی اولویت نخست این سازمان برای جلوگیری از مسدود شدن است، بیان کرد: به محض اینکه از بارش برف کاشته شود بازگشایی جاده‌های روستایی نیز آغاز می‌شود.
وی همچنین از مسدود بودن جاده شبلیز به زیلایی به علت ریزش بهمن در چند نقطه خبر داد و اضافه کرد: تاکنون بخشی از این جاده بازگشایی شده است.
عابدی گفت: بیش از ۲ هزار کیلومتر راه روستایی مستعد برفگیر شدن در این استان وجود دارد که هنوز اطلاعات لازم در رابطه با مسدودن شدن آن‌ها را نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1