تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۵۸۳۵۰
سردار حاجی زاده:

هیاهو و سروصداهای دشمن از موضع قدرت نیست؛ به انتهای خط رسیده اند/ در حوزه های نظامی و امنیتی اکنون در لبه تکنولوژی قرار داریم/ دشمن اصل نظام را با هجمه به امید مردم هدف قرار داده

۰
سردار حاجی زاده: هیاهو و سروصداهای دشمن از موضع قدرت نیست؛ به انتهای خط رسیده‌اند
کبنا ؛فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت و اقتدار ما در دست آمریکایی‌ها بود به طوری که 50 هزار نفر مستشار آن‌ها در ایران مستقر بودند و صنایع و ساختار کشور ما در دست آنان بود اما اکنون خودمان یک ابرقدرت هستیم.
به گزارش کبنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دیدار جمعی از جوانان ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: آینده متعلق به شما جوانانی است که وارث نتیجه تلاش ها، مجاهدت ها و خون های پاکی هستید که برای آرمان های انقلاب نثار شده است.
وی افزود: شما باید خود را برای پذیرش مسئولیت های مختلف اجتماعی از بخش های خرد تا بخش‌های کلان آماده کنید که این آمادگی به لحاظ اعتقادی، معنوی، روحی، تخصصی و مهارتی باید به دست آید و همچنین در این راه باید از تجربه های موفق و حتی ناموفق دیگران استفاده کرد.
سردار حاجی زاده خطاب به جوانان تاکید کرد: شما جوانان عزیز باید تاریخ را خوب بدانید و دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را مقایسه کنید و از ناکامی ها، شکست ها و عقب افتادگی های دوران قبل از انقلاب از جمله جداشدن بخش هایی از کشور پهناور ایران عزیز، جنایت هایی که استعمارگران به خصوص آمریکا وانگلیس در ایران انجام دادند، آگاه شوید.
وی با اشاره به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در آن دوران، امنیت و اقتدار ما در دست آمریکایی ها بود به طوری که 50 هزار نفر مستشار آمریکایی در ایران مستقر بودند و صنایع و ساختار کشور ما در دست آنها بود اما الان خودمان یک ابرقدرت هستیم. 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان کشور ما از خباثت دست نکشیده و با راه اندازی غائله‌هایی مانند قیام مسلحانه منافقین و کشته شدن چندین هزار نفر از هموطنان عزیز ما توسط آن‌ها، تجزیه طلبان، جنگ تحمیلی هشت ساله و کمک همه جانبه از صدام، تحریم های همه جانبه تا فتنه هایی که علیه کشور ما روا داشتند سعی در فروپاشی نظام ما داشته و دارند.
وی افزود: در طول این سال‌ها، دشمن اصل نظام را مورد هجمه قرار داده است که مرکز این هجمه امید مردم است. زیرا، دشمن می‌داند اگر ملتی ناامید شود همه چیز خود را از دست می دهد ولی در مقابل مردم کشور ما با همت بالا و قدرت ایمان و همچنین با تلاش و کوشش به پیشرفت های بزرگی در عرصه های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و ... دست پیدا کرده است. البته مشکلاتی نیز وجود دارد که باید با صبر و استقامت و تلاش بیشتر آن‌ها را حل کرد.
سردار حاجی‌زاده با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی تاکید کرد: همانطور که در حوزه های نظامی و امنیتی توانستیم اراده خود را بر دشمن تحمیل کنیم به طوری که اکنون در لبه تکنولوژی قرار داریم در حوزه‌های دیگر نیز می‌توانیم با اراده به اهداف بالای انقلاب دست یابیم و فقط باید خود را باور داشته باشیم. 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز دشمن در موضع ضعف قرار گرفته است و این هیاهو و سروصداها از موضع قدرت نیست و به انتهای خط رسیده اند، خاطرنشان کرد:  امروز به لطف الهی در اوج قدرت قرار داریم و در زمینه‌های که فعالیت کرده‌ایم، پیش‌رو هستیم.
وی ادامه داد: اگر در حوزه‌هایی مانند اقتصاد آسیب می بینیم از حوزه قدرت دشمن نیست بلکه به خاطر ضعف‌هایی است که خودمان داریم و باید آن‌ها را جبران کنیم و انتقاد محض نداشته باشیم بلکه هر شخصی به اندازه وسع خود باید در زمینه ای که مشغول به کار است احساس مسئولیت کرده و تلاش کند. 
سردار حاجی‌زاده در پایان گفت: دشمنان ما در حال حاضر بیشتر از هر حوزه دیگر در حوزه رسانه ورود کرده و تلاش می کند بر ذهن، فکر و باورهای ما نفوذ کند و با اخبار جعلی و وارونه ذهن مخاطب را منحرف کند. به همین دلیل، باید دشمن شناسی خود را ارتقاء بدهیم و بدانیم آنان خیرخواه ما نبوده و نیستند.
وی افزود: ما همه سرنشینان یک کشتی بزرگ به نام ایران هستیم که سرنوشت یکسانی داریم که اگر در قسمتی کوتاهی صورت بگیرد خسارت آن متوجه همه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1